Hei, olen alkoholisti
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Juomattomuus on helpointa ikinä - ei tarvitse käytännössä tehdä yhtään mitään. Etkö halua juoda? Et vain juo.
Miksi sitten luulet, että ihmiset alkoholisoituvat eivätkä pääse irti alkoholista vaikkahaluaisivat?
Vierailija kirjoitti:
Elämä on valintoja.
Itse jokainen valitsee kaataako myrkkyä kitaansa ja imeekö myrkkysavuja.
Ei niitä kukaan väkisellä puske sun naamaan.
Tupakasta irtipääseminen on paljon vaikeampaa kuin alkoholista.
Alkoholismi on sairaus.
Onnea valitsemallesi tielle. Oletko itsetuhoinen? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jokin päihde kannattaa aloittaa aikuisena niin kannabis.
Ei, se lihottaa ja tekee tyhmäksi. Viina on viisasten juoma.
Alkoholi lihottaa ja tekee tyhmäksi. Kannabis on viisasten yrtti.
Kannabis passivoi ja aiheuttaa hirveitä mättö haluja. Lisäksi, kannabis ei sovi kaikille, itseäni se alkaa vain oksettamaan ja tulee epätodellinen olo, 5 minuuttia tuntuu kuin viideltä tunnilta.
Ei kiitos koskaan enää sitä paskaa, pössytelkää veltot pullamössöpojat ihan keskenänne.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen päässyt eroon alkoholista..Pisaraakaan ei ole koskaan jäänyt !
Minun tädiltä oli kysytty työkkärissä "onko sinulla alkoholiongelma, väitti ettei ole ja äitini sanoi että olisit sanonut ettei ole niin kauan kuin alkoholia riittää. Oli siis täys juoppo, aamun aloitti kossulla, siitä sitten baariin iltaan asti.
Juuh. Muistuu nuo putket mieleen ja ajat kun vielä join. Nuo putket on ihan hullun hommaa, parin päivän jäljeen juominen on pelkkää krapulan poistoa. Ihan sama kuinka paljon juo mitään nousua ei tule.
Pääsee korkeintaan jonkinlaiseen "normioloon" siis siihen mikä olisi ilman sitä putkea! Joten mikä helvetin järkiedes juoda noita putkia?
Lopulta se krapulan poisto ei enää onnistu ja sitten ollaankin ihan oikeasti jo hengenvaarassa kun delikka ja kramppi iskee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen, taas on viikon putki takana. Joisin lisää mutta on niin kova krapula että en selviydy kauppaan!
Tilaan juomat kotiin nettikaupasta!
Mistäkaupasta?
Alkoholi lihottaa ja tekee tyhmäksi. Kannabis on viisasten yrtti.