Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaalilaatikko vai savulohta ja pottuja?

Vierailija
22.04.2026 |

Loppuviikon menu? Taas on vaikeeta. Molemmat on suosikkejani. 

Valmiiksi savustettu lohi olisi taas edullista, mutta toisaalta sähkö olisi halpaa uuniruokia ajatellen. 

Miten näistä ratkaisuista voi aina selvitä?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tekisin kaalijauhelihakeittoa ja söisin loheni graavina ruisleivän päällä. 

Vierailija
22/53 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveetä ökyilyä!

Ai ruoka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä on savulohi tarjouksessa? 

ÄSS ainakin PeeÄssän alueella. Varmaan on muuallakin?

Ai tuo kondomi-vakuumiin pakattu savustettu kala on sitten syötävää?

Kyllä ne on ihan syötäväksi tarkoitettu. Ja usein ihan hviäkin. 

Vaan eihän ne tietenkään sinulle kelpaa, kun olet ilmeisesti vähän parempaa väkeä?

Vierailija
24/53 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohi ja kaalilaatikko hyviä, varsinkin jos kaalilaatikossa on lihaakin. Lohen syön joko ityse tehtynä  graavina, tai paistetttuna. Välttelen savustettuja tuotteita

Vierailija
25/53 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

savulohikaaalilaatikko

Vierailija
26/53 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä on savulohi tarjouksessa? 

ÄSS ainakin PeeÄssän alueella. Varmaan on muuallakin?

Ai tuo kondomi-vakuumiin pakattu savustettu kala on sitten syötävää?

Kyllä ne on ihan syötäväksi tarkoitettu. Ja usein ihan hviäkin. 

Vaan eihän ne tietenkään sinulle kelpaa, kun olet ilmeisesti vähän parempaa väkeä?

En vaan pitkäaikaistyötön peeässän alueelta mutta kalan suhteen pidän jotakin rajaa.

T: pitkäaikaistyötön

Vierailija
27/53 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohi ja kaalilaatikko hyviä, varsinkin jos kaalilaatikossa on lihaakin. Lohen syön joko itse tehtynä  graavina, tai paistetttuna. Välttelen savustettuja tuotteita

Vierailija
28/53 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K ssa oli mun mielestä ihan lohilohi tarjouksessa. Ei kirjomalli. En oo varma, kun En tarttunut tällä kertaa tarjoukseen. 

Jokunen viikko sitten Ässässä 5.9e /kg toi vakuumihässäkkä. Joo ei tosiaan niin hyvä kuin irtomalli, saati itse tehty. Mutta edullista tosiaan. Ja helppoa /nopeaa

Mikä helkutti on lohilohi? Opettele kirjoittamaan, että tulet yleensä ymmärretyksi.

Vierailija
29/53 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että, kaalipottulaatikko uunilohella. Ja sitten sinne telkkariin mesrarikokkisotaan.  Ties vaikka syntyisi S:n uusi myyntiuote, joka revitään henkilökunnan käsistä hyllytyksen aikana. Vähän vaan sitä suolaa niin on jopa terveystuote. Onnea matkaan ja maistuvaa viikonloppua 17/52/2026, koko perheelle. PS. Valkkari sopii tähän safkaan kliffasti. 

Vierailija
30/53 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen kaalilaatikkoa joka koostuu kaalista ja sipulista sinkkiämpärissä. Mikäli poika tuli kotiin sinkkiarkussa, luvassa on lohta, ehkä siikaa ja jopa pottujakin.

Vierailija
31/53 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmiiksi savustetusta kalastakin kannattaa kyllä käyttää ruodot ja ne liemet hyväksi.

Ruodot ja liemet kattilaan ja lyhyt keitto + siivilöinti. Saa hyvän pohjan kastikkeeseen ja keittoihin ja tulee käytettyä kaikki hyväksi. 

Vierailija
32/53 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K ssa oli mun mielestä ihan lohilohi tarjouksessa. Ei kirjomalli. En oo varma, kun En tarttunut tällä kertaa tarjoukseen. 

Jokunen viikko sitten Ässässä 5.9e /kg toi vakuumihässäkkä. Joo ei tosiaan niin hyvä kuin irtomalli, saati itse tehty. Mutta edullista tosiaan. Ja helppoa /nopeaa

Mikä helkutti on lohilohi? Opettele kirjoittamaan, että tulet yleensä ymmärretyksi.

Onko huono aamu?

Ei tämä nyt noin vakavaa ole. Relaa vähän!

Vierailija
33/53 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaliloora on arkiruokaa, sitä lauantaina, ja lohta sunnuntaina.

Vierailija
34/53 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi voi, onkos siellä noustu ylös väärällä jalalla, on se joillain elämä kovaa.

Vierailija
35/53 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermaista savulohipastaa aurajuustolla, ja päälle vielä juustokuorrutus ja pekonia!

Alkaa kuulostamaan aika hyvältä.  Voisi ainakin kuolla tyytyväisenä ja masu täynnä.

Lurpsista!

Vierailija
36/53 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähden nyt ostamaan sitä savulohta. Tai no, käyn katsomassa ja toteamassa että se on loppu. 

Vierailija
37/53 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tuli sitten nälkä. Teidän vika. 

Oletteko nyt tyytyväisiä? Häh?

Vierailija
38/53 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lähden nyt ostamaan sitä savulohta. Tai no, käyn katsomassa ja toteamassa että se on loppu. 

Kannattaako mennä ollenkaan, kun se on kuitenkin loppu?

Mitä sitä suotta? Paha mieli vaan tulee.  Tyydy vaan suosiolla osaasi, ja keitä kaurapuuroa. 

Pessimisti ei pety.

Vierailija
39/53 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako mennä ollenkaan, kun se on kuitenkin loppu?

Mitä sitä suotta? Paha mieli vaan tulee.  Tyydy vaan suosiolla osaasi, ja keitä kaurapuuroa. 

Pessimisti ei pety.

Ja eihän se kuitenkaan olisi hyvää ollut. 

Muutenkin huonoja ideoita täällä. Kaalilaatikkokin on niin nähty.  Huonoa. 

Vierailija
40/53 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, en syö! Yäk!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä