Vartalotyyppi ja kasvojen malli, joka näyttää hyvältä vain alipainoisena
On ihmisiä, jotka näyttävät viehättäviltä ja kauniilta ylipainoisena. Heillä paino kerttu kauniisti kurveiksi ja kasvot pysyvät hoikkana. Sitten on ihmisiä, kuten minä, jotka näyttävät hyviltä vain alipainoisena. Minun vartaloni on epäsymmetrinen luuston vuoksi ja jos painoa on yhtään liikaa, näytän Quasimodolta. Myös kasvoni ovat epäsymmetriset ja rasva kertyy niihin siten että kasvot ovat ei minkään malliset. Laihana olen kyllä ihan ok näköinen. Harmittaa että näin 40v todella vaikeaa olla enää alipainoinen....
Kommentit (8)
Runko ja feissi mallia Diandra. Näyttää normipainosenakin puitavalta nallukalta.
Oletko varma, että olet ihminen. Kuvauksen perusteella enemmänkin joku lisko tms.
Mulla laatikkomainen ruumiinrakenne, vartalo on yhtä pötköä. Näyttää ihan hyvältä, kun vain pysyisi tosi hoikkana. Kuten mallit. Trendivaatteet on tehty juuri tällaiselle vartalotyypille.
Mutta jo muutama lisäkilo tekee raskaan, jopa miesmäisen vaikutelman, kun kurvit ei niistä kiloista lisäänny yhtään. Naamaan ei niin suurta vaikutusta, mutta lommoposket häviää.
Alipainoinen ei näytä ikinä hyvältä.
Miksi olisi mahdotonta olla nelikymppisenä alipainoinen?
Tuskin koskaan olet ollut kaunis? Oikeasti kauniit ovat myös normaalipainoisina kauniita, ei siihen alipainoa "tarvita ".
Se on juuri näin. Joillakin jo vähänkin enemmän painoa, kuin mallia hoikka, alkaa näyttää tasapaksulta niin naamasta kuin vartalosta. Silloin on ainoa mahdollisuus pysyä hoikkana/laihana, jos haluaa näyttää viehättävältä.
Liioitteletkohan nyt vähän.
Miksivertailet itseäsi muihin noin?
*kertyy