Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 40-vuotias mies ja suhteeni vastakkaiseen sukupuoleen on hyyvin ongelmallinen, olen kamppaillut tämän kanssa koko elämäni ajan

Vierailija
24.04.2026 |

Työelämässä pärjään oikein hyvin, olen kiinteistöalalla projektinjohtajana ja elämä on taloudellisesti mallillaan.

Mutta en ole koskaan elämäni aikana käynyt treffeillä enkä ole koskaan yhtäkään tekstiviestiä tai edes whatsapp-viestiä vaihtanut vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa.

Koen olevani niin ruma ja lyhyt että kelpaa vain jollekin kehitysvammaiselle naiselle. En nyt tietenkään tätä sano kenellekään ääneen.

Aina on joku minua parempi, hyvätuloisempi, varakkaampi ja urheilullisempi mies.

Joskus minua on kehuttu supliikiksi ja sulavasanaiseksi. Työelämässä joudun jatkuvasti edustamaan, verkostoitumaan, edustuslounaita ja illallisia on harva se viikko ja viikonpäivä. Noh tietenkin kun istuu rahakirsun päällä, niin kummasti perseennuolijoita riittää. Olen myös poliitikassa mukana, ehdolle pyydetty pariin otteeseen kuntapolitiikkaan.

Varmaan kukaan ei uskoisi tätä pikku salaisuuttani, jos kertoisin. Joku ehkä ajattelee että tuo on miehiin päin, mutta karvaiset miehet ei kiinnosta. 

Pyöräilen sulan maan kaudella noin 2000-3000 kilsaa vuodessa, että mikään ihan sohvaperunakaan en ole. 

Suuri haaveeni on osallistua joku vuosi Ruskapyöräilyyn.

M40

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla