Muita, joilla on raskauksien ja imetysten jäljiltä todella kärsineen näköinen kroppa?
Mä näytän etupuolelta lähinnä joltain 100-vuotiaalta mummolta venyneen ihoni kanssa.
Kommentit (17)
Eihän kroppa muutu siinä ollenkaan.
Joo arpia on vatsa täysi ja iho venynyt. Myös virtsankarkailua herkästi. Sellaista se elämä on monella synnyttäjällä. Onneksi on kauniit vaatteet millä peittää ja pikkuhousunsuojia saa kaupasta.
Lähinnä koen epävarmuutta muiden edessä. Itse rakastan kehoani ja ymmärrän että niin suuri asia, kuin lapsen syntymä jättää jälkensä.
Ne voi olla myös ikääntymisen jälkiä
Erkauma jäi ja siihen liittyvät ongelmat. Mutta ilmeisesti äiten terveysongelmat eivät päättäjiä kiinnosta.
On löysää ihoa ja arpi vaikka lapsi on jo lähes täysi-ikäinen. Mutta se on osa minua, osa elettyä elämää. Rakastan arpeani koska se kertoo lapsen syntymästä. Olen rannalla ja uimahallissa edelleen bikineissä :)
Vierailija kirjoitti:
On löysää ihoa ja arpi vaikka lapsi on jo lähes täysi-ikäinen. Mutta se on osa minua, osa elettyä elämää. Rakastan arpeani koska se kertoo lapsen syntymästä. Olen rannalla ja uimahallissa edelleen bikineissä :)
Tämä nyt on ihan hömppää, että joku rakastaisi arpiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäähän sitä nyt tuudittautua siihen ajatukseen, kun niitä ei pois saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se minun kohdallani ole.
Älkää tehkö itsestänne liian suurta numeroa. Lapsi syntyi ja siinä se. Ei sillä tarvitse rehvastella. Äiti
Voihan sitä elintapoja kohentamalla vaikuttaa kroppaan helposti.
Yksilöllistä, miten paljon keho muuttuu. Perintötekijät, kudostyyppi yms. vaikuttaa. Samoin, jos huolehtii, ettei raskausaikana tule ylipainoa, keho toipuu nopeammin. Joillekin ei jää mitään jälkiä, toisille jää. Areenassahan on dokkari Synnytyksen vaurioittamat, mutta taitaa keskittyä enemmän synnytysvaurioihin kuin ulkonäköön.
Vierailija kirjoitti:
Yksilöllistä, miten paljon keho muuttuu. Perintötekijät, kudostyyppi yms. vaikuttaa. Samoin, jos huolehtii, ettei raskausaikana tule ylipainoa, keho toipuu nopeammin. Joillekin ei jää mitään jälkiä, toisille jää. Areenassahan on dokkari Synnytyksen vaurioittamat, mutta taitaa keskittyä enemmän synnytysvaurioihin kuin ulkonäköön.
Mulla ei ole koskaan ollut grammaakaan ylipainoa, mutta silti repesin valtaville arville. En usko, että niitä voi estää millään omilla toimilla vaikka moni (arvilta säästynyt) niin uskoo.
Ap
Täällä vauvalla taisi olla jokin aika sitten tästä tosi iso keskustelu, kun jossain lehdessä oli omilla kasvoilla naiset alkaneet puhua synnytysvaurioistaan
Redditissä jo pitkän aikaa naiset kertoneet miten synnytys ihan oikeasti vaikutti kehoon ja ulkonäköön.
Mun mielestä tärkeitä asioita puhua ääneen. Naisten kehoja arvostellaan todella räikeästi ja sitten naisten kehot jätetään hoitamatta, kun heistä tulee äitejä, koska äiti ei enää ole nainen tai ihminen, vaan äiti
Vierailija kirjoitti:
Täällä vauvalla taisi olla jokin aika sitten tästä tosi iso keskustelu, kun jossain lehdessä oli omilla kasvoilla naiset alkaneet puhua synnytysvaurioistaan
Redditissä jo pitkän aikaa naiset kertoneet miten synnytys ihan oikeasti vaikutti kehoon ja ulkonäköön.
Mun mielestä tärkeitä asioita puhua ääneen. Naisten kehoja arvostellaan todella räikeästi ja sitten naisten kehot jätetään hoitamatta, kun heistä tulee äitejä, koska äiti ei enää ole nainen tai ihminen, vaan äiti
Se keskustelu koski "oikeita" vaurioita. Itselläni ei sellaisia ole, pelkkiä kosmeettisia haittoja vain.
Ap
Ei taida olla.