Mies haluaa kovasti nuolla pillua
Olen joskus antanutkin ja tuntuu todella pitävän.
Minusta kyllä hiukan arveluttavaa ja pervoa.
Ja sitten se vielä yrittää pusutella jälkeenpäin, vaikka maistuu ja haisee ihan pillulle.
Kuinka moni täällä antaa miehen nuolla pillu?
Kommentit (192)
Eilen sain nuolla vaimon pillua pitkään ja hartaasti pariinkin otteeseen... pitkästä aikaa....Oli antanut karvat kasvaa, mutta eipä tuo mitään haitannut.
Puhdasta pillua on ihana nuolla. Nainen valittaa kiimanesteet suuhun ja pillu sykkii orgasmista.
Seksin täytyy olla tasapuolista!
Suostun nuolemaan pillua vain, jos saan nuolla peppureikääkin 😋
Aamulla isäntä nuoli ja sormetti pimppaani ja juuri, kun olin saamassa orgasmin, hän työnsi paksun kullinsa juurta myöten syvälle pillun uumeniin. Vieläkin kihelmöi alapäässä, kun vain ajattelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihanaa, kun mies nuolee pillua. Ihan koska vaan saa nuolla.
Milloin olet viimeksi saanut nauttia pitkään ja orgasmeja saaden kunnon nuolennasta ?
En pitkään aikaan. Tekis mieli.
Saako ajatus pimppasi kostumaan ?
Mun pimppa kostuu, kun ajattelen toisen naisen pimpan olevan nuoltavana 😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihanaa, kun mies nuolee pillua. Ihan koska vaan saa nuolla.
Milloin olet viimeksi saanut nauttia pitkään ja orgasmeja saaden kunnon nuolennasta ?
En pitkään aikaan. Tekis mieli.
Saako ajatus pimppasi kostumaan ?
Mun pimppa kostuu, kun ajattelen toisen naisen pimpan olevan nuoltavana 😌
Onko mielessä nyt ajatuksia jotka saa sinut märäksi ?
Vierailija kirjoitti:
Aamulla isäntä nuoli ja sormetti pimppaani ja juuri, kun olin saamassa orgasmin, hän työnsi paksun kullinsa juurta myöten syvälle pillun uumeniin. Vieläkin kihelmöi alapäässä, kun vain ajattelen.
Tuntuuko kihelmöinti pillussasi kieltä kaipaavansa ja kiimasta kosteana ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, tuntuu kovasti. No, illalla on otettava uusiksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko kiihoittavaa jos saisit vastaanottaa nuolentaa pöydällä selälläsi maaten ja märkä avoin pillusi pöytää katsellen ?
Viikonloppuna pääsin nuolemaan vaimoni ihanaa pillua. Työnsin myös pupuvibraattorin vaimoni pilluun ja kun laukesi sillä rajusti, nuolin vielä senkin koko pituudelta. Vaimoni pillun maku saa minut kiimasta sekaisin.
Tiedättekö virusten ja bakteerien määrän suussa? Suun bakteerifloora on aivan toinen kuin vaginan. Papilloomaviruksen seurauksena tulee suun alueen syöpiä.
En anna nuolla ikinä, koska en halua miehelleni kurkkusyöpää, se on ikävä tauti.
Ap menee varmaan luonnollisen valinnan ja syöpäosaston kautta poistoon ihmiskunnasta. Kannattaisi opetelle naimaan peniksellä niin, että nainenkin saisi syvällisen kokemuksen, eikä tarvitsisi pinnalta lipsutella. t. kokenut nainen
Mulle jos noin tekis, varmaan löisin. Kyllä siin orgasmi karkaa jos alkaa muuttamaan juttuja!
Nuolen 1-4 orkkua aina kun naidaan ja joskus ihan muuten vaan. Vaimon aiemmat miehet eivät tätä tehneet ja itselläni on äärimmäinen pakko sitä tehdä. Tekniikkaa on monta ja hän laukeaa mielestäni todella helposti. Sekstaillaan muutenkin mutta tämä on edelleen vaimolle semmoinen juttu että ei voi ymmärtää miten mies sitä niin rakastaa. Vaimo on nuorempi ja pitää paikat puhtaana. Muutenkin seksi on oikeasti mahtavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle jos noin tekis, varmaan löisin. Kyllä siin orgasmi karkaa jos alkaa muuttamaan juttuja!
Nuorempana olisin saanut korvilleni jos olisin pilannut vaimon yhdyntäorgasmin nuolemalla loppuun. Hän kun ei ole saanut kuin yhden ison seksikerran aikana.
Hauska Provo - seuraan 🙂 ja haen poppareita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toteutuiko toiveesi ja saitko illalla nauttia hyvästä nuolennasta vai vieläkö jäit odottamaan nautinnon hetkiä ?
Pidätkö kuitenkin huolta pillusta että on hyvässä kunnossa vastaanottamaan nuolentaa siistimällä karvoitusta ja huolehtimalla hygieniasta ?