Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää uutta intoa kuntosalille?

Vierailija
24.04.2026 |

En ole ikinä ollut hinoharraataja, mutta välillä olen käynyt 3 kertaa viikossa, välillä kerran viiikossa. Alkaa olla motivaatipuutis. Ostin viime kesäkuun alusta vuoden kortin. Se oli tosi hyvä tarjous, 12 kk 10 kuukauden hinnalla. Olen käynyt huhtikuun aikana kahdesti. Ei huvita. Kerro vinkkejä miten huvittaa! Onko jokin uusi liike, uusi treeni, jotain millä saisin itseni taas salille.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaihdoin salin hömppäjumppaan. Tärkeintä on säännöllinen tekeminen, eikä salista sellaista tullut, kun loukkasin vasemman käden nivelsiteet. Kolme kuukautta ilman salitreeniä on nyt takana, pelkällä kuntoutusohjelmalla oman kehonpainon avulla. Kyllä näinkin pärjää, eikä tule noita vammoja, niin kuin painojen kanssa pelatessa. Tässä iässä niiden paraneminen kestää niin pirun kauan.

N52

Vierailija
22/25 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta treeniohjelma ja se voi innostaa uudelleen käymään salilla. Kun salilla käyminen alkoi tympiä pudotin treeneistä osan pois ja teen nykyään vähemmän, mutta isommilla painoilla ja treenin vaikutus kehon koostumusmittauksenkin mukaan on jopa parempi kuin ennen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko ketään kaveria, jonka saisit mukaan, ja tekisitte samaa ohjelmaa? Minulla tämä oli se ainoa  toimiva motivaattori. Ja lisäksi tosiaan uusi saliohjelma ja kivat motivoivat salivaatteet. 🙂

Kiitos ehdotuksesta! En keksi ketään kaveria. Minulla on tytär 16v., joka käy salilla ystävänsä kanssa, mutta äidin kanssa ei. Muutama vuosi sitten harrastettiin paljonkin liikuntaa yhdessä, mutta tuossa iässä (minullekin ihan ok), ettei halua kulkea äidin kanssa. Mieheni ei käy salilla, vaan harrastaa muuta liikuntaa, sellaisia lajeja, jotka ei minua kiinnosta. Ystäviä minulla on melko vähän, eikä heistä tällä paikkakunnalla asuvista kukaan ole kuntosali-ihmisiä. Täytyy vielä miettiä, tunnetko ketään, joka voisi lähteä kaveriksi. Kyllä se varmasti niin on, että jos on yhdessä sovittu meno, helpommin tulee lähdettyä.

-ap

Vierailija
24/25 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treenaa jotain tiettyä juttua kuten juoksu matolla juoksua jotta jaksat sitten juosta pidempään. Niin minäkin tein. Aluksi jaksoin juosta 5 minuuttia. Pikku hiljaa matka piteni ja 2 kk päästä juoksin jo 15 minsaa putkeen. Joka aamu juoksin aina juoksi matolla. Siitä tuli tapa ja tavoite ja kunto kasvoi. 

Tuo ei ihan ole minun juttuni, kun ulkona juokseminen on niin paljon mukavampaa. Enkä kyllä erityisemmin ole juoksuihmisiä, kävelen mieluummin ja joskus pitkiäkin matkoja. Sali olisi tärkeä lihaskunnon kannalta, koska nimenomaan sitä lihasvoimaa täytyisi pitää yllä. Teen töitä paljon tietokoneella.

-ap

Vierailija
25/25 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle fyssari teki monta treeniohjelmaa joissa tuli paljon uusia liikkeitä joita en ollut aiemmin tehnyt. Treenaaminen muuttui kivemmaksi kun sai alkaa kokeilla uusia juttuja. Todellinen motivaatio mulle tulee siitä että oon vaihdevuosi-ikäinen ja lihaksilla on vaan pakko tehdä jotain jos meinaa pysyä kunnossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan