Lola Odusoga märisee TAAS iltapäivälehdille
https://www.is.fi/viihde/art-2000011964684.html
Keino kai se on tämäkin saada huomiota jos on muuten has-been.
Kommentit (22)
Ap on taas naisvihaspämmiputki päällä.
kuka uskoo että joku pikkupoika lähestyy noin. tämähän märisee aina kaikesta vaikka itte on sitä samaa.
Kuka kissan hännän nostaa ellei kissa itse.
Kyseinen isä on varmaan ylpeä itsestään.
Kyseinen pieni poika varmaan inhoaa isäänsä, kunhan kasvaa ja ymmärtää, kuka se "k-pää" tässä keississä olikaan.
Julkkiksille sanotaan päin naamaa ikävä kyllä
Taas on kauhea kuva IL. Tisst paljaana. Hiukset nyrhitty, pilattu, mahonginpunaruskeet. Kauhea.
Sä märiset täällä päivästä toiseen.
Ainahan se apina valittaa jostain.
Vierailija kirjoitti:
kuka uskoo että joku pikkupoika lähestyy noin. tämähän märisee aina kaikesta vaikka itte on sitä samaa.
Ja vaikka olisi lähestynytkin, niin minkälainen ihminen ottaa pikkulapsen sanomiset totena?
Tonnilola on syönyt näköjään kaikkien mutiksien puolesta kun on noin läskistynyt.
Millon toikin tajuu päiväykset meni aikoja sitten ja oli kiintiömissi nuorenakin.
Lolalle tapahtuu koko ajan jotain mielestään väärää. Taitaa syy olla siinä peilikuvassa.
Tuokin apina on elänyt koko elämänsä kiintiöneeeeeeeeeeeeeeekerin statuksella.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan se apina valittaa jostain.
Joo. Aina.
Ei koskaan mitään muuta asiaa.
On tuo nyt kyllä törkyistä lapsen hyväksikäyttöä
Liekö lapsen isä tullut blokattua Lolan onlyfansissa, ja siksi katkera? Aikuiset eivät saisi valjastaa lapsia tällaisiin tehtäviin, vaan olisi hyvä muistaa minkälaista esimerkkiä antaa, ja minkälaisia lapsia kasvattaa. Vaikka haluaisi kasvattaa toisia k...päitä, pitäisi omat negaationsa omana tietonaan, ja neuvoisi lapsiaan kohtelemaan muita ihmisiä kunnioittavasti.
Mitä Lolan ulostuloihin tulee, olen itsekin sitä mieltä, että niissä keskitytään liikaa negatiiviseen... ja siihen, miten hän ei niistä välitä. Se vaikuttaa joskus jopa ylimieliseltä. Minä itse jättäisin toisten epämieluisat kommentit täysin huomiotta, sillä eiväthän ne huomiota ansaitse!
Uusimmassa Seura-lehdessä on lisää. Lola on lehden kannessa ja kannessa lukee isolla: "En ole riippuvainen kenenkään hyväksynnästä"
Raskas elämä ollut hänellä.