Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kokemuksia isän hoitovapaasta kaivataan

09.05.2007 |

Meillä juuri pohditaan, että jääkö iskä hoitovapaalle noin vuodeksi kun pojat ovat vähän reilut 1v4kk. Mietettiin, että tämä voisi olla meidän perheen kohdalla paras ratkaisu kun työpäivämme alkavat tosi aikaisin (7.00 ja 8.00) sekä pojut ovat kovasti äidin ja isin poikia kun eivät ole juurikaan muiden hoidossa vielä olleet.

Isä on ajatuksesta puoliksi innoissaan ja puoliksi kauhuissaan (no ei nyt ehkä niinkään...), mutta olisi kiva kuulla muilta kokemuksia hoitovapaista ja miten on mennyt.

Eipä sillä, kyllähän se isä osaa varmasti hoitaa yhtä hyvin, itselle on vain tullut jo hommaan hyvä rutiini tätä reilun vuden puskettua.



Piiki ja pojut 1v2kk

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi