Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi tavallinen mies kuvittelee, että hänelle kuuluisi kaunis nainen?

Vierailija
22.04.2026 |

Ennen tavalliset miehet vain katsoivat baarin kauneinta naista ja totesivat, ettei heillä ole mitään mahdollisuuksia tuohon. Nyt kuka tahansa perus-Petteri olettaa, että hänelle kuuluisi virheetön malli. Milloin tavalliset miehet lakkasivat katsomasta peiliin?

Kommentit (206)

Vierailija
161/206 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä keskusteluja aiheesta sikiää? Miksi et kysy miksi tavallisen näköinen nainen kuvittelee että miehensä pitäisi olla hoikka ja komea?

Vierailija
162/206 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä näitä keskusteluja aiheesta sikiää? Miksi et kysy miksi tavallisen näköinen nainen kuvittelee että miehensä pitäisi olla hoikka ja komea?

"Mutku minä haluan!"

"Vain mun mielipide on tärkeä!"

"Ketä sun mielipiteesi muka kiinnostaa!?"

Mutkumutku.

Tätä Suomi nykyään on

Ei tuota selväjärkinen jaksa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/206 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä kuvittelet toisten elämiä

Vierailija
164/206 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hyvä: kuka tahansa voi kuvitella ihan mitä hyvänsä. Älä suotta vaivaa sillä itseäsi.

Vierailija
165/206 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on käynyt "mäihä" kumppanien ulkonäön suhteen. 

Edellisen heilan kanssa ei voinut mennä mihinkään ilman tölläämistä. Jotkut miehet tulivat kyselemään että miten sait tuon kaunottaren ja onnitelivat?Outoa. Mutta,alkoi pikkuhiljaa paljastumaan hänen luonteensa ja sydämmen viisauden totaalinen puute. Kun ilmoitin että tää oli nyt tässä niin ei voinut millään käsittää että HÄNET jätetään. Osa kavereista sanoi minua hulluksi.

Onhan kaunis kumppani ihan kiva ja antaa miehelle jonkinlaisen lapsellisen egobuustin mutta jos päässä liikkuu vain peili niin ei kiitos enää.

Vierailija
166/206 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras nänninen kuuluu mulle

Vierailija
167/206 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä tätä keskustelua. Olen aika tavallisen näköinen mies, joskin hoikahko, 182 cm ja tukkakin  on pysynyt päässä..

Koko elämäni ajan olen onnistunut niiden baarin, campuksen tai työpaikan kauneimpien naisten kanssa. Ei siinä ole tarvinnut muuta kuin kohteliaasti tarjoutua, jutella mukavia ja olla kiinnostunut toisesta ihmisestä. Toisen älykkyyden hienovarainen kehuminen on aika varma tapa herättää mielenkiinto.

Ehkä se menestys on sitten lisännyt itseluottamusta. En tarkoita negatiivisesti. Minulle itseluottamus tarkoittaa kykyä olla ystävällinen kaikille, huomioida muut, ja nauraa vaikkapa aluksi vastaan tulevalle veetuilulle. Yleensä sillä pääsee aika pitkälle.

Vierailija
168/206 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei vaivaa kuka on kenenkin kanssa. Toivon että naisille joku kloonaa komeita miehiä ja pituus. Ja riittääkö oma ulkomuoto joskus.

Vierailija
169/206 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 58 eri miehen kanssa. Näistä miehistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen. Näistä ehkä n. 10 oli ihan tavallisia miehiä. Muutama heistä on edelleen tullut vastaan Tinderin kortti pinossa, eli eivät vieläkään ole löytäneet tarpeeksi upeaa naista.

Niin? Tavallisenkaan miehen ei ole pakko kelpuuttaa sinua. Mieluumin yksin kuin huonossa suhteessa. 

Yleensä tällä kuitenkaan on aika vähän tai ei ollenkaan tekemistä ulkonäön kanssa. Naisille pakkien saaminen kuitenkin on todella vaikeaa. 

Tai sitten ei vaan klikannut.

Minäkin nuorempana sain muutaman pakin, enkä ymmärtänyt alkuunkaan miksi, kun muut miehen juoksi perässä. Vasta nyt vanhempana ymmärrän, että olin nuorena aika tollo ja sanoin aika rumiakin asioita suoraan. Niiden kanssa ei vaan klikannut. Ja moni oli aviossa, vaikka leikkivät sinkkua ja katosivat kun ei herunnut.

Yksi vei kotiinsa jonka jakoi vaimonsa kanssa ja kun ihmettelin muutamia naisellisia asioita väitti olevan niistä kiinnostunut!

Vierailija
170/206 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä tätä keskustelua. Olen aika tavallisen näköinen mies, joskin hoikahko, 182 cm ja tukkakin  on pysynyt päässä..

Koko elämäni ajan olen onnistunut niiden baarin, campuksen tai työpaikan kauneimpien naisten kanssa. Ei siinä ole tarvinnut muuta kuin kohteliaasti tarjoutua, jutella mukavia ja olla kiinnostunut toisesta ihmisestä. Toisen älykkyyden hienovarainen kehuminen on aika varma tapa herättää mielenkiinto.

Ehkä se menestys on sitten lisännyt itseluottamusta. En tarkoita negatiivisesti. Minulle itseluottamus tarkoittaa kykyä olla ystävällinen kaikille, huomioida muut, ja nauraa vaikkapa aluksi vastaan tulevalle veetuilulle. Yleensä sillä pääsee aika pitkälle.

Saatat kuulua siihen harvinaiseen miesryhmään, joka aliarvioi oman tasonsa. Olet hoikka, joka on harvinaista nykyään. Ilmeisesti olet koulutettu ja sosiaalisesti lahjakas, jos osaat huomioida muut ja saat heidät hyvälle tuulelle. Ei tuollainen mies ole tavallinen tallukka. Hän on jopa haluttu. 

Vierailija
171/206 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet saa haluta kauniita naisia mutta heidän on sitten kustannettava heille hyvä elintaso...

Sairasta että tavan tallukka lyhyt ukko vaatii että kauniin naisen olisi laitettava vielä suhteeseen rahaa. Edes yyhoot ei suostu nykyään moiseen!

Miksi kaunis nainen luulee saavansa älykkään ja menestyvän miehen, jos itse on tyhmä kuin saapas? Kauniita naisia löytyy bordellistakin ja kauniille naiselle on vain yksi käyttötarve.

Vierailija
172/206 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä olet ap jäänyt paitsi että sinun pitää miettiä tuollaista?

Ap on peräkamaripoika, joka ei koslaan ole saanut pillua.

Vierailija
173/206 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset omasta tasosta riippumatta haluaa alfamiehen eli miehen joka on:

-vähintään 190cm pitkä

-atleettinen laatikkoleuka

-komea kuin justin bieber

-vähintään amk tason tutkinto

-palkka vähintään 4000e/kk

-ajaa kalliilla bemmillä tai audilla

-pukeutuu merkkivaatteisiin

-käyttää kalliita koruja ja kelloja

-luonteeltaan jännä ja pelottava

-hiukset aina mintissä ja hiusraja hyvä

Me tavalliset miehet emme enää kelpaa naisille.

No voi saatana taas. Sun lista on debunkattu monta kertaa. Etkä ole oppinut edes sen verta, että olisit vaihtanu Bieberin Hemsworthiin. Sun tarkoitus on siis vaan provota naurettavalla tavalla

Eipä ole iso vaatimus amk ja 4000e palkka. Ihan normaalia.

Vierailija
174/206 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tienaan 7000e kuussa. Saan baarista naisen kuin naisen. Kerran jopa 2 kerralla.

Vierailija
175/206 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

TikTokeissa ja someissa naiset vakuuttelevat näkevänsä upeita naisia koko ajan.

Jos siis kaikki naiset ovat kauniita, eikö tavallisen miehen pitäisi olla mahdollista saada kaunis nainen?

No tässä tulee vastaan naisten homoseksuaalisuus ja chadseksuaalisuus eli samojen vanhempien tytär on naisten mielestä upea ja tämän veli rumilus. 

Vierailija
176/206 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on käynyt "mäihä" kumppanien ulkonäön suhteen. 

Edellisen heilan kanssa ei voinut mennä mihinkään ilman tölläämistä. Jotkut miehet tulivat kyselemään että miten sait tuon kaunottaren ja onnitelivat?Outoa. Mutta,alkoi pikkuhiljaa paljastumaan hänen luonteensa ja sydämmen viisauden totaalinen puute. Kun ilmoitin että tää oli nyt tässä niin ei voinut millään käsittää että HÄNET jätetään. Osa kavereista sanoi minua hulluksi.

Onhan kaunis kumppani ihan kiva ja antaa miehelle jonkinlaisen lapsellisen egobuustin mutta jos päässä liikkuu vain peili niin ei kiitos enää.

Sama pätee myös miehiin! Nähty koettu. Terkuin 51v nainen

Vierailija
177/206 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI naisia kiinnosta miehen ulkonäkö

Niin joitakin prostituoituja joilla ei ole mitään itsekunnioitusta. Muita naisia kyllä kiinnostaa.

Vierailija
178/206 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pitää saada

Vierailija
179/206 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvituksessahan saa olla, vaikka kuinka kaunis nainen taviksella. Halvaksikin tulee...

Vierailija
180/206 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä olet ap jäänyt paitsi että sinun pitää miettiä tuollaista?

Ap on lerppamulkku, eikä ole ikinä saanut minkäänlaista naista.

200€ tunti voi vuokrata aika hyvännäköisen mimmin hetkeksi