mielipide nimestä Kiia
Kommentit (9)
Kaikki Kiat, Tiat, Riat yms. ovat mielestäni tosi typeriä nimiä, mutta varmasti myös minun mielestäni sievät nimet ovat jonkun muun korvissa ehkä typeriä. Makuasia!
Minulle tulee siis ensimmäisenä mieleen oma tyttö mutta enne häntä nimiestä Kiia tulee mieleen pirteä tyttö. Se on sellainen iloinen nimi. :)
Aika outoa että noin monen mielestä ruma kun kuitenkin yleistynyt melko paljon viime vuosina. Taisi olla vuonna 2004 50 suosituimman nimen joukossa.
yhtään sen tyhmempää tai fiksumpaa kuin nämä luontonimet tai minkään muunkaan asian mukaan annetut nimet. En minä ainakaan mieti kun jonkun lapsen nimen kuulen, onko se tuote vai joku kukka tms...
Aika harvassa on ne ihmiset jotka tiesi koko auto merkin olemassa olosta ennen kuin sen tuonti suomen markkinoille aloitettiin...
Kuulostaa varmasti kauniille myös ulkomaalaisten mielestä, Cia. Jos sillä nyt mitään merkitystä on... Antakaa vaan ei ole ainakaan perustavallinen /tosi yleinen nimi.
ja todellakin annettu jo aikana, jolloin ainakaan minä en tiennyt kyseisestä automerkistä mitään. :-))
Kummityttöni on Kiia , eikä tule autonmerkki mieleen..
Menee samaan kastiin kuin:
Piia / Pia
Neea / Nea
Teea / Tea
Leea /Lea
Tiia / Tia
jne.
En tykkää mistään näistä nimistä