Milä on huonoin tietämäsi lentoyhtiö?
Käyttöön paljon halpalentoyhtiöitä. Olen oikeastaan ollut tyytyväinen kaikkiin muihin paitsi Norwegianiin. Siellä on niin käsittämättömän huono palvelu, todella vmäinen henkilökunta ja aina joku ongelma.
Kommentit (32)
Ei minusta Norwegianissa ole mitään vikaa, ollaan oltu tämänkin herran kyydissä https://www.is.fi/menaiset/tyo-ja-raha/art-2000011332417.html
Eikös itse Finnair ole useaan kertaan valittu Euroopan huonoimmaksi lentoyhtiöksi?
Ryanair, mutta on silläkin aina perille päästy.
Royal Nepal lienee maailmanlaajuisesti yksi huonoimmista, se ei saa edes lentää Euroopassa.
Vierailija kirjoitti:
Aeroflot
Tämä!
Cubanan tupolevilla oon kerran lentänyt Helsingistä Kuubaan ja takaisin. Ihan omaa luokkaa suhteessa nykyisiin halpalentoyhtiöihin, eikä hyvässä mielessä.
Enpä muista nimeä, joku kreikkalainen tai turkkilainen se oli millä viimeksi lensin.
Olen lentänyt Norwegianilla kymmeniä kertoja. Mielestäni loistava yhtiö pohjoismaiden välisillä lyhyillä lennoilla ja en ymmärrä miksi sitä täällä aina haukutaan.
Uudet koneet, hyvät digikanavat, selkeä kantisohjelma, kohtuulliset hinnat, pohjoismainen henkilöstö.
Ne mistä on kokemusta niin Finnair. Tylyä ja töykeää asiakaspalvelua ja esim. rahoja lennon peruutuksista sai odottaa aika kauan. Lennän muilla jos vain mahdollista.
Varmaan nuo euroopan mustan listan firmat
Joku random lentoyhtiö Indonesiassa. En muista nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Aeroflot
Taitaa pyccälässä olla vieläkin huonompia.
Air Koryo on sekä huonoin tietämäni että huonoin käyttämäni lentoyhtiö. Lensin Peking-Pjongjang-Peking.
Finnair! Huonompaa palvelua ei saa mistään lentoyhtiöstä. Ei edes niistä halpalentoyhtiöistä
Aeroflot on ylivoimaisesti surkein jolla olen lentänyt. Kokemusta on ehkä parista kymmenestä eri yhtiöstä.
Vierailija kirjoitti:
Aeroflot
Tunnetaan myös kaikenkertovalla hellittelynimellä Aeroflop.
Kai se Finnair on kun en tiedä muita.