Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ali Leiniö on kuollut

Vierailija
22.04.2026 |

Teille jotka eivät tiedä kuka hän on niin hän teki YouTube videoita luontoretkeilyyn liittyen.

Hän menehtyi äkillisesti kesken hiihtovaellusreissun käsivarren erämaassa.

Hänet löydettiin menehtyneenä maastosta 10.4

Tieto tästä on yksityisessä Facebook ryhmässä riippumattoretkeilijät.

Kommentit (153)

Vierailija
121/153 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku vi-tun nevahööd erakkoäijä kuoli. Nyyh😢

Kaveri oli yks Suomen tunnetuimmista tubettajista ja porukka katseli sitä kansainvälisesti, sen takia se joutu laittamaan tekstitykset myös videoihinsa. Sinä et tee mitään muuta kuin istut täällä suoltamassa roskaa ja katselet niitä Yoga videoitas simpaten aamut illat ja kukaan ei tunne sinua, ei edes naapurisi, koska et käy ulkona. Lopeta

Vierailija
122/153 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.hs.fi/suomi/art-2000011960509.html

Tämä on kyllä niitä uutisia jossa jonkun ihmisen jota ei ole henkkoht tuntenyt ollenkaan eikä koskaan tavannut järkyttää silti.

Ihminen parhaassa iässä ja teki tosi laadukkaita retkivideoita innostaen varmasti monia muitakin luontoon. Laittoi rohkeasti itseään niihin videoihin, esim vaikea ero ja sitten uusi rakkaus tuli videoiden kautta ilmi.

Vanha ukko onkin yhtäkkiä parhaassa iässä 😂

Sekopäähän tuo oli ja ittensä ampui. 

Kumpi on sairaampaa, kirjoittaa noin läpällä vai tosissaan? Yhtä kaikki, täysin epänormaalia. Olen pahoillani puolestasi.

Pystytkö nyt olemaan vai tarvitaanko ambulanssia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/153 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri oli yks Suomen tunnetuimmista tubettajista ja porukka katseli sitä kansainvälisesti, sen takia se joutu laittamaan tekstitykset myös videoihinsa. Sinä et tee mitään muuta kuin istut täällä suoltamassa roskaa ja katselet niitä Yoga videoitas simpaten aamut illat ja kukaan ei tunne sinua, ei edes naapurisi, koska et käy ulkona. Lopeta

Minulla on elämä, minä en katsele mitään tubetyrkkyjen videoita ollenkaan, voitko kuvitella?

Vierailija
124/153 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harmi ja suuri menetys luonnonystäville. Pidin hänen rauhallisesta ja kiireettömästä tahdistaan, ei ollut häseltämistä, koheltamista, jatkuvaa pälpätystä ja hiljaisuuden väkisin täyttöä tyhjillä jorinoilla itseään korostaen. Upeat maisemakuvat ja hetkessä nauttimisen taito ei ole itsestäänselvyys. 

Kiitos Ali, sytytit unohduksissa olleen vaelluskipinän jälleen esiin. Muistelen oppejasi pehmeillä salopoluilla astellen.

Vierailija
125/153 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rip, Hieno mies ja hieno tubettaja. Saavutti monet ja moni jäi kaipaamaan. Oli tunnettu kansainvälisesti myös. <3

Vierailija
126/153 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on elämä, minä en katsele mitään tubetyrkkyjen videoita ollenkaan, voitko kuvitella?

Sinulla on niin tärkeä elämä että pitää tunkea nuolia omaan kommenttiin, että vaikuttaisi siltä, että sinun puolella ollaan.  Surkimus ja tiedät sen itsekin. Äläkä janoa enempää huomiota vastaamalla, sitä et saa. 

Vierailija
127/153 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset luuseritubettajat täällä alapeukuttelee psyykelääkkeiden voimalla,   kun ei omat paskavideot houkuttele ketään.

Vierailija
128/153 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateelliset luuseritubettajat täällä alapeukuttelee psyykelääkkeiden voimalla,   kun ei omat paskavideot houkuttele ketään.

Pystytkö olemaan ollenkaan kuvittelemaan elämää johon ei kuulu jatkuva videoiden katsominen ja tekeminen?

Vierailija
129/153 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon kanssa että ei ollut itsetuhoinen, toki silloin olisi ollut oma valinta. <3 Hienoa työtä teki Suomen luonnon arvostuksen eteen, pitämättä älämölöä itsestään.

Vierailija
130/153 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskatrollaus vauvapalstalla on toki sitä oikeaa elämää? "👍"

Vierailija
131/153 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella harmi ja suuri menetys luonnonystäville. Pidin hänen rauhallisesta ja kiireettömästä tahdistaan, ei ollut häseltämistä, koheltamista, jatkuvaa pälpätystä ja hiljaisuuden väkisin täyttöä tyhjillä jorinoilla itseään korostaen. Upeat maisemakuvat ja hetkessä nauttimisen taito ei ole itsestäänselvyys. 

Kiitos Ali, sytytit unohduksissa olleen vaelluskipinän jälleen esiin. Muistelen oppejasi pehmeillä salopoluilla astellen.

Hieno kirjoitus, samat fiilikset. Ja näitä vastaavia on tubekommenteissa nyt jo sadoittain. Kaverin liian aikainen lähtö todellakin kolahtaa moneen.

Vierailija
132/153 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan saanut Alista sellaista tunnetta, että edes epäilisin itsemurhaa. Minusta mikään ei viittaa siihen. Joskus puhui joko verenpaineesta tai kolerestolista, jätti kahvinkin ainakin joksikin aikaa pois. 

Vierailija
133/153 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole koskaan saanut Alista sellaista tunnetta, että edes epäilisin itsemurhaa. Minusta mikään ei viittaa siihen. Joskus puhui joko verenpaineesta tai kolerestolista, jätti kahvinkin ainakin joksikin aikaa pois. 

En ota tähän tapaukseen kantaa millään tasolla, mutta itsetuhoisuus ei näy välttämättä päällepäin ja ei voi koskaan tietää, mitä joku miettii sisimmässään. Siksi ne tapaukset onkin vaikea tunnistaa.  Kevyet mullat Alille, mielestäni kuolinsyyn spekuloiminen on väärin. 

Vierailija
134/153 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki kyllä hienoja videoita.

Vierailija
135/153 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta on pillittäminen jonkun nevahöödin takia? 🤣

Vierailija
136/153 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uutinen oli shokki ja järkytys. Koska Ali oli niin kuin tuttu vaikkakin vain videoidensa kautta. Katsoin hänen videoitaan alusta alkaen. Aina odotti, että milloin seuraava luontoreissuvideo tulee. Ihan äärettömän murheellinen uutinen. Niin murheellinen. Alin iäisyysmatkaa kunnioittaen ja syvin osanotto läheisille. Ali jää sydämiin monille.

Ja vitut jää. 

Mikä harmittaa?

Vierailija
137/153 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ali Hassan Al-Masri oikealta nimeltään. 

Vierailija
138/153 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta on pillittäminen jonkun nevahöödin takia? 🤣

Kuka itkisi jonkun puolesta joka ei ole häneen mitenkään vaikuttanut? Alin kohdalla voidaan puhua jostain ihan muusta kuin "nevahöödistä".

Vierailija
139/153 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä lähde kairaan yksin.

terv Ruben

Mikäs sinä luulet olevasi asiasta neuvomaan? Patikoinnin syvin olemus avautuu vain yksinään kulkemalla. 

Vierailija
140/153 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

5G, mRNA?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan