Ohhoh, Anne Hathaway on valittu maailman kauneimmaksi naiseksi
Kommentit (125)
Aika jännä, että taas kerran saatiin ketjun verran lapsellista, pahansuopaa ja muka-hauskaa Hathawayn haukkumista. Eri mieltä saa makuasioissa olla, mutta täällä en ole nähnyt kyllä kovin paljoa muuta kuin pelkkää ilkeilyä. Se ei ole mitään eri mieltä olemista, se on vain huonoa käytöstä, että ei osaa (ja halua) ilmaista mielipidettään yhtään paremmin. En tiedä kirjoittelijoiden sukupuolia, mutta aika monen tyyli on kuin suoraan naisia halveksuvien ja esineellistävien junttiukkojen tuotetta. Pelkkää törkyä, samalla kun naiset yleisemminkin julistetaan jo nelikymppisinä vanhuksiksi ja iästään riippumatta tosikoiksi, kun eivät vain ymmärrä näiden solvaajien "hauskoja" letkautuksia.
Tämä ketju on malliesimerkki siitä, miksi naisviha on yhä oikea ongelma ja miksi siitä on ylilyönneistä huolimatta puhuttava. Sovinistien vastaväitteistä huolimatta.
Noissa filtterikuvissa näyttää ihan kauniilta.
Hillittömän kokoinen suu kyllä on. Toiset tykkää sellaisista.
Vierailija kirjoitti:
Anne Hathaway ja Sandra Bullock on mielestäni olleet aina "aliarvostettuja" kauneuden suhteen. Scarlet Johanssonit, Angelina Joliet yms. on saaneet aina ylistystä ulkonäöstään, mutta itse olen pitänyt etenkin Bullockia ihan mielettömän kauniina. Ehkä on liian "tavallisen" kaunis, kun ei ole mitään selkeää piirrettä, mikä erottaa muista. Katsoin vasta Speed-leffan telkkarista ja ihailin niitä kauniita kasvoja, erityisesti silmiä. Siinä on muutenkin yhdessä kaksi kaunista näyttelijää, koska Keanukin on mielestäni enemminkin kaunis kuin komea.
N38
Anne Hathawayta en ole koskaan osannut pitää kauniina, kun mun silmiini hän on jopa ruma. Ne valtavat silmät ja suuri suu.
Sanda Bulock on nuorena ollut kaunis. Nyt sen naama ei vaan liiku ja kaikki inhimillisyys on hävinnyt katseestakin.
Scarlett Johansson taas on aivan liian pikku tytön näköinen ollakseen kaunis. En käsitä ollenkaan hänen kauneuttaan, söpöyden kyllä.
Mun silmiini Angelina Jolie on kaunis ollut aina ja hyvin ikääntynyt. Huumevuosinaan sekoili niin paljon, että hänen nykyinen pyhimys rooli äiti ammana oksettaa.
N54
Minusta hänen silmäkulmansa menevät ulkosyrjiltä jotenkin oudosti alaspäin. Tulee jotenkin outo yleisilme siitä. Muuten varmasti ihan kaunis. Varmasti maksettu juttu nyt kun uusi leffakin tulossa.
Mutta tässäkin on se kun näet netissä päivittäin todella kauniita ihmisiä niin sinä sokaistut siitä, ja vertaa niitä keskenään. Tämäkin kun tulisi Prismassa vastaan tavan pulliaisten seassa niin aika moni katsoisi toisenkin kerran