Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa kovasti nuolla pillua

Vierailija
20.04.2026 |

Olen joskus antanutkin ja tuntuu todella pitävän.

Minusta kyllä hiukan arveluttavaa ja pervoa.

Ja sitten se vielä yrittää pusutella jälkeenpäin, vaikka maistuu ja haisee ihan pillulle.

Kuinka moni täällä antaa miehen nuolla pillu?

Kommentit (236)

Vierailija
221/236 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni nuolee pilluani silloin tällöin, ja se on ihanaa, hän on kysellyt voisiko hän nuolla joskus myös siskojeni pilluja, mutta en halua suoda hänelle sitä iloa.  N 58.

Annatko vastineeksi hyvästä pillun nuolennassa miehellesi suuseksiä ?

Vierailija
222/236 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni nuolee pilluani silloin tällöin, ja se on ihanaa, hän on kysellyt voisiko hän nuolla joskus myös siskojeni pilluja, mutta en halua suoda hänelle sitä iloa.  N 58.

Miksi et, oletpa ilkeä ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/236 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoleminen on parasta..

Naiseni on ujo.. mutta kun suuseksiä saa niin nautin siitä ja orgasmi on varma..

Toisen saa lusikassa takaapäin, hyväilen yhtäaikaa pimppaa..

Kolmannen saa fistaten sormilla, peukalo hyväilee klitorista.

Vierailija
224/236 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä en pystyisi olemaan naisen kanssa, jonka pillua ei saa nuolla. 

Minä olin yli 25 vuotta. Se oli yksi suurimmista tekemistäni virheistä ja olin vuosia melkein hulluuden partaalla, koska seksi oli pelkkää penetraatiota lähärissä. Never again.

Sama täällä. Olen ollut nykyisen vaimoni kanssa suhteessa kohta 25 vuotta ja naimisissa 20 vuotta. 25 vuoden aikana vaimoni on ottanut suihin 1 kerran ja tuosta kokemuksesta on kulunut aikaa 24 vuotta. Selkää syytä en tiedä miksi lämmittelyt ja myös seksi / seksihalut on meillä niin eripariset. Vaimo tahtoo pelkkää lähäriä (kaikki muu vaatii anelua ja koiranpentuilmeilyä) kerran kuussa, jos ei ole mitään vaivoja tai on 200% varmuus että kukaan ei tule mestoille tai mood on kohdilla. Tykkään nuolla ja lämmitellä huolellisesti ennen itse aktia, mutta tykkäisin kovasti että myös melani saisi kunnon kielihoidon. Huolehdin perushygieniasta peseytymällä säännöllisesti ja olen ikäisekseni loistokunnossa 

OZ m47   

Vierailija
225/236 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muuten alapään periytyvä kuten kasvot. Vaimolla täydellinen viiva  pillu. Hoikka ja vähässä rasvassa.  Hänen äiti kovin lihottunut arvioisin +30kg ylipainoa. Vaan olipa ihanat norsunkorva häpyhuulet ja jestas miten iso ja terhakka klitta! Kyllä siinä meni jihannus saunan jälkeen hyvä hetki kun siihen tutustuin. Anoppi myös tytärtään parempi imemään. Anoppi aina muita kova arvostelemaan. Näin jälki pyykkinä. Minä olin kusipää mut anoppi ihmishirviö kun tuommoseen lähtee...

Vierailija
226/236 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih miten turposi posliinipillu lukiessa. Nyt kun saisi imeä kullin seisovaksi ja antautua kiimaiselle nuolemiselle sen jälkeen. Klitoris sykkii jo ja lantio keinuu. Kuuma suu aiheuttaisi nopeasti räjähtävän laukeamisen pillussa ja squirttaisin suuhusi hiuksiasi kiimaisena haroen ja suutasi vasten kiimapilluani painaen rytmikkäästi. Pakottaisin sinut jatkamaan kunnes pitkän ja antoisan orgasmin viimeisetkin supistelut olisivat ohi. Lopuksi painaisin sinut selällesi ja imisin ahnaasti kovaa ja kiimasta punoittavaa terskaa ennen sen työntymistä turpeaan ja halukkaaseen pilluuni. Kun ratsastaisin rytmikkäästi eri liikkeitä lantiollani tehden pilluni turpoaisi vielä lisää ja kova kalusi tuntuisi kivuliaan isolta sisälläni ja joutuisin varomaan liikkeitä kivun ja himon rajalla. Lopulta emme enää kestäisi, vaan nautinnon ahne pilluni sykkisi tahdissa kalusi ympärillä ja imisi pitkillä ja toistuvilla sykkeillä kalusi tyhjäksi. Työntelisin lantiotani päälläsi niin kauan kunnes et enää kestäisi liukkaan ja tiukan pilluni kosketusta terskassani. Noustuani päältäsi nuolisin vielä kalusi puhtaaksi ennen kuin antaisin sen olla. Minä saisin ainakin kahdet orgasmit mutta kiihottuneena voin saada pienemmän orgasmin ilman että alapäätäni koskee mikään tai kukaan. Kun kohtaamme kadulla tai kaupassa, tiedät mitä ajattelen ja tiedät että laukean hameeni alla sinua katsoen koskematta itseeni. Vaimosi ihmettelee miksi tuijotan sinua mutta hän ei näe pinkeänä housuissasi seisovaa kalua. Et voi miettiä muuta kuin kuinka haluaisit nostaa hameeni ylös ja koskea tulikuumina hohtaviin reisiini ja pakaroihin. Kun vaimosi kääntyy pois päin nostan sinulle hieman hameen helmaa jotta voit sekunnin sadasosassa nähdä paljaan ja kosteana kimaltavan pilluni. Kunnes taas kohtaamme kiihkeissä merkeissä

N43

Vierailija
227/236 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on parasta touhua jos nainen antaa pillun lisäksi nuolla perseen

Vierailija
228/236 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun vaimoni pihtaisi pillun nuolettamisessa, menisin fwb:ni luo. Hänen pilluaan saan nuolla ja nussia niin paljon kuin kuntoni kestää. 

Vierailija
229/236 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos siskosi on asiaan halukkaita, miksi ihmeesä et anna miehesi nuolla heitä, oletko ilkeä.

Vierailija
230/236 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oih miten turposi posliinipillu lukiessa. Nyt kun saisi imeä kullin seisovaksi ja antautua kiimaiselle nuolemiselle sen jälkeen. Klitoris sykkii jo ja lantio keinuu. Kuuma suu aiheuttaisi nopeasti räjähtävän laukeamisen pillussa ja squirttaisin suuhusi hiuksiasi kiimaisena haroen ja suutasi vasten kiimapilluani painaen rytmikkäästi. Pakottaisin sinut jatkamaan kunnes pitkän ja antoisan orgasmin viimeisetkin supistelut olisivat ohi. Lopuksi painaisin sinut selällesi ja imisin ahnaasti kovaa ja kiimasta punoittavaa terskaa ennen sen työntymistä turpeaan ja halukkaaseen pilluuni. Kun ratsastaisin rytmikkäästi eri liikkeitä lantiollani tehden pilluni turpoaisi vielä lisää ja kova kalusi tuntuisi kivuliaan isolta sisälläni ja joutuisin varomaan liikkeitä kivun ja himon rajalla. Lopulta emme enää kestäisi, vaan nautinnon ahne pilluni sykkisi tahdissa kalusi ympärillä ja imisi pitkillä ja toistuvilla sykkeillä kalusi tyhjäksi. Työntelisin lantiotani päälläsi niin kauan kunnes et enää kestäisi liukkaan ja tiukan pilluni kosketusta terskassani. Noustuani päältäsi nuolisin vielä kalusi puhtaaksi ennen kuin antaisin sen olla. Minä saisin ainakin kahdet orgasmit mutta kiihottuneena voin saada pienemmän orgasmin ilman että alapäätäni koskee mikään tai kukaan. Kun kohtaamme kadulla tai kaupassa, tiedät mitä ajattelen ja tiedät että laukean hameeni alla sinua katsoen koskematta itseeni. Vaimosi ihmettelee miksi tuijotan sinua mutta hän ei näe pinkeänä housuissasi seisovaa kalua. Et voi miettiä muuta kuin kuinka haluaisit nostaa hameeni ylös ja koskea tulikuumina hohtaviin reisiini ja pakaroihin. Kun vaimosi kääntyy pois päin nostan sinulle hieman hameen helmaa jotta voit sekunnin sadasosassa nähdä paljaan ja kosteana kimaltavan pilluni. Kunnes taas kohtaamme kiihkeissä merkeissä

N43

Tekstisi on kyllä tosi kuumana luettavaa ja saa aikaiseksi kovan erektion. Hienoa huomata että on kaltaisiani naisia kenestä pillun nuolettaminen on tosi kiihoittavaa.

M

Vierailija
231/236 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihanaa, kun pillua nuollaan 

Vierailija
232/236 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisinko tulla maistamaan sua 😊

Vierailija
233/236 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa hyvät naiset miestenne nuolla, jos ne sitä haluavat. Meillä tuli ero 21v avioliitosta, koska vaimo oli niin estoinen, ei antanut koskaan nuolla, ei ottanut suihin ja asennoistakin hänelle kävi vain lähäri ja lusikka. Onneksi kaikki seksikumppanini exän jä,kenen ovat osanneet nauttia seksistä ja ovat olleet exään verrattuna nopeasti laukeavaa tyyppiä.

Vierailija
234/236 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos todella rakastat miestäsi, järjestät tietysti hänelle mahdollisuuden siskojesi pillujen nuolemiseen. 

Vierailija
235/236 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on nainen tuntuisiko hyvältä saada kielellä lipovaa nuolentaa samalla kun tyydytät itseäsi. Nuolisin piklusi märäksi kiimasta orgasmia odottavaksi  kuumaksi ja sykkivän liukkaaksi.

M

Vierailija
236/236 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisinko tulla maistamaan sua 😊

Tuu ihmeessä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän