Ali Leiniö on kuollut
Teille jotka eivät tiedä kuka hän on niin hän teki YouTube videoita luontoretkeilyyn liittyen.
Hän menehtyi äkillisesti kesken hiihtovaellusreissun käsivarren erämaassa.
Hänet löydettiin menehtyneenä maastosta 10.4
Tieto tästä on yksityisessä Facebook ryhmässä riippumattoretkeilijät.
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku vi-tun nevahööd erakkoäijä kuoli. Nyyh😢
Kaveri oli yks Suomen tunnetuimmista tubettajista ja porukka katseli sitä kansainvälisesti, sen takia se joutu laittamaan tekstitykset myös videoihinsa. Sinä et tee mitään muuta kuin istut täällä suoltamassa roskaa ja katselet niitä Yoga videoitas simpaten aamut illat ja kukaan ei tunne sinua, ei edes naapurisi, koska et käy ulkona. Lopeta
Minulla on elämä, minä en katsele mitään tubetyrkkyjen videoita ollenkaan, voitko kuvitella?
Paskatrollaus vauvapalstalla on toki sitä oikeaa elämää? "👍"
Mutta on pillittäminen jonkun nevahöödin takia? 🤣
Kaikissa medioissa tänään ykkösuutisena. Ei ollut Ali mikään nevöhööd. Kosketti todella monia ihmisiä olemuksellaan ja suhtautumisellaan luontoon ja maailmaan ylipätään. Sekä toisten kunnioittamisella.
Vierailija kirjoitti:
Tuokin ukko videoita levittämällä ja teki ainoastaan hallaa luonnolle sillä niin kuin tiedämme videoiden katsominen on yksi merkittävä ilmastonmuutoksen nopeuttaja.
Sinä voit esimerkillä aloittaa lopettamalla nettikommentoinnin.
Vierailija kirjoitti:
Tuokin ukko videoita levittämällä ja teki ainoastaan hallaa luonnolle sillä niin kuin tiedämme videoiden katsominen on yksi merkittävä ilmastonmuutoksen nopeuttaja.
Luonnon hyvinvoinnin ja ympäristön arvostuksen kannalta Alin videot olivat varmasti sieltä parhaimmasta päästä ja nettovaikutus niin luonnon kuin ihmistenkin hyvinvoinnin kannalta varmasti positiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnon hyvinvoinnin ja ympäristön arvostuksen kannalta Alin videot olivat varmasti sieltä parhaimmasta päästä ja nettovaikutus niin luonnon kuin ihmistenkin hyvinvoinnin kannalta varmasti positiivinen.
Seliseli jos se oikeesti olisi halunnut edistää jotain hyviä asioita niin olisi tehnyt sen muulla tavalla kuin tubevideoilla.
Jostain syystä kenenkään muun retkeilysisältö ei ole tuntunut yhtä aidolta ja läheiseltä kuin Alin. Joku herkkyys ja kosketuspinta ihmisenä hänestä välittyi, sen erittäin hyvän ja ns. maadoittavan kuvauksen ja kerronnan lisäksi.
Voisitteko olla lainaamatta näiden trollien sekopäisiä kirjoituksia. Kaikista asiattomuuksista vain suoraan ilmoitus ylläpidolle, eikä mitään muuta. Olen itse tätä ketjua yrittänyt siivota parhaani mukaan näistä trolleista, mutta melko turhaa, kun ne trollaukset ja solvaukset jää lainauksiin näkyville. Eli ei mitään kommenttia trolleille, koska sitähän ne haluaa, vaan suoraan poistoon, kiitos.
Iltasanomien jutussa sanottiin näin: "Leiniö teki tammikuun alussa sosiaaliseen mediaan päivityksen, jossa hän kertoi parin kihlautuneen. Leiniön puoliso oli mukana useilla Leiniön retkillä ja esiintyi tämän sosiaalisessa mediassa."
Itse olen kaikki Alin videot katsonut, enkä muista, että tämä kihlattu olisi ollut yhdelläkään youtube retkellä mukana. Hakemassa hän on Alia ollut useammaltakin reissulta, mutta ei varsinaisesti vaelluksella mukana.
Se eksähän oli yhdellä vaelluksella mukana, eli Karhunkierroksella ja jätti Alin melkein heti videon jälkeen, josta Ali olikin aika alamaissa, mutta tätä kihlattua en muista videoilla nähneeni kuin vilaukselta. Korjatkaa jos olen väärässä. Siitä olen kuitenkin varma, että useilla youtube retkillä hän ei ollut.
Sosiaalisesta mediasta en tiedä mitään. Ilmeisesti sillä viitataan siihen Facebookin Riippumattoretkeilijät ryhmään, jossa "hänen läheisensä", eli ilmeisesti tämä kihlattu ilmoitti Alin menehtyneen.