Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas eläkeläisen yksinäinen päivä kotona

Vierailija
22.04.2026 |

Tv, netti tukena

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savonlinnasta varastettuja veneitä löytyy sitten rannoilta . 

Vierailija
22/30 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veneiden moottoreita varastettu valtava määrä joten niitä on myynnissä . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tulee tuollainen eläkeläinen aikanaan, jos niin pitkälle elän. Tykkään olla omassa rauhassa. Käyn kyllä ihmisten ilmoilla vapaa-ajallakin, mutta yleensä yksin silloinkin. Jos yksinäisyys vaivaa, kannattaa rohkeasti alkaa harrastamaan jotain.

Ongelma on niissä harrastuksissa se, että moni ei halua tutustua muihin ihmisiin. Ei ainakaan eläkeläisiin. Moni luulee, että eläkeläiset haluavat valittaa omista terveysongelmistaan jne. Ihmiset ovat todella ennakkoluuloisia. 

Vierailija
24/30 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlaista kuin minun työttömän "elämä".

Vierailija
25/30 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tulee tuollainen eläkeläinen aikanaan, jos niin pitkälle elän. Tykkään olla omassa rauhassa. Käyn kyllä ihmisten ilmoilla vapaa-ajallakin, mutta yleensä yksin silloinkin. Jos yksinäisyys vaivaa, kannattaa rohkeasti alkaa harrastamaan jotain.

Ongelma on niissä harrastuksissa se, että moni ei halua tutustua muihin ihmisiin. Ei ainakaan eläkeläisiin. Moni luulee, että eläkeläiset haluavat valittaa omista terveysongelmistaan jne. Ihmiset ovat todella ennakkoluuloisia. 

Harrastuksissa itsessään harvoin syvemmintustustuu. Mutta niihin harrastustuttuihin saattaa törmää vaikka kahvilassa, jolloin voi kysyä haluaako seuraa kahvikupposensa äärelle. Itse olen salilla vaihtanut muutaman sanasen vakkariporukoiden kanssa. Sitten jo jutellaan kaupungillakin, jos törmätään. Semmonen pikku jutteluhetkikin voi lieventää tylsyyttä tai yksinäisyyttä. 

Vierailija
26/30 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen taas etätyöpäivää yksin kotona enkä uhriudu siitä.

Vierailija
27/30 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää kotiin, ellet keksi itse tekemistä olet itse tilasi aiheuttanut.

Vierailija
28/30 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan syystä ovat varovaiset, ei haluta kuulla kenenkään marinaa mistään.

Vierailija
29/30 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? Miksi et ole töissä?

Kuule pentu minä vuonna synnyit tänne ?  Missä sinun vanhemmat ja isovanhemmat on ?   Ovatko isovanhempiasi töissä?  

Kommentistasi herää lähinnä kysymys: mikä on koulutuksesi?

Vierailija
30/30 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mene toki johonkin missä on ihmisiä.

Koiran kanssa lenkkeillessä monet vanhemmat ihmiset jää juttelemaan, siinä sitten turistaan enemmän tai vähemmän, tulevat hyvälle mielelle kun vähän jonkun muun kanssa kuin seinien saavat jutella. Pieni koira ilmeisesti houkuttelee juttelemaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän