Miksi tavallinen mies kuvittelee, että hänelle kuuluisi kaunis nainen?
Ennen tavalliset miehet vain katsoivat baarin kauneinta naista ja totesivat, ettei heillä ole mitään mahdollisuuksia tuohon. Nyt kuka tahansa perus-Petteri olettaa, että hänelle kuuluisi virheetön malli. Milloin tavalliset miehet lakkasivat katsomasta peiliin?
Kommentit (206)
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs femceleitä kiukuttaa, kun miehet asettaa kriteerit naiselle eikä tyydy naiseen, joka on lihottanut itsensä suklaalla ja sipseillä. :) :) :)
Itse olen hoikka ja treenattu. Vaikea löytää yhtä timmiä miestä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki haluaa mallin itselleen.
Saimi Nousiainen? Ninja Sarasalo?
Valitettavasti kumpikaan ei ole kovin haluttava
Nämä ovat sentään laihoja. Siitähän te tykkäätte.
Koska voimme saada sellaisen joko sovinnolla tai sitten väkisin.
Varmaan se, kun katsellaan liikaa niitä somenaisia. Tavallinen ei sitten kelpaa. Ja normaalivartalo on kauhistus. Niitä on täällä palstallakin kritisoimassa vartaloita koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Koska voimme saada sellaisen joko sovinnolla tai sitten väkisin.
Älä uhoa, rimpula.
Milloin AP ymmärtää että nämä ovat täysin makuasioita eli kuka on kaunis kenenkin mielestä ja millä tavalla kaunis on täysin yksilöllistä.
Esim. mun makuun on naisia jotka ovat kauniita sillä tavalla että on kiva katsoa mutta eivät ole haluttavalla tavalla kauniita ja sitten on mun makuun ne naiset jotka ovat haluja herättävällä tavalla kauniita. Kenenkään ulkonäkö ei miellytä kaikkia.
Noita kriteereitä on aika vaikea määritellä.
Miksi haluaisin mallin kumppanikseni? Minun on vaikea uskoa meillä olevan kauheasti yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Ei seurustelukumppanini ikinä ole olleet yleisen kauneusihanteen mukaan sellaisia, että ihmiset kuvailisivat heitä erityisen kauniiksi. Minun silmään he ovat kuitenkin olleet kauniita. Ellei kumppanisi ole sinusta itsestäsi kaunis, niin tuskin kumppanisi on sinusta mitenkään viehettävä, joten miksi olisit tuollaisen ihmisen kanssa parisuhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Minulle kuuluu ja minulla on kaunis nainen. Avovaimollani on pienet ihanat rinnat ja pieni pylly.
Jos nainen haluaa olla kanssasi, niin sitten ilman muuta kuuluu.
Ihmisten vaatimustaso vähän kaikessa on noussut melko kohtuuttomalle tasolle, myös kumppanin valintaperusteet, molemmilla sukupuolilla.
Eihän kukaan enää tyydy mihinkään hitaaseen nettiin tai suhruiseen tv kuvaan tai vanhaan puhelimeen tai muuhun kuin moccamaster keittimeen jne.
Evoluution tuottama vaisto. Yrittää vain levittää siemeniään, ei siinä muuta. Sama toisinpäin, mutta naisella pentujen teossa luonnon asettamat ehdot.
Enpä tiedä tuosta...esimerkiksi sotien jälkeen 1940-luvulla oli nuorten iikäryhmässä 18-30 v. jokaista 100 miestä kohden 120-130 naista. Miehillä oli valinnanvaraa, päinvastoin kuin nykyään kun kortit ovat kääntyneet toisinpäin.
Miksi vanha tavallinen mies uskoo, että hänelle sopiva nainen on nuori kaunis nainen?
Ehkä medioiden syytä.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 58 eri miehen kanssa. Näistä miehistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen. Näistä ehkä n. 10 oli ihan tavallisia miehiä. Muutama heistä on edelleen tullut vastaan Tinderin kortti pinossa, eli eivät vieläkään ole löytäneet tarpeeksi upeaa naista.
Niin? Tavallisenkaan miehen ei ole pakko kelpuuttaa sinua. Mieluumin yksin kuin huonossa suhteessa.
Yleensä tällä kuitenkaan on aika vähän tai ei ollenkaan tekemistä ulkonäön kanssa. Naisille pakkien saaminen kuitenkin on todella vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko "kaunis nainen" jotenkin parempi ihminen kuin "tavallisen näköinen" nainen tai mies?
On. Tai siis hän on parempi kauneudessa ja kauniina ei pysy, jos ei hoida kauneuttaan. Tavis voi olla kaunista parempi jossain muussa asiassa, mutta toisaalta kaunis voi olla tavista parempi muussakin kuin kauneudessa. Tapauskohtaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskity vähemmän siihen, mitä nuut ihmiset haluavat, ja enemmän siihen, mitä sinä itse haluat
AP on vain katkera nainen, kun kukaan tavallinen mies ei häntä koskaan valinnut.
Niinpä. Miehiä vihaava sekoboltssi ei ole kuuminta hottia, mutta joku tekosyyhän tälle pitää keksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs femceleitä kiukuttaa, kun miehet asettaa kriteerit naiselle eikä tyydy naiseen, joka on lihottanut itsensä suklaalla ja sipseillä. :) :) :)
Itse olen hoikka ja treenattu. Vaikea löytää yhtä timmiä miestä...
...joka sinua sietäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei haittaa, että tavallisen näköiset miehet yrittävät. Enemmän haittaa, jos mies ei selvästi osoita kiinnostusta ja ihastusta. Haluan miehen, joka heittäytyy. Komea ja kädenlämpöinen mies ei kiinnosta.
Ei miehillä ole mitään syytä heittäytyä. Tai edes osoittaa sitä kiinnostusta. Se ei johda mihinkään.
No se nyt ei ainakaan johda mihinkään, jos ei yritä. Eikä tuollainen vikinä johda mihinkään.
Muistutat erästä vastaan tullutta naista. Tai siis, niitä kaikkia.
Mikä isomahanen jätkänpätkä siellä kimittää nasaaliäänellään? Mene roskiin.