Voiko harrastaa seksiä serkun kanssa
Kommentit (60)
Kun serku on pantu,voiko jatkaa pikkuserkuilla?
En usko tuota veneiden välissä tapahtunutta tarinaa. Enkä sitä, että jotkut suostumuksellisesti panisivat täyssisaruksiensa kanssa.
Myös siskopuolen kanssa voi. On tehty.
suomessa voi serkun kanssa mennä naimisiin ihan laillisesti, joten eiköhän seksikin ole ihan "luvallista"
Vierailija kirjoitti:
En usko tuota veneiden välissä tapahtunutta tarinaa. Enkä sitä, että jotkut suostumuksellisesti panisivat täyssisaruksiensa kanssa.
Suomessa on todettu näin käyneen. Osalliset myöntäneet tekoja ihan oikeudessakin. Siis yhdessä tuumin tehdyksi. Sisarusten välinen seksi ei varsinaisesti ole uskon asia.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs ihme se nyt on? Naapurin kiimainen teinikolli nussi aikoinaan kehitysvammaista, lihavaa sisartaan ja jäi kiinni, kun sisarensa tuli tiineeksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Serkut, jotkut, ei kaikki. He ovat niitä ensimmäisiä kokeiluja, itsekin muistan että neitsyys meni serkkupojalle ja varmaan järisyttävin orkku siihen mennessä. Ei kaikkien kanssa voi, kyllä pitää muutenkin synkata. Tämä serkkupoika oli viime syksynä muuto-apuna kun muutin Tampereelle. Ja kyllä, nautittiin yötäpäivää.
Ei pidä harjoitella liian läheisten kanssa!
Minä satuin oikeasti itse vahingossa näkemään, miten isoveljeni jo kolmetoistavuotiaana nussi venerannassa veneiden välissä muka piilossa samanikäisen, parhaan kaverinsa kanssa tuon kaverin pari vuotta nuorempaa, kikattavaa pikkusiskoa vuoron perään ihan lähetyssaarnaajana!
Pojat vaihtoivat vuoroa taajaan pyllyt paljaina ja shortsit puolitangossa ja silloin näin ensimmäistä kertaa seisovan pippelinkin. Tyttö oli varmaankin ollut yksin uimassa ja tilanne oli jotenkin lähtenyt alkuun ehkä uimapuvun vaihdosta tai kiusoittelusta tai sitten hänen isoveljensä oli tuonut hänet rantaan ihan vartavasten kaverusten pantavaksi - en ole siitä koskaan voinut tietenkään veljeltäni kysyä. En myöskään tiedä, oliko tuo heillä ainoa kerta, mutta tuskinpa oli kaverusten kerran päästyä makuun!
En silloin vielä itse ymmärtänyt koko touhusta mitään ja vaikka ihmettelin heidän puuhiaan en välittänyt niistä sen enempää ja asia unohtui. Onneksi eivät kiireiltään huomanneet minua! Ties miten siinäkin olisi käynyt vaikka olin tuota veljeni kaverin pikkusiskoakin nuorempi!
Tuon seurauksena olen myöhemmin yrittänyt ymmärtää oman poikani ongelmia paremmin. Kolmetoistavuotiashan on äidin mielestä vielä ihan pikkupoika, mutta mielestäni on tärkeää ymmärtää jo senkin ikäisellä olevan ankara seksuaalinen paine ja kova kiinnostus seksiin.
Hyi saatana! Tyttö parka, kun joutui raiskatuksi ja raiskareista toinen oli oma veljensä
Joku kertoi täällä toisessa ketjussa, miten hän oli kerran 15-vuotiaana isoveljenä pelastanut 12-vuotiaan pikkusisarensa naapurin 12- ja 13-vuotiaiden veljesten käsittelystä kun veljekset olivat "vuorotelleet" hänen pikkusisarensa "päällä täydessä touhussa" ja miten pikkusisar oli ollut veljelleen vihainen tämän "suututettua pojat ja pilanneen hänen orkkunsa".
Jos siis tuo 12-vuotias pikkusisar jo tiesi orgasmista ja olisi nimenomaan halunnut sellaisen, mutta ei ehtinyt sitä saada ei tuo voinut mitenkään olla hänelle ensimmäinen kerta, vaan nuo veljekset olivat jo ehtineet opettaa hänet hyvin tavoille ja nauttimaan seksistä. Ja jos nuo veljekset kerran "vuorottelivat", oli vähintään toinen heistä ehtinyt jo kertaalleen ejakuloida.
On se kyllä kummallista, miten aikaisin nykynuoriso aloittaa seksin, mutta toisaalta onhan koko nuorisokulttuuri ja laajemmin koko media nykyään seksillä kyllästetty!
Minä olin tuo kertoja jo poistuneessa ketjussa. Ei tuo tilanne todellakaan ollut pikkusiskolleni ensimmäinen samanlainen kokemus. Samana keväänä olivat jo aloitelleet vanhemman veljen kanssa. Nuorempi veli oli tullut mukaan myöhemmin kuulemma "opettelemaan". Itse pidin molempia poikia kelvottomina siskolle ja pidin isonveljen saarnaa aiheesta (en todellisuudessa halunnut hänelle ollenkaan poikaystävää) joka ei tietenkään helpottanut sovun löytämistä meidän välille. Hän oli todella vihainen minulle kauan. Kuulemma rakasti tätä vanhempaa jätkää.
Rakastunut teinityttö voi kyllä olla tosi periksiantamaton.
Hyvin tehty! Harmi jos teille tuli siskosi kanssa välirikko, mutta toivottavasti asiat korjaantuivat myöhemmin? Toivottavasti siskosi ei myöskään tullut raskaaksi!
Ehkä tosiaan on niin, että me naiset emme etenkään nuorempina tiedä, mikä on meille parasta.
Joo kyllä korjaantuivat. Ysiluokalla ollessaan sisko jo kiitteli mua eikä tullut raskaaksi. Intti silloin 12-vuotiaana, että haluaisi pitää mahdollisen vauvan, mutta tuota tahtotilaa ei onneksi tarvinnut testata käytännössä.
Jos serkku on tosi läheinen, vähän niin kuin sisko tai veli, tuntuisi aika oudolta. Mutta esimerkiksi omien serkkujeni kanssa olisin nuorempana halunnut harrastaa seksiä.
Asuin opiskeluaikana vuosituhannen alussa pari vuotta vanhemman serkkutytön naapurissa ja hän houkutteli minut usein käymään baarissa tai kotiinsa juomaan kotiviiniä. Hän kyllä flirttaili kovasti, uteli sukupuolielämästäni ja toi oman puutteensa esille, mutta en ujona poikana osannut hänen yrityksiinsä vastata, vaikka kovasti olisin hänen kanssaa halunnut päästä panemaan. Ja tämä harmittaa joskus vieläkin.
Sisarusten välinen seksi on tietysti jo laissa kiellettyä, mutta kai se, että vähän ”leikitään ja harjoitellaan” esiteini-iässä, on ihan suhteellisen tavallista eikä sitä oikein osaa alkaa tuomitsemaan. Itselläni oli 18-vuotiaana samanikäinen tyttöystävä, jota hänen yläastekäiset pikkuveljensä kiusasivat kertomalla minulle hänen kuullensa, mitä tämä sisko oli tehnyt saunassa. Oli kuulemma esitellyt pilluaan ja työntänyt sinne sormiaan pikkuveljien pyynnöstä ja kenties pojat olivat runkanneet samalla. Tämä tuntui silloin aika hämmentävältä, mutta enää vanhempana ei niinkään. Aika viatontahan tuo on ja ymmärrettävääkin, kun vasta on seksuaalinen herääminen tapahtumassa.
Minulla on pari aika herkullista serkkua, joista olen kyllä fantasioinut ja runkannut ihan kiitettävän paljon. Olisin todennäköisesti valmis myös noita fantasioita toteuttamaan jos tilanne tulisi. Mielestäni myös sisarusten välinen seksi on ok, kunhan ehkäisy on varmasti huolella hoidettu. Fantasioin myös siskostani paljon ja erittäin mieluusti harrastaisin seksiä hänen kanssaan.
Kiimainen ja liukas pillu se on erkullskin. Siitä vain hinkkaamaan. Nykyään on jo melkein kaikilla nuorill neitosilla ehkäisyt kunnossa.Tietty panohommat pitää kahdenkeskeisinä asioina niitä ei saa kertoa kenellekän. Säännöllinen pano tutun kanssa on niin turvallista
Ei ole tautivaaraa kun ei anneta sivullisille panijoille. . Näin meillä vähän nuorempana nussittiin.
Vierailija kirjoitti:
Itse en epäile tuota ollenkaan. Katsopa vain äänestystulosta tämän ketjun alussa ja huomaa, miten moni olisi valmis panemaan serkkunsa kanssa tai sanoo niin tehneensä. Minusta paneminen serkun kanssa ei juuri eroa sisarusten välisestä seksistä!
Mitä serkkuseksillä ymmärretään? Pikkupoikana tutustuin serkkutyttöjen genianaalisiin yksityiskohtiin katselemalla, mutta ilman kontaktia. Oliko tämä seksiä vai uteliaisuutta? Tosin kumma tunne tuli kerran katsellessa ja säikähdin. Myöhemmin tajusin sen olleen kiihtymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Serkut, jotkut, ei kaikki. He ovat niitä ensimmäisiä kokeiluja, itsekin muistan että neitsyys meni serkkupojalle ja varmaan järisyttävin orkku siihen mennessä. Ei kaikkien kanssa voi, kyllä pitää muutenkin synkata. Tämä serkkupoika oli viime syksynä muuto-apuna kun muutin Tampereelle. Ja kyllä, nautittiin yötäpäivää.
Ei pidä harjoitella liian läheisten kanssa!
Minä satuin oikeasti itse vahingossa näkemään, miten isoveljeni jo kolmetoistavuotiaana nussi venerannassa veneiden välissä muka piilossa samanikäisen, parhaan kaverinsa kanssa tuon kaverin pari vuotta nuorempaa, kikattavaa pikkusiskoa vuoron perään ihan lähetyssaarnaajana!
Pojat vaihtoivat vuoroa taajaan pyllyt paljaina ja shortsit puolitangossa ja silloin näin ensimmäistä kertaa seisovan pippelinkin. Tyttö oli varmaankin ollut yksin uimassa ja tilanne oli jotenkin lähtenyt alkuun ehkä uimapuvun vaihdosta tai kiusoittelusta tai sitten hänen isoveljensä oli tuonut hänet rantaan ihan vartavasten kaverusten pantavaksi - en ole siitä koskaan voinut tietenkään veljeltäni kysyä. En myöskään tiedä, oliko tuo heillä ainoa kerta, mutta tuskinpa oli kaverusten kerran päästyä makuun!
En silloin vielä itse ymmärtänyt koko touhusta mitään ja vaikka ihmettelin heidän puuhiaan en välittänyt niistä sen enempää ja asia unohtui. Onneksi eivät kiireiltään huomanneet minua! Ties miten siinäkin olisi käynyt vaikka olin tuota veljeni kaverin pikkusiskoakin nuorempi!
Tuon seurauksena olen myöhemmin yrittänyt ymmärtää oman poikani ongelmia paremmin. Kolmetoistavuotiashan on äidin mielestä vielä ihan pikkupoika, mutta mielestäni on tärkeää ymmärtää jo senkin ikäisellä olevan ankara seksuaalinen paine ja kova kiinnostus seksiin.
Hyi saatana! Tyttö parka, kun joutui raiskatuksi ja raiskareista toinen oli oma veljensä
No jos pikkusisko kerran kikatti, niin silloinhan se ilmeisestikin nautti tuosta!
Mulle kävi pari kesää sitten niin, että olin menossa veneelleni kylän yhdistettyyn vene- ja uimarantaan. Mulla oli pieni Hondan perämoottori, bensakannu, reppu ja kalakamppeet vapoineen kannossa, melkoinen kuorma siis. Kääntyessäni polulta rantaan lojui vain muutaman metrin päässä jaloistani yhden naapurini juuri ja juuri toisellakymmenellä oleva kikattava tytär, joka makasi selällään uimarannan hiekalla vesirajassa, puoliksi järvessä ja jalat äärimmäisen levällään ja tytön päällä ähelsi toisen naapurini laiha, ehkä tuolloin 13-vuotias poika niin että vesi vain tytön jalkovälissä loiskui. Siksi ne eivät ilmeisesti olleet kuulleet tuloani, hyvä etten päälle kävellyt!
Poika pinkaisi oitis jäniksenä metsään pieni kiiltävä pili sojossa taivasta kohti ja unohtaen uimahousunsa ja tyttönsäkin ja pieni, hoikka, tissitön ja karvaton tyttö kirmasi ketterästi peräänsä perse paljaana, selkä hiekassa ja bikininpöksyt kädessään.
Harmittelin itsekseni että olin tullut heidät noin pelotelleeksi kesken kaiken, panin veneeni kuntoon ja läksin järvelle. Näky nuorenparin nautinnosta tosin palasi useamman kerran suorastaan häiritsevän elävänä silmiini muistuttaen omasta nuoruudestani ja erityisesti muutamasta käyttämättä jääneestä mahdollisuudesta.
Nuoret: Muistakaa, että sitten vanhana on paljon parempi katua tehtyjä kuin tekemättömiä tekoja!
Vierailija kirjoitti:
Oltiin mummolassa serkkutyttöni kanssa ja nukuttiin vintillä. Minä olin 15v, ja serkkutyttöni 19v. Hän kiusoitteli mua koko ajan, kyseli, seisooko mulla ikinä, pystynkö laukeamaan etc yrittäen saada mut nolostumaan (ja onnistuen siinä). Yhtenä iltana hän sitten sanoi, että nyt katsotaan onko serkkupoika jo mies, tuli mun sänkyyn, veti mun kalsarit alas ja otti sekunnissa pystyyn nousseen kaluni suuhunsa. Ei kestänyt varmaan minuuttiakaan, kun teinispermani suihkusi serkkutytön suuhun. Luulen, että laukeamiseni suuhun oli hänellekin yllätys, sillä meinasi tukehtua ja yski sen jälkeen niin paljon, että mummo tuli katsomaan onko kaikki hyvin. Se oli ainut kerta, ja varmaan hyvä niin.
Jos serkkusi kiusoitteli sinua, niin et laittanut hänelle jauhoja suuhun vaan vellit.
Vierailija kirjoitti:
Kiimainen ja liukas pillu se on erkullskin. Siitä vain hinkkaamaan. Nykyään on jo melkein kaikilla nuorill neitosilla ehkäisyt kunnossa.Tietty panohommat pitää kahdenkeskeisinä asioina niitä ei saa kertoa kenellekän. Säännöllinen pano tutun kanssa on niin turvallista
Ei ole tautivaaraa kun ei anneta sivullisille panijoille. . Näin meillä vähän nuorempana nussittiin.
Meillä taas leikittiin kuudennelta luokalta alkaen kesäisin ulkona "takaa pano" leikkiä neljäs- ja viidesluokkalaisten tyttöjen kanssa, eli rohkein tyttö oli doggystyle asennossa housut alhaalla ja poika meni taakse ja laittoi munan tytön reisien väliin pillua vasten ja sitten tyttö laittoi reidet yhteen. Sitten vaan naintiliikkeitä kunnes tuli herkut. Joskus tyttökin sai orkun. Kaikki tytöt kyllä kostu ja huohotti kiihotuksesta mutta eivät saaneet orgasmia kun häpesivät äännellä. Kaikki pojat tekivät tuon sitten vuoron perään saman tytön kanssa muiden katsellessa, kunnes joku toinen tyttö halusi seuraavaksi.
Minulla oli lyhyt suhdekin serkkutytön kanssa. Meillä on viitisen vuotta ikäeroa, ja olin aina pitänyt häntä lapsena. Sitten hän pääsi ylioppilaaksi ja tuli opiskelemaan samalle paikkakunnalle kuin minä. Silloin huomasin kuinka kaunis nainen hänestä oli tullut ja hakeuduin hänen seuraansa. Eipä hän ollut ollenkaan vastahakoinen. Aikanaan sitten erottiin suhteellisen sopuisasti kun todettiin että ei serkun kanssa mitään "vakavaa" voi olla. Edelleen joskus mietin olisiko se ollut niin paha jos oltaisiin oltu ihan virallisesti yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä taas leikittiin kuudennelta luokalta alkaen kesäisin ulkona "takaa pano" leikkiä neljäs- ja viidesluokkalaisten tyttöjen kanssa, eli rohkein tyttö oli doggystyle asennossa housut alhaalla ja poika meni taakse ja laittoi munan tytön reisien väliin pillua vasten ja sitten tyttö laittoi reidet yhteen. Sitten vaan naintiliikkeitä kunnes tuli herkut. Joskus tyttökin sai orkun. Kaikki tytöt kyllä kostu ja huohotti kiihotuksesta mutta eivät saaneet orgasmia kun häpesivät äännellä. Kaikki pojat tekivät tuon sitten vuoron perään saman tytön kanssa muiden katsellessa, kunnes joku toinen tyttö halusi seuraavaksi.
Meillä tuota sanottiin reisittelyksi ja sitä leikittiin koulun urheilukentän laidalla ala-asteen lopulla ennen siirtymistä yläasteelle ja uuteen kouluun.
Jo aikaisemmin jotkut tytöt tykkäsivät runkata siemensyöksyn pojilta muiden katsellessa, yhdeltä kerrallaan sarjatyönä.
Kiitos sinulle, että kerroit tuon meille vanhemmille varoitukseksi! 12-vuotiaan kohdalla eivät useimmat meistä tulisi edes ajatelleeksi, että noin voisi tyttärellemme tapahtua!