Oletko koskaan trollaillut tai provoillut Vauva-sivustolla?
Oletko?
Kommentit (26)
Eikö trollailu ole mitä tahansa turhaa lätinää? Olen siinä tapauksessa tehnyt niin.
Porvoolaisuus velvoittaa, pakko provoilla kun kerran asun kaikkien provojen pääkaupungissa.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitan vain asiallisia juttuja.
Niinhän me kaikki
Eikös tänne nimenomaan kirjoitella hupijuttuja, tarinoita ja vitsinpoikasia.En ota mitään todesta.
Riippuu mielentilasta. Yleensä keskustelen ihan asiallisesti ja järkevästi, mutta välillä tulee pakottava tarve kirjoittaa jotain älyvapaata tai sitten vähän turhan kärkevää. Anonyymit palstat ovat aika tärkeitä höyryjen purkamiseen toisinaan.
Olen yrittänyt saada aikaan asiallista keskustelua avoimesta suhteesta useammankin kerran, mutta minua on aina pidetty provona ja alapeukkuja on sadellut.
Kysymykseen vastaaminen on siinä mielessä hankala, koska monille ihan tosiasioiden esille tuominen on trollaamista, vaikka faktat on faktoja. Esim. lihavuus altistaa vakaville sairauksille.
Trollaan aina välillä noissa sukupuolisotaketjuissa ääliöille, jotka ottavat ne tosissaan. Parhaimmillani olen saanut muutamat naiset tappelemaan tekoälyn kanssa 13-sivua. En siis jaksa edes lukea heidän vastauksiaan, vaan syötän ne tekoälylle ja pyydän sitä kirjoittamaan vastauksen "incelinä" ja aina menee täydestä kuin väärä raha.
Sitten taas välillä keksin jonkinlaisen skenaarion ja teen siitä avauksen ja keskustelen täysin asiallisesti ja ystävällisesti. Muutama tällainen ketju on edelleen voimissa ja monet ovat kertoneet löytäneensä ketjusta vertaistuellista hyötyä.
Joskus sitten pilaan jonkun typerän provoaloituksen esiintymällä itse aloittajana, joka heittää typeriä one linereita kaikkiin vastauksiin.
En, koska en osaa kirjoittaa provoivasti. Joskus teen asiallisia aloituksia, mutta yleensä niihin ei paljoa vastailla. Olen tylsä tässäkin asiassa.
En ole,,,olen vakava mielinen köyhä eläkeläinen,,,ilmoitan kaikki provo aloitukset,,,eläkeläisiä haukkujat,,, sairaat jutut,,,
Ennen täälä puhuttiin vauvoista nykyään pelkkää ylilauta inkkeliä. Kaikki poistatan!
Vierailija kirjoitti:
En ole,,,olen vakava mielinen köyhä eläkeläinen,,,ilmoitan kaikki provo aloitukset,,,eläkeläisiä haukkujat,,, sairaat jutut,,,
Se kirjoitetaan eläkelläinen torvi!
En ikuna. Pois se minusta.