Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärrän miksi miehet eivät pidä karvoista naisilla

Vierailija
11.03.2024 |

En itsekään naisena pidä karvaisista miehistä. Mutta usein miehet vaatii karvattoman naisen vaikka eivät itse ole ikinä poistaneet yhtäkään karvaa. 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun syvempi ymmärrys aistikkuudesta puuttuu. Sellast se.

Vierailija
2/19 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on yleensä enemmän karvaa kuin miehillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuka tahansa voi pitää tai olla pitämättä karvoista. On vain ihan turhaa vaatia, että jokaisen naisen pitäisi olla karvaton. Sama asia kuin "Tykkään jos miehellä on parta" ja "Kaikilla miehillä pitäisi olla parta".

Monesti naisten karvoille yökkäillään paljon sosiaalisessa mediassa, mutta oikeassa elämässä karvat eivät taida olla niin iso asia. Minulla ainakin rehottaa usein eikä miestä kiinnosta yhtään. 

Vierailija
4/19 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvattomuudesta kiihoittumisesi korreloi suoraan pedofiliaan tai sen ihannointiin. Ei siinä mitään väärää ole.

Vierailija
5/19 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suurin osa miehistä pitää karvoista. Pedarit on sitten erikseen.

Vierailija
6/19 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet vaativat 20v urheilullista hoikkaa naista, jolla on rahakas ura, perhe taustalla, harrastuksia ja se ei huomaa miehen vikoja. Ja naisen pitää olla e-pilleri-kyllästetty ja sileäihoinen. 

Vierailija
7/19 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karvattomuudesta kiihoittumisesi korreloi suoraan pedofiliaan tai sen ihannointiin. Ei siinä mitään väärää ole.

Sitähän se historian valossa tarkasteltuna juuri onkin .

Vierailija
8/19 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan mun karvaista miestä ja hän toivoo, että mitä enemmän karvoja mulla niin kiihottaa häntä enemmän. Kaikilla oma maku tosiaan. 

Vierailija
9/19 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet vaativat 20v urheilullista hoikkaa naista, jolla on rahakas ura, perhe taustalla, harrastuksia ja se ei huomaa miehen vikoja. Ja naisen pitää olla e-pilleri-kyllästetty ja sileäihoinen. 

Njääh! Kun kunnon plösö jolla karvat roikkuu polvissa asti ja joka tulee tiineeksi kertavedolla, mieluimmin vielä monella kiertänyt yyhhoo jolla vähintäänkin 2  jälkeen jäänyttä jälkeläistä edellisiltä sediltä. Enkä nyt oikeasti mielistele tämän palstan rouvia tämän enempää. 🤗 Pusi pusi.

Vierailija
10/19 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on karvainen. Joskus ajelin hältä rintakarvat, mutta sitten se sänki kun alkoi kasvaa, pisteli jatkuvasti, kun makoilin miehen rintakehän päällä, niin totesin et parempi antaa karvojen olla. Sitten ei pistele kun ovat saaneet kasvaa ja olla.

Ei mua haittaa karvainen mies. Eikä mun säärikarvat haittaa miestä. 

Vierailija
11/19 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku teinityttö käy myös.

Vierailija
12/19 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on yleensä enemmän karvaa kuin miehillä.

Näin on. Naiset eivät ymmärrä.

Vierailija
13/19 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, 113 % miehistä vaatii tuollaisen naisen.

Vierailija
14/19 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäät varmaan sitte näyteikkunanukeista, ne ovat karvattomia

Vierailija
15/19 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät karvat ole sen suurempi tunoffi ja turhempaa kuin vaikka iho ja luusto

Vierailija
16/19 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kuka tahansa voi pitää tai olla pitämättä karvoista. On vain ihan turhaa vaatia, että jokaisen naisen pitäisi olla karvaton. Sama asia kuin "Tykkään jos miehellä on parta" ja "Kaikilla miehillä pitäisi olla parta".

Monesti naisten karvoille yökkäillään paljon sosiaalisessa mediassa, mutta oikeassa elämässä karvat eivät taida olla niin iso asia. Minulla ainakin rehottaa usein eikä miestä kiinnosta yhtään. 

kyllä minua ainakin kiihnnostaisi rehottaja, hyvässä mielessä. Kunhan ei sitten tatut rehota vaan pelkästään karvat,s illä tatutus on voimaantuneisuutta

Vierailija
17/19 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluan karvaisen puolison, otan harrikkamiehen. Toistaiseksi olen pysytellyt naisissa.

Vierailija
18/19 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluan karvaisen puolison, otan harrikkamiehen. Toistaiseksi olen pysytellyt naisissa. Lesboko olet?

Vierailija
19/19 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä suurin osa miehistä pitää karvoista. Pedarit on sitten erikseen. Karvoistakostujat jakautuvat sitten vielä kiitoratalaisiin, sänkikuviolaisiin, nypsityistä kiihottuviin ja pelkästään luomukropastajuopuviin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi