Milä on huonoin tietämäsi lentoyhtiö?
Käyttöön paljon halpalentoyhtiöitä. Olen oikeastaan ollut tyytyväinen kaikkiin muihin paitsi Norwegianiin. Siellä on niin käsittämättömän huono palvelu, todella vmäinen henkilökunta ja aina joku ongelma.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Air Koryo on sekä huonoin tietämäni että huonoin käyttämäni lentoyhtiö. Lensin Peking-Pjongjang-Peking.
Vieläköhän AK on maailman ainoa yhden tähden lentoyhtiö?
Vierailija kirjoitti:
Finnair! Huonompaa palvelua ei saa mistään lentoyhtiöstä. Ei edes niistä halpalentoyhtiöistä
Vai olisko niin että sitä saa mitä tilaa?
Vierailija kirjoitti:
Ne mistä on kokemusta niin Finnair. Tylyä ja töykeää asiakaspalvelua ja esim. rahoja lennon peruutuksista sai odottaa aika kauan. Lennän muilla jos vain mahdollista.
Mullakin on kokemusta. Kymmeniä lentoja vuosittain.
Ei valittamista.
Sen yhden kerran kun jäin yöksi vieraaseen paikkaan niin kyseessä oli finskin lippu vaan toisen yhtiön olisi pitänyt operoida lento. Peruivat. Korvaukset tulivat parissa viikossa.
PerSu Air,ei lennä mihinkään,kalliit liput
Finnair. Maailman kallein halpalentoyhtiö.
Finnair tai Ryanair. Ryanairilla pääsee varmemmin perille.
Portsarin lennot. Vain lentoja baarista ulos.
Lufthansa. Aina myöhässä, aina ylibuukattu. Aina vinkuvat että nyt on liikaa laukkuja tulossa koneeseen, saatte viedä ilmaiseksi ruumaan (mulla vaan reppu). Henkilökunta suht ok. 1 kiukkuinen nee keri lentoemo oli kerran. Todella kamala äm mä.
Aika kapea maailmankuva ihmisillä joiden mielestä huonoin lentoyhtiö on joku Finski tai Lufthansa..
Aloituksen kysymykseen vastaan Air Koryo
T: yli 50 eri lentoyhtiöllä lentänyt
Vierailija kirjoitti:
Aeroflot on ylivoimaisesti surkein jolla olen lentänyt. Kokemusta on ehkä parista kymmenestä eri yhtiöstä.
Mulla sama! Ja niitä lentoja on täälläkin paljon!
Ihmetyttää nämä Aeroflotin haukkujat, todella hyvä yhtiö nykyään, paljon parempi kuin esimerkiksi Finnair.
Älä ole kusipää niin saat parempaa.