Kainalot haisee lähes aina hielle - mikä avuksi?
Olen 49 vuotias. Olen aina hikoillut kainaloista. Nyt tuntuu että kainalot haisee entistä enemmän. Tietyssä vaiheessa kuun kiertoa kainalot haisee hielle myös suihkun jälkeen. Tää on tosi inhottavaa.
Kainalot oon sheivannu, joten karvoistakaan ei johdu.
Onko muita tämän ongelman kanssa painiva?
Mikä tähän auttaa? Onko ruualla merkitystä? En syö erityisen mausteisia ruokia. Dödöjä vaihdan, ettei aina oo sama merkki.
Vaihdevuosioireita ei ole ellei tämä sitten siihen liity.
Tympäsee ku joutuu vaatteita uusiin aika usein, kun paidat haisee kainaloista hielle.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On . Kurjaa se haju muillekin. Jotkut haisee niin kauheasti . Joku elukkaruoka varmaan haisee läpi . Mieti mikä käy hormoneihin vaikuttamaan. Kokeile pari kuukautta kasvisruokaa jos haju lähtee. Mutta kun peset kainalot saippualla , huuhdo kunnolla ja kuivaa. Anna hetki olla sitten lisää deodorantti missä luvataan että haju lähtee. Laita huolellisesti. Anna hetki kuivua ja sitten vasta laitat puseron. Se on joku ruoka hormoni yhdistelmä. Vuohen juusto maistuukin väkevälle . Puhveleilla on kovempi hormonituotanto ja sitä on mozzarellassa. On se kauheaa se haju. Osta vaikka savetteja ja niillä pyyhi välillä kun haisee. Nuoretkin voi haista. Joku vaate materiaali ei sovi ehkä. Ihmiset nyrpistää nenäänsä kun olet lähellä ? Hyh. Pese 60 asteessa puserot. Ostarilla ei kannata haista kaikki lähtee kotiin.
Neuvot sitten kainaloistaan haisevaa haisemaan lisäksi pieruille, sehän se on tuloksena papujenpurijalla. Kyllä teillä vegeillä on enemmänkin vinksahtanut ajatusmaailma kuin voisi luullakaan, ei ollenkaan aikuismaista ajattelua.
No ei aiheuta mitään piereskelyä papuihin tottuneelle. Olen sekasyöjä, mutta lisään papuja moniin eri ruokiin, maistuvat hyvältä erityisesti naudan jauhelihan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuori kainaloiden luollut iho pois jollain hellävaraisella metodilla. Suihkun jälkeen sitten huolellinen kuivaus ja sen jälkeen antiperspiranttia. Suihkussa käyt iltaisin.
jos ei auta, niin sitten huuhtele kainalot vesi-etikka liuoksella (1/3 etikkaa 2/3 vettä), jonka jälkeen huolellinen kuivaus ja antipersipirantti
jos ei auta niin mene lääkäriin
Jos mä kävisin vain iltaisin suihkussa, niin haisisin jo puoleen päivään mennessä todella tunkkaiselta. Aamu alkaa suihkulla.
Idea iltasuihkusta ja sen jälkeisestä antiperspirantin laitosta on siinä, että ihminen hikoilee myös öisin ja jos antipersiprantin laittaa illalla suihkun jälkeen, niin se estää yöllisät hikoilua, mutta ehtii myös kunnolla alkaa vaikuttaa
Kannattaa kokeilla, itse ainakin muutuin hikhajuttomaksi tuolla kikalla. Pahimpina päivinä (jos vaikka oli hirveä hellepäivä tulossa), niin riitti sitten se, että aamulla laitoin vain uuden kerroksen antipersiranttia kainaloon
Vierailija kirjoitti:
Mulla johtuu lie lääkkeistä, joita ei nyt voi vaihtaa.. Olen vähän päälle 30 ja hikoilen helposti ja paljon.
Mutta kainaloiden pesu ruokasoodalla. Normaalisti käytän antiperspiranttia, mutta nyt ostin Kärkkäiseltä Sade dödöä eikä hiki haise. Enkä juuri hikoile.
Johtunee on oikea muoto, lie johtuu ei tarkoita yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla johtuu lie lääkkeistä, joita ei nyt voi vaihtaa.. Olen vähän päälle 30 ja hikoilen helposti ja paljon.
Mutta kainaloiden pesu ruokasoodalla. Normaalisti käytän antiperspiranttia, mutta nyt ostin Kärkkäiseltä Sade dödöä eikä hiki haise. Enkä juuri hikoile.
Nyt ei olla äidinkielen tasokoetta tekemässä arvon autisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile talkkia.
talkissa asbestia
Älä veikkonen ostele sellaista talkkia, jossa on asbestia. Joko on tullut oireita?
Vierailija kirjoitti:
Haiseeko myös haarat?
Tämä saanut alapeukkuja ja voihan kommentti olla silkkaa kettuilua, mutta kysymys on ainakin itselleni aiheellinen. Saan pidettyä kainaloiden hikoilun kurissa esimerkiksi apteekin Batsilla ja toinen hyvä on Rexonan maxime protection, mutta viimeisten vuosien aikana olen alkanut hikoilla haaroista tokkuttoman pahanhajuista hikeä ja siihen ei samalla tavalla mikään auta. Vinkit käsidesistä ja neo amiseptistä menevät kokeiluun, kiitos niiden antajille. Itse ainakin pidän ikään liittyvänä, sillä olen nyt 48 ja varmaankin esivaihdevuosissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin räikeästi kieltä raiskaileva on kyllä pahinta, mitä olen nähnyt, yhdyssanavirheet vielä ymmärrän. Mutta kehitysvammaiselta ei tietysti voi vaatia kielikorvaa, onko raasulla edes korvia.
Palasaippua ja karhealla pesusienellä hankalat, kuorii kainaloiden ihoa. Ja pesun jälkeen pari kertaa viikossa vielä pyyhit neoamiseptillä. Sitten dödö kainaloon heti suihkun jälkeen. Bakteerit sen hajun aiheuttaa, ja ne pitää saada kuriin. Monet pesunesteet on vaan liian mietoja.
Mä ostin sitä uutta koko vartalolle tarkoitettua dödöä ja on tosi hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On . Kurjaa se haju muillekin. Jotkut haisee niin kauheasti . Joku elukkaruoka varmaan haisee läpi . Mieti mikä käy hormoneihin vaikuttamaan. Kokeile pari kuukautta kasvisruokaa jos haju lähtee. Mutta kun peset kainalot saippualla , huuhdo kunnolla ja kuivaa. Anna hetki olla sitten lisää deodorantti missä luvataan että haju lähtee. Laita huolellisesti. Anna hetki kuivua ja sitten vasta laitat puseron. Se on joku ruoka hormoni yhdistelmä. Vuohen juusto maistuukin väkevälle . Puhveleilla on kovempi hormonituotanto ja sitä on mozzarellassa. On se kauheaa se haju. Osta vaikka savetteja ja niillä pyyhi välillä kun haisee. Nuoretkin voi haista. Joku vaate materiaali ei sovi ehkä. Ihmiset nyrpistää nenäänsä kun olet lähellä ? Hyh. Pese 60 asteessa puserot. Ostarilla ei kannata haista kaikki lähtee kotiin.
Neuvot sitten kainaloistaan haisevaa haisemaan lisäksi pieruille, sehän se on tuloksena papujenpurijalla. Kyllä teillä vegeillä on enemmänkin vinksahtanut ajatusmaailma kuin voisi luullakaan, ei ollenkaan aikuismaista ajattelua.
No ei aiheuta mitään piereskelyä papuihin tottuneelle. Olen sekasyöjä, mutta lisään papuja moniin eri ruokiin, maistuvat hyvältä erityisesti naudan jauhelihan kanssa.
Jos vasta aloittaa lihattoman kuurin papuineen, takuulla haisee pierut ja tuo aiempi ehdotti vain parin kk kasviskuuria. Suolisto ei takuulla ennätä vielä siinä vaiheessa tottua jatkuvaan papujen syöntiin, hän tulee siis haisemaan ainakin alkuun sekä hielle että paskalle.
Vierailija kirjoitti:
Haiseeko myös haarat?
En varsinaisesti tiedä, mutta kassit välillä hiertyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti on hyvä oikaista väärin kirjoitettu muoto. Tätä palstaa lukevat myös kielenopiskelijat ja olisihan se hyvä, että umpisuomalainenkin saisi tekstistä heti selvän erikseen miettimättä, mitä kirjoittaja tarkoittikaan. Sinun järjenjuoksusi ei näköjään näytä yltävän edes autistin tasolle.
Tarpeeksi ja mehevästi kun piereskelee, nii ei enää haittaa mitkään hien hajut.
Kokeilin kaikki dödöt, mitä vain myydään. Mikään ei auttanut. Sitten kokeilin Bats nimistä dödöä ja se pitää hienhajun oikeasti poissa. Sitä myydään hajusteettomana ja lievästi hajustettuna. Myydään apteekeissa ja netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haiseeko myös haarat?
Tämä saanut alapeukkuja ja voihan kommentti olla silkkaa kettuilua, mutta kysymys on ainakin itselleni aiheellinen. Saan pidettyä kainaloiden hikoilun kurissa esimerkiksi apteekin Batsilla ja toinen hyvä on Rexonan maxime protection, mutta viimeisten vuosien aikana olen alkanut hikoilla haaroista tokkuttoman pahanhajuista hikeä ja siihen ei samalla tavalla mikään auta. Vinkit käsidesistä ja neo amiseptistä menevät kokeiluun, kiitos niiden antajille. Itse ainakin pidän ikään liittyvänä, sillä olen nyt 48 ja varmaankin esivaihdevuosissa.
Mites se kokovartalon deodorantti, Dove tai Rexona? Joku tässä ketjussa jo kehui hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin räikeästi kieltä raiskaileva on kyllä pahinta, mitä olen nähnyt, yhdyssanavirheet vielä ymmärrän. Mutta kehitysvammaiselta ei tietysti voi vaatia kielikorvaa, onko raasulla edes korvia.
Sinulla on keskivaikea kehitysvamma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti on hyvä oikaista väärin kirjoitettu muoto. Tätä palstaa lukevat myös kielenopiskelijat ja olisihan se hyvä, että umpisuomalainenkin saisi tekstistä heti selvän erikseen miettimättä, mitä kirjoittaja tarkoittikaan. Sinun järjenjuoksusi ei näköjään näytä yltävän edes autistin tasolle.
Ei tämä ole opiskelualusta imɓesilli.
Puseroiden kainaloihin on myytävänä hikeä imeviä tuotteita. Ne siis asetetaan puseron kainaloihin kuten pikkuhousun suojat housuihin.
Tällä tavalla saisit pidettyä puserot hiettöminä kainalon kohdalta.