Ärsyttävin mainos tällä hetkellä: "Tämä ei ole kaalipata, tämä on Pauluksen kotiinpaluu".
Kommentit (63)
Huuhkajien kapteeninakin EM-kisoissa toiminut Paulus Arajuuri kerää hehkutusta brittiläistoimittaja Paul Brownilta. Arajuuri tuli kisojen aikana tunnetuksi kansainvälisestikin siitä, että hän lauloi Maamme-laulun todellisella tunteella.
Paul Brown twiittasi leikkisästi, että ”löydä itsellesi joku, joka rakastaa sinua yhtä paljon kuin Paulus Arajuuri rakastaa laulaa Suomen kansallislaulua”.
https://jalkapallonemkisat.com/paulus-arajuuri-maamme-laulu/
Suomessa on tosi paljon köyhyyttä ja yksinäisyyttä. Siksikin ne Ässän joulumainokset ovat inhottavia, oikein käännetään veistä haavassa.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on tosi paljon köyhyyttä ja yksinäisyyttä. Siksikin ne Ässän joulumainokset ovat inhottavia, oikein käännetään veistä haavassa.
Joo ihme lällättelyä; "mitäs teillä tänään syödään, hähhää".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka toi Paulus edes on? Pitäisikö tietää jostain? Ja se lässytys. "Paulus tositosi nuorena, 16-vuotiaana lähti jalkapallon perässä maailmalle ja se oli tositosi rankkaa" ja blaablaa. Aika moni meistä on lähtenyt yläasteen jälkeen opiskelemaan, eikä asiaa tarvitse puida 30 vuotta myöhemmin äidin kaalipadan ääressä.
Kaiken lisäksi kuulostaa siltä, että sanotaan jalkapallon perse.
Niinpä. Miksi ihmeessä ei ole äänitetty uudelleen?
Paulus Arajuuri on varmasti huipputyyppi mutten silti S-kaupan asiakkaaksi ryhdy kun mainokset ovat mitä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se oletettu tarina siinä taustalla on? Onko se Paulus varusmiespalvelusta suorittava poika joka on tulossa viikonlopuksi kotiin tai jotain?
Paulus Arajuuri on kuuluisa jalkapalloilija, jokainenhan sen tietää. Aina hyväntuulinen ja hymyilevä. Ollut mukana TTK:ssa ja Amazing racessa.
En tiennyt. En seuraa minkäänlaista urheilua.
Vierailija kirjoitti:
Paulus Arajuuri on varmasti huipputyyppi mutten silti S-kaupan asiakkaaksi ryhdy kun mainokset ovat mitä ovat.
Minä olen S-kaupan asiakas mainoksista huolimatta enkä myöskään niiden takia. Ruokakaupoille riittää mainokset, joissa kerrotaaan selkeästi mitä tarjouksessa.
Ärsyttävin on se joku maalikaupan tjms. mainos, jossa mainostetaan, kuinka "Elsaa hävettäisi, jos leikkisi yhä äitinsä kanssa".
Jollakin tapaa jopa loukkaavakin.
"Futiksen perse". Niinhän siinä sanotaan.
Paulus oli Saksan ensimmäinen sotamarsalkka joka antautui viholliselle. Tämä tapahtui Stalingradissa 1943. Siperian jälkeen maistui kaalipata.
Mulla ärsyttää eniten se Telian Miitta mainos. Tulee vielä älyttömän usein katsoi mitä kanavaa hyvänsä.
Paulus ei koskaan palannut kotiin Kasseliin.
Antauduttuaan Armeijansa kanssa Stalingradissa ja kärsittyään sotavankeudesta Neuvostoliitossa eli hän loppuelämänsä Dresdenissä, Itä-Saksassa.
S-ryhmän mainonta on ollut jo pitkään ihan anaalista. Jymähdetään samaan mainostyyppiin vuosiksi. Ensin oli nämä "Ruotsin kuninkaalliset" ja sitten Taneli Mäkelä ja nyt samaan tyyliin Paulus ja äitinsä. Pitäisi keksiä jotain uutta ja sassiin.
Tämä ei ole perjantain pizzaa. Tämä on sisarusten lasten rais***kaus enon luona.
Inhoan Lidl mainosta, että Kappas vain, mitkä hinnat ym. Eli oikeat sanat kopsattu Markku Aron kappaleesta, että "Kappas vain, mitkä rinnat " jne. On todella nöyryyttävää kuunnella tätä naisena, kun menet esim. lääkärille, niin saa kuunnella tätä paska kappaletta. Miehet eivät näköjään ajattele lainkaan naisia, että miltä tämä naisista tuntuu. Osa naisista saattaa olla seksuaalisesti hyväksi käyttettyjä ja saa vielä kuulla tätä paska kappaletta jossain marketeissa, mainoksissa, ja jopa lääkäri keskuksissa. Se tarkoittaa minulle sitä, että en enää mene näihin liikkeisiin lainkaan, en myöskään lääkäri asemille, jossa tämä kappale soi.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan Lidl mainosta, että Kappas vain, mitkä hinnat ym. Eli oikeat sanat kopsattu Markku Aron kappaleesta, että "Kappas vain, mitkä rinnat " jne. On todella nöyryyttävää kuunnella tätä naisena, kun menet esim. lääkärille, niin saa kuunnella tätä paska kappaletta. Miehet eivät näköjään ajattele lainkaan naisia, että miltä tämä naisista tuntuu. Osa naisista saattaa olla seksuaalisesti hyväksi käyttettyjä ja saa vielä kuulla tätä paska kappaletta jossain marketeissa, mainoksissa, ja jopa lääkäri keskuksissa. Se tarkoittaa minulle sitä, että en enää mene näihin liikkeisiin lainkaan, en myöskään lääkäri asemille, jossa tämä kappale soi.
Kappas vain? Kyllä siinä lauletaan että, jestas sentään, mitkä hinnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka toi Paulus edes on? Pitäisikö tietää jostain? Ja se lässytys. "Paulus tositosi nuorena, 16-vuotiaana lähti jalkapallon perässä maailmalle ja se oli tositosi rankkaa" ja blaablaa. Aika moni meistä on lähtenyt yläasteen jälkeen opiskelemaan, eikä asiaa tarvitse puida 30 vuotta myöhemmin äidin kaalipadan ääressä.
Ihmiset jotka seuraa jalkapalloa tietää kuka se on.
Mä en edes seuraa futista muttei mulle tuu vaikeuksia sanoa kuka Arajuuri on
Kun ei katso televisiota, ja pitää YouTubessa mainoksenestäjän päällä, ei tarvitse katsoa mainoksiakaan. Helppoa. En ole yli 25 vuoteen ollut tietoinen televisiomainoksista, ja hyvä niin.
Alapeukuttavaa venäläistrollukkaa ärsyttää Maamme-laulu?