Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokeeko rumat naiset seksuaalista häirintää?

Vierailija
22.04.2026 |

Ne naiset jotka kokevat seksuaalista häirintää ovat kauniita koska niitä naisia miehet himoitsevat mutta mites on rumat naiset? Kokeeko siis rumat naiset seksuaalist häirintää ja millaista se on?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimi panee mitä muuta tahansa paitsi aikuista miestä.

Vierailija
22/27 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti. Monille miehille riittää että se on nainen. Miehethän raizkaavat vammaisia, jopa koomapotilaita tai naisia, joiden jalka on amputoitu, sekä kuolleitakin. Kaikki käy.

Toisaalta on myös sukupuoleen liittyvää häirintää, joka ei ole seksuaalista, vaan muunlaista häirintää. 

Ranskassa paljastui tapaus missä oli mm. vammaisia (ja alaikäisiä) naisia isommalla porukalla raizkailtu järjestelmällisesti. Että sillä ei todella ole (osalle) miehille väliä kuka kohde on. 

No eikös ranskassa ollut myös se vanha nainen jota miehensä myi ja muut miehet innolla raiskaili.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ruma nainen enkä ole ikinä kokenut seksuaalista häirintää. Täysin rauhassa saanut olla jo 45 vuotta. 

Vierailija
24/27 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei oo haluttu eikä häiritty sen jälkeen kun täytin 40 v

Vierailija
25/27 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä jäi edellä sanomatta. Minulla ja Ap:la lienee eri miekikuva siitä mitä seksuaakinen häurintä on 

Minusta se on onnkäytlstä, jossa satutetaan ja loukataan taivhaavoitetaan sen kohdetta.

Jos mies kokee himoa naista kohtaan, niin miksi hän haluaisi silloin käyttäytyä loukkavasti ja satuttavasti naista kohtaan? 

Uskovainen mies 

Tuo on kyllä todella hyvä kysymys. Olen itse tulkinnut, että syynä on usein ymmärtämättömyys. Mies ei ymmärrä, että häirintä koetaan pelottavana. Nainen ei voi ikinä tietää kuinka pitkälle mies on valmis menemääm eikä voi fyysisesti heikompana estää. Siksi pelkkä tuijotus voi herättää pelon. Välillä syynä on tarve saada huomiota ja sitä haetaan sitten täysin väärällä tavalla. Toisinaan taitaa syynä olla halu alistaa naista. 

Vierailija
26/27 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti. Monille miehille riittää että se on nainen. Miehethän raizkaavat vammaisia, jopa koomapotilaita tai naisia, joiden jalka on amputoitu, sekä kuolleitakin. Kaikki käy.

Toisaalta on myös sukupuoleen liittyvää häirintää, joka ei ole seksuaalista, vaan muunlaista häirintää. 

Ranskassa paljastui tapaus missä oli mm. vammaisia (ja alaikäisiä) naisia isommalla porukalla raizkailtu järjestelmällisesti. Että sillä ei todella ole (osalle) miehille väliä kuka kohde on. 

Onhan Suomessakin vanhuksia raiskattu esim pyykkituvassa ulkkari raiskasi 83 vuotiaan mummon

Näihin on yleensä liittynyt huumeet.

Liittyy enempi väri. 

Vierailija
27/27 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan koska kun ruma mies sanoo moi rumalle naiselle niin se on seksuaalista häirintää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän