Onko nolompaa kuin aikuinen joka juhlimaan lähtiessä käyttää termiä ”lähteä juomaan”
Kommentit (41)
Joskus lähden juhlimaan ilman alkoholia, joskus juomaan alkoholia ilman erityistä juhlaa. Raskas työ vaatii raskaat huvit, ja se voi tarkoittaa mitä vaan ultrajuoksutreenin ja ryyppyehtoon väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensäkin on noloa, kun oikeasti aikuinen ihminen kehuu juomisillaan, varsinkin naiset.
Mitä kehumista se on, jos suoraan sanoo, mitä aikoo tehdä? Onko sekin kehumista, jos sanoo menevänsä paskalle?
Kaikkia ei tarvitse kertoa. Voi kertoa menevänsä vessaan tai baariin/pubiin tms. Moukka on moukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolompaa on jos kertoo että "me mennään tänään ulos syömään" vaikka oikeasti menevät ryyppäämään ja syöminen on vain sivuseikka.
Me käydään paljon ulkona syömässä, hyvissä ravintoloissa. Emme todellakaan mene sinne juomaan, olemme yleensä autolla liikkeellä.
Mies juo kivennäisvettä ja ajaa autolla ja sinä istut perseet olalla vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolompaa on jos kertoo että "me mennään tänään ulos syömään" vaikka oikeasti menevät ryyppäämään ja syöminen on vain sivuseikka.
Selvä. Kertokoot naiset sitten jatkossa suoraan että ovat menossa huo*aamaan.
Samaa voi käyttää miehetkin
Sopii mä voin tulla sun luo huoraamaan vaika heti jos oot alle 25v tiukka pimu. Eikä maksa paljoa.
ps mulla on valtava vehje
Juomaan tai ryyppäämään lähteminen kuvaa hyvin sitä että mennään vetämään viinaa humaltumistarkoituksessa.
Viina kuuluu yöelämään. Limunaati ei yhäkään vapauta estoloista.
Minä miellän juhliksi häät ja hautajaiset ja pikkujoulut, mutta baariin lähtö tavallisena viikonloppuna on juurikin juomaan lähtemistä. Joskus voi saada seksiäkin ohessa.
Onko nolompaa kuin aikuinen joka lähtee juhlimaan käyttää hän siitä mitä sanaa tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Yleensäkin on noloa, kun oikeasti aikuinen ihminen kehuu juomisillaan, varsinkin naiset.
Minusta tuo tuntui vaan toteamukselta.
Ja rehelliseltä sellaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me käydään paljon ulkona syömässä, hyvissä ravintoloissa. Emme todellakaan mene sinne juomaan, olemme yleensä autolla liikkeellä.
Me askarrellaan lasten kanssa teille mitali ja laitetaan postiin.
Vierailija kirjoitti:
Saako jatkuvalla juhlimisella kehua? Vai onko se vain kiertoilmaus alkoholistille?
Joo onhan tuo vähän hölmöä. Jos on kerran nimenomaan lähdössä juomaan VIINAA, niin mitä varten se pitää tuolleen kiertäen ilmaista. Eikö nyt vaan voi suoraan sanoa lähtevänsä vetämään kännit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen, että hän kutsuu asioita niiden oikeilla nimillä.
Niinpä. Juhliminen tarkoittaa lähes aina juomista mikä on aika surullista.
Suomessa näin. Vielä kun suurin osa ihmisistä on päihtyneenä aivan helvetin itsekeskeisiä ja rasittavia, ei jaksa sitä menoa
MIKSI ?
Miksi kukaan käyttäisi tuollaista termiä. Miksi muka, eihän siinä ole järkeä. Miksi joku lähtisi juhlimaan, säälin juoppoja.
Miksi kyselen näitä joka päivä...voi miksi.
Vierailija kirjoitti:
Joo onhan tuo vähän hölmöä. Jos on kerran nimenomaan lähdössä juomaan VIINAA, niin mitä varten se pitää tuolleen kiertäen ilmaista. Eikö nyt vaan voi suoraan sanoa lähtevänsä vetämään kännit?
Minä menen ottamaan tumut, eli olen alkoholin vaikutuksen alainen, en kännissä.
Vierailija kirjoitti:
MIKSI ?
Miksi kukaan käyttäisi tuollaista termiä. Miksi muka, eihän siinä ole järkeä. Miksi joku lähtisi juhlimaan, säälin juoppoja.
Olipa runollinen vastaus. Oi, miksi ette kaikki ole kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvä. Kertokoot naiset sitten jatkossa suoraan että ovat menossa huo*aamaan.
Samaa voi käyttää miehetkin
Sopii mä voin tulla sun luo huoraamaan vaika heti jos oot alle 25v tiukka pimu. Eikä maksa paljoa.
ps mulla on valtava vehje
mutta , et osaa sitä käyttää
Vierailija kirjoitti:
MIKSI ?
Yhtä säälittävää on notkua täällä joka päivä.
Alkoholi on ainoa päihde millä saa juhlia laillisesti. Toki muillakin päihteillä juhlitaan koska ei aikuiset tottele kieltoja.