Ärsyttävin mainos tällä hetkellä: "Tämä ei ole kaalipata, tämä on Pauluksen kotiinpaluu".
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka toi Paulus edes on? Pitäisikö tietää jostain? Ja se lässytys. "Paulus tositosi nuorena, 16-vuotiaana lähti jalkapallon perässä maailmalle ja se oli tositosi rankkaa" ja blaablaa. Aika moni meistä on lähtenyt yläasteen jälkeen opiskelemaan, eikä asiaa tarvitse puida 30 vuotta myöhemmin äidin kaalipadan ääressä.
Yleissivistyksen puutetta poteville, jotka on köytetty mainoskanavien ääreen:
Paulus Arajuuri https://share.google/u0TNWssORjXwM0TAe
Tyyppihän on itse esillä mainoskanavien ohjelmissa.
Mä oon päätynyt siihen, että tuon mainoksen mummo näkee ja kuulee harhoja. Semmosta se on, tämän maan psykiatrinen hoito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se oletettu tarina siinä taustalla on? Onko se Paulus varusmiespalvelusta suorittava poika joka on tulossa viikonlopuksi kotiin tai jotain?
Paulus Arajuuri on kuuluisa jalkapalloilija, jokainenhan sen tietää. Aina hyväntuulinen ja hymyilevä. Ollut mukana TTK:ssa ja Amazing racessa.
En tiennyt. En seuraa minkäänlaista urheilua.
Sama juttu.
Vierailija kirjoitti:
Mikä se oletettu tarina siinä taustalla on? Onko se Paulus varusmiespalvelusta suorittava poika joka on tulossa viikonlopuksi kotiin tai jotain?
Nelikymppinen ukko tuskin suorittaa varusmiespalvelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen maajoukkueessa ja ulkomailla pelannut jalkapalloilija. Palaa kotona käymään esim. sieltä ulkomailta.
Ahaa, sellainen vähän parempi Paulus sitten.
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka toi Paulus edes on? Pitäisikö tietää jostain? Ja se lässytys. "Paulus tositosi nuorena, 16-vuotiaana lähti jalkapallon perässä maailmalle ja se oli tositosi rankkaa" ja blaablaa. Aika moni meistä on lähtenyt yläasteen jälkeen opiskelemaan, eikä asiaa tarvitse puida 30 vuotta myöhemmin äidin kaalipadan ääressä.
Katsokaa tarkasti
Kuunnelkaa ääntä
Korvakoru homo (kaapissa)
Iso lapsi
Tuo kuulostaa joltain Venäjän valtion propagandalta. Ukrainasta varastamasi pöytä ei ole tyhjä, eikä sen päällä ole päivän kaaliannosta sipulilla, vaan possu Paulus palasina - usko pois ja popsi poskees.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paulus Arajuuri on kuuluisa jalkapalloilija, jokainenhan sen tietää. Aina hyväntuulinen ja hymyilevä. Ollut mukana TTK:ssa ja Amazing racessa.
Minua ei kiinnosta jalkapallo sen enempää kuin tikanheitto. Luulin nähneeni tuon mainoksen, ehkä siitä on pitempi versio.
Yksi ärsyttävimmistä vuosiin on se muovikierrätyskampanja missä joku keski-ikäinen, pirun ärsyttävä ja ylimielisen oloinen äijä pätee muovin kierrättämisestä. Tekee mieli kipata kaikki roskat järveen tai metsään aina kun näkee sen viisastelevan pässin mainoksessa.
ps. en katso televisiota, muilla laitteilla mainosesto paitsi TV:n kautta youtube-sovelluksessa ja siellä tuo ärsyttävä pässi aina mussuttaa.
Vierailija kirjoitti:
"Futiksen perse". Niinhän siinä sanotaan.
No eihän tämä paha ollut. Sitten kun joulu lähestyy, Taneli Mäkelä alkaa kertoa niitä karmean imeliä skenaarioitaan. Silloin vasta laatta lentää.
Hyvät rahat saavat Osuuskaupalta. Muulla nyt oo väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainos täyttää tarkoituksensa kun se herättää tunteita tai uteliaisuutta.
Mainoksia ei ole pakko katsoa (paitsi pöpiosastolla). Sielläkin voi kaiketi poistua huoneeseen puremaan tyynyä.
En ole koskaan ymmärtänyt tuota ensimmäistä väitettä. Olen käsityksessä että mainonnan ja markkinoinnin tarkoitus olisi houkutella ihmiset ostamaan mainostettavia tuotteita, ei boikotoimaan niitä koska mainos on niin vastenmielinen. Ei se voi olla mainonnan tarkoitus jos se herättää kyllä tunteita ja jää mieleen mutta aiheuttaa reaktion "tuota/tuon liikkeen tuotteita" en ikimaailmassa tule ostamaan. Paitsi jos ovelasti asialla onkin kilpailija, S-ryhmän mainosten takana onkin K-kauppiaat.
Et ole k.o. tuotteen/palvelun kohderyhmää, koska todennäköidesti asut maalla ja olet köyhä. Sulle on se Siwa.
Mainonnalla on muitakin tavoitteita kuin ostoimpulssin synnyttäminen, joka on melko vanhentunut ajattelutapa.
Vierailija kirjoitti:
Paulus palasi kotiin 1952, melkein kymmenen vuotta Stalingradin jälkeen, jossa jäi vangiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon päätynyt siihen, että tuon mainoksen mummo näkee ja kuulee harhoja. Semmosta se on, tämän maan psykiatrinen hoito.
Näin siinä kävi kun avohoito sallittiin
Kyllä huomaa, että jalkapallon MM-kiast lähestyvät. Aihetta nostetaan hyödynnetään jo, vaikka kisat alkavat vasta kesäkuun toisellla viikolla.
Tämä ei ole mämmi, vaan meidän mummon ripulipas***ka
Mua ärsyttää se Timo Jutilan "oikotiä" mainos.
Ärsyttää myös "Kärkkäiseltä löytyy, Kärkkäiseltä löytyy.." rallatus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. En ole koskaan kuullutkaan tällaisesta "kuuluisasta" jalkapalloilijasta, jonka jokainen tietää. Ei tosin myöskään puolisoni, naapurini, veljeni tai paras ystäväni. Kaikki ollaan ihmetelty samaa mainosta. En myöskään katso koskaan mainitsemiasi ohjelmia.
-eri
"Ale on rea kesä on sommaren, ikeassa on nyt ale! "
Kun tuo mainios tulee, niin heitän television parvekkeelta alas
Yleissivistyksen puutetta poteville, jotka on köytetty mainoskanavien ääreen:
Paulus Arajuuri https://share.google/u0TNWssORjXwM0TAe