Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nämä äänestäjäryhmät ovat hylänneet Trumpin

Vierailija
23.04.2026 |

Nämä äänestäjäryhmät jotka ennen kannattivat Trumppia ovat nyt muuttaneet mielensä:

CNN:n linkki Youtubessa

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmiston valheita. Todellisuudessa Presidentti Trumpin kannatus on korkeampi kuin yhdenkään aiemman presidentin. 

Onhan Trumpin kannatus toki kultin sisällä ainakin 120%.

Vierailija
22/56 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasemmiston valheita. Todellisuudessa Presidentti Trumpin kannatus on korkeampi kuin yhdenkään aiemman presidentin. 

Kulteilla on tapana kuihtua pois.

Jotkut toki lähtevät rytinällä: People's Temple, Heaven's Gate ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeiden hinnatkin laskeneet 600%!

Vierailija
24/56 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

uuesaan politiikan tietäjät täällä taas tietää :) koska uskovat kaiken, mitä se kommunistimedia siellä vasemmalla taas keksii syöttää. sama meno täällä suomessa. 

Laitoitko paljonkin fyrkkaa Emily Hartille?

Vierailija
25/56 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riip puu miten las ketaan!

Vierailija
26/56 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienituloisten tarve äänestää reppareita USA:ssa on kyllä ihme juttu. Haluan että mulla on vähemmän rahaa? Haluan ettei terveysvakuutukseen tai mihinkään tule helpotusta?

Haluan, että minulla on mahdollisuus menestykseen. 

Haluan että jos joskus ihmeen kautta olen miljardööri niin saan verohelpotuksia MUTTA ennen kuin pääsen siihen asti kaikki on kallista, mihinkään ei ole varaa, lasten koulut on huonoja jne jne

Hyvä diili🤔

Se on se American dream

Niin. Musk, Trump, Zuckerberg jne kaikki aloittivat nollasta ja päättäväisyydellä ja periksiantamattomuudella nousivat maailman rikkaimmiksi ihmisiksi. Se ei voisi onnistua Suomessa, koska täällä menestys on rikos. 

Musk (faijan orjakaivos) ja Tump (faijan kiinteistöimperiumi) ovat tosiaan esimerkillisiä self made maneja.

Vierailija
27/56 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin laskettu?

Vierailija
28/56 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienituloisten tarve äänestää reppareita USA:ssa on kyllä ihme juttu. Haluan että mulla on vähemmän rahaa? Haluan ettei terveysvakuutukseen tai mihinkään tule helpotusta?

Haluan että jos joskus ihmeen kautta olen miljardööri niin saan verohelpotuksia MUTTA ennen kuin pääsen siihen asti kaikki on kallista, mihinkään ei ole varaa, lasten koulut on huonoja jne jne

Hyvä diili🤔

Se on se American dream

Niin. Musk, Trump, Zuckerberg jne kaikki aloittivat nollasta ja päättäväisyydellä ja periksiantamattomuudella nousivat maailman rikkaimmiksi ihmisiksi. Se ei voisi onnistua Suomessa, koska täällä menestys on rikos. 

Musk käytti iskän rahoja. 
Kuinka monta konkurssia Trumpilla on? Lisäksi Trumpin iskän rahoilla aloitti uransa.

Suckerberg taas varasti muiden koodin.

Vierailija
29/56 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin laskettu?

Rakas Johtaja laskee aina oikein!

Vierailija
30/56 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko muut jo nähneet miten onnellinen pikku-Donald oli kun osasi ihan itse tuhertaa tussilla paperille? Kaikki paikalla olleet hurrasivat ja nousivat taputtamaan.

Vierailija
31/56 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistä ryhmistä kyse:

Valkoiset miehet

Gen X

Katoliset

Ei koulutusta tai alhainen koulutus

Pienituloiset

Voisin sanoa näistä jotain ilkeää mutten sano.

Vierailija
32/56 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump kuuluu ihan samaan eliittiin kuin muutkin eliitin jäsenet.

Hajoita ja hallitse. Näin pidetään kansa kurissa.

Ja joka kerta ihmiset menevät ansaan. Siis äänestämään. Uskomaan ja toivomaan jotain parempaa.

Vierailija
33/56 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten ei kannata äänestää reppuja. He kasaavat kaikki mahdolliset esteet, jottei luokkanousu ja amerikkalainen unelma onnistu enää keneltäkään.

Vierailija
34/56 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistä ryhmistä kyse:

Valkoiset miehet

Gen X

Katoliset

Pienituloiset

Olen vähän pettynyt omaan sukupolveeni. 70- ja 80-luvuilla oli vielä lyijypen saa, ehkä se selittää.

Jonkinlaista järkiintymistä tässäkin ryhmässä, silti.

Vierailija
35/56 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin täällä riidellään Trumpista.

Muistakaa, että eliitti ohjaa maapalloa.

Trump on samaa jengiä.

Tuhlaatte aikaa toistenne vihaamiseen.

Vierailija
36/56 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä diili🤔

Se on se American dream

Miksi se sama sitten on kiellettyä kaikilta muilta? Miksi vain nuo luettelemasi ukot saavat onnistua ja jatkaa, mutta kaikilta muilta pitää tukkia mahdollisuudet edes yrittää?

Turha puolustella amerikkalaista unelmaa niiden ultrarikkaiden kohdalla, jotka eivät anna samaa muille, vaan pyrkivät feodaalijärjestelmän palauttamiseen.

Sitä paitsi, Musk ei aloittanut nollasta vaan peri vanhemmiltaan ihan kivan pesämunan.

Vierailija
37/56 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä diili🤔

Se on se American dream

Miksi se sama sitten on kiellettyä kaikilta muilta? Miksi vain nuo luettelemasi ukot saavat onnistua ja jatkaa, mutta kaikilta muilta pitää tukkia mahdollisuudet edes yrittää?

Turha puolustella amerikkalaista unelmaa niiden ultrarikkaiden kohdalla, jotka eivät anna samaa muille, vaan pyrkivät feodaalijärjestelmän palauttamiseen.

Sitä paitsi, Musk ei aloittanut nollasta vaan peri vanhemmiltaan ihan kivan pesämunan.

Steve Jobs oli niitä harvoja miljardöörejä, joka on oikeasti aloittanut tavallisesta taustasta. Hänellekään se ei olisi enää mahdollista. Nyky-Amerikassa Applea ei olisi syntynyt.

Vierailija
38/56 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistä ryhmistä kyse:

Valkoiset miehet

Gen X

Katoliset

Pienituloiset

Olen vähän pettynyt omaan sukupolveeni. 70- ja 80-luvuilla oli vielä lyijypen saa, ehkä se selittää.

Jonkinlaista järkiintymistä tässäkin ryhmässä, silti.

Sama! 

Boomereita aina haukutaan mutta gen X on mennyt samaa tietä. 

En ymmärrä. Oltiin niin radikaalia nuorina ja nyt äänestetään laitaoikeistoa.

Vierailija
39/56 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump ei enää tarvitse äänestäjiä. Nyt hän keskittyy aiheuttamaan maksimaalisen määrän tuhoa.

Vierailija
40/56 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trump ei enää tarvitse äänestäjiä. Nyt hän keskittyy aiheuttamaan maksimaalisen määrän tuhoa.

Tätä pelkään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme