Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten muistat lähipiirisisi KOIRAmamaa äitienpäivänä?

Vierailija
22.04.2026 |

Minulla on ihmislapsiakin, mutta ennen kaikkea olen KOIRAäiti. Olen äiti kahdelle karvakoivelle JA se on YHTÄ tärkeää kuin olla äiti ihmislapsille. Koiraäitiys on syvempää ja pitkäkestoisempaa yhteyttä kuin ihmislapsiäitiys. Ihmislapset kasvavat ja muuttavat pois, mutta koirat uskollisesti jäävät aina ja joka tilanteessa vierelleni. Koiraäitinä elän jatkuvassa symbioosissa koirieni kanssa. ELI jos muistat minua äitienpäivänä, niin ÄLÄ SYRJI karvaisia lapsiani. Jos syrjit karvaisiani lapsiani, niin minä en sinua ja sinun muistamisisi arvosta!! 

> Kirjoita korttiin MYÖS koirien nimet.

> ÄLÄ TEE EROA koirien ja ihmislasten välille.

> Muista äitienpäivänä myös "pelkkiä" koiraäitejä.

>Kiitos.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök. Ap synnyttää pimpsastaan ihmislapsia mutta rakastaan enemmän koiria jotka on ostanut rahalla.

Vierailija
22/27 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vttu mikä sekopää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan. Lapsesi eivät taida hirveästi pitää yhteyttä?

Vierailija
24/27 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisivätkään.

Vierailija
25/27 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtäkään. Koska mun koiria omistavat ystäväni eivät ole sekopäitä.

Vierailija
26/27 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähipiirisisi KOIRAmamaa. Jees. Tämä kertoi jo kaiken. Mene osastolle sen piirisisi ja mamojen kanssa.

Vierailija
27/27 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseni tulevat syömään äitienpäivänä minun luokseni. Ja me kaikki syömme SAMAA ruokaa lajista riippumatta. Hännälliset lapseni istuvat minun vieressäni pitkällä puisella perintötuolilla ja ihmislapseni istuvat ihmisille tarkoitetuilla tuoleilla meitä vastapäätä. Nautimme paistia ja sopivia vihanneksia. Me olemme yksi perhe. En ikinä hylkäisi lastani, en etenkään äitienpäivänä. Jälkiruoaksi on hännättömille Gourmet-purkkijäätelöä ja hännällisille herkkunaksut. Äitienpäivänä haluan ALLEVIIVATA kaikille lapsilleni, että heistä jokainen on YHTÄ rakas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi