Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ohhoh, Anne Hathaway on valittu maailman kauneimmaksi naiseksi

Vierailija
24.04.2026 |

Yllättävän ns terve valinta. 43-v nainen. 

Kommentit (126)

Vierailija
101/126 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
102/126 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä kelvannut Bradley Cooperille. Mies petti Annaa, eikä halunnut mennä Annan kanssa kihloihin eikä naimisiin ja lopulta jätti Annan.

Bradleyllä on mistä valita. Itse en tosin ymmärrä miksi. Jotenkin vajaan näköinen. No on mainetta,rahaa ja statusta ja kait näyttelijä osaa hurmata kun kerta on näyttelijä.

Juu ei ole muakaan oikein viehätä Bradley. Toinen jonka ulkonäön hehkuttamista en ymmärrä on Ryan Gosling. Myöskään Leonardo di Caprion hehkuttamista en ole koskaan ymmärtänyt. Ensin näytti ihan babyfacelta jollaiset ei mua kiinnosta ja sitten näyttikin elähtäneeltä ja turvonneelta. Nyt toki on taas freesimpi, mutta ei silti mun makuun. En ymmärrä noiden "komeutta". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/126 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämäkin YK:n tilaama tutkimus? Jonka Saudi-Arabia rahoittaa. 

Miksi Anne Hathaway olisi valittu, jos Saudi-Arabia rahoittaa?

Vierailija
104/126 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää Hathawayn pärstästä.

Vierailija
105/126 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kova muija tuo Jennifer Love Hewitt. Hänellä on ollut Enrique Iglesias ja Johnny Depp kierrossa ja pari muuta pallinaamaa.

Ei kyllä ole tainnut ainakaan Johnnyn kanssa olla. 

Vierailija
106/126 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena oli kaunis mutta ei oikein enää.

Sehän näyttää edelleen ihan samalta

Vierailija
107/126 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis valittiin kaunein julkkis. Ei maailman kaikista miljardeista naisista sitä kauneinta.

Vierailija
108/126 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis amerikkalaiset ovat valinneet amerikkalaisen maailman kauneimmaksi naiseksi. Yllättyneitä olivat.

Vierailija
109/126 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painorajoitus ylittyi.

Vierailija
110/126 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi Melanie Trump? Keuliiko?

Vierailija
111/126 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä. Just tänään katselin hänen kuviaan haastattelussa The New York Timesissa. Olin yllättynyt, kun siinä näkyi ihan kunnon finnejä (peitetty toki) ja muutenkin aika tyypillinen nelikymppinen iho ryppyineen. Silmät ovat valtavat ja hiukan ulkonevina muistuttavat spanielista. Vanhemmiten roikkuvat.  Suu on myös suuri.

En tiedä, onko hän superkaunis, ei ehkä minun makuuni, mutta nätti nainen joka tapauksessa.

Vierailija
112/126 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kova muija tuo Jennifer Love Hewitt. Hänellä on ollut Enrique Iglesias ja Johnny Depp kierrossa ja pari muuta pallinaamaa.

Vai onko Anne ollut kierroksessa? :D

Vierailija
113/126 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei...

Toki maku-asioita.

M59

Vierailija
114/126 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai onko Anne ollut kierroksessa? :D

Mitä sä sekoilet?

Vierailija
115/126 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Jotenkin paperinen  ja kaksiulotteisen näköinen. Tylsä väritys. Kyllä ne suuret silmät voisi olla vaikka edes vihreät vähän kuin sillä kuuluisalla afgaanitytöllä. Hiukset on ihan ok, mutta kun miettii miten upeita maahan asti ulottuvia paksuja kutreja joillain on niin ei tuo kyllä mitenkään voi olla maailma kaunein nainen. Kaunis on mutta tylsällä tavalla ja sähäkkyys ja intensiivisyys puuttuu hänestä. 

Vierailija
116/126 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ymmärtänyt 15 - 20 vuotta sitten. Nyt olisivat voineet valita yhtä hyvin Meryl Streepin.

Vierailija
117/126 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole. Jotenkin paperinen  ja kaksiulotteisen näköinen. Tylsä väritys. Kyllä ne suuret silmät voisi olla vaikka edes vihreät vähän kuin sillä kuuluisalla afgaanitytöllä. Hiukset on ihan ok, mutta kun miettii miten upeita maahan asti ulottuvia paksuja kutreja joillain on niin ei tuo kyllä mitenkään voi olla maailma kaunein nainen. Kaunis on mutta tylsällä tavalla ja sähäkkyys ja intensiivisyys puuttuu hänestä. 

Kai tiesit, että jopa kuuluisan afgaanitytön kuvan silmien väriä oli editoitu sitä kansikuvaa varten? Luin tästä muutama kuukausi sitten.

Vierailija
118/126 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä. Just tänään katselin hänen kuviaan haastattelussa The New York Timesissa. Olin yllättynyt, kun siinä näkyi ihan kunnon finnejä (peitetty toki) ja muutenkin aika tyypillinen nelikymppinen iho ryppyineen. Silmät ovat valtavat ja hiukan ulkonevina muistuttavat spanielista. Vanhemmiten roikkuvat.  Suu on myös suuri.

En tiedä, onko hän superkaunis, ei ehkä minun makuuni, mutta nätti nainen joka tapauksessa.

Just. Hänhän on ihan myöntänyt, että hoitoja ja leikkauksia on tehty aika paljonkin. Olen samaa ikäluokkaa ja ei me perusterveellisesti elävän kaveriporukan kanssa nyt kovin freesejä häneen verrattuna olla. Sinänsä hänellä toimenpiteet on selkeästi onnistuneita verrattuna moneen muuhun julkkikseen. Itse kyllä pidän häntä kauniina.

Vierailija
119/126 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hän on todella kaunis. Ihmetyttää, että kerrankin muu maailma on samaa mieltä kanssani.

Vierailija
120/126 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anne Hathaway on kaunis, mutta onko hän maailman kaunein?

No viime vuonna oli 62-vuotias Demi Moore. Kolmekymppisenä ois helposti ollutkin mutta ei ehkä enää. Ainahan nuo valinnat on ihmeellisiä