Kuumetta 37,2, menenkö huomenna töihin?
Lisänä kurkkukipua ja nuhaa. Aika leivältä vaikuttaa.
Kommentit (45)
Varmaan eniten vaikuttaa se, millainen olo on aamulla. Sekä se, voiko ap:n töissä jäädä kotiin omalla ilmoituksella vai pitääkö lähteä hakemaan saikkulappua heti ekasta saikkupäivästä. Jos pitää, voi olla, että jos tänään on tuon verran kuumetta ja huomenna aamulla ei lainkaan, niin saikkua ei heru. Monen työterveyslääkärin mielestä tuollainen ei ole mikään syy jäädä töistä pois.
Kuume on kehon puolustusreaktio, jossa ruumiinlämpö nousee yli 37,5–37,9 C:n, yleisimmin virusinfektion (esim. nuhakuume) seurauksena. Tyypillisiä oireita ovat vilunväristykset, lihassärky, päänsärky ja hikoilu. Kuume itsessään ei ole sairaus, ja sen hoitoon sopivat lepo ja kuumelääkkeet.
-terveystalo
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kuumetta ja mikä ei. Jos mulla on 36.8 niin olen kuumeinen, mutta peruslämpöni onkin n. 35.
Mikä on kuumetta ja mikä ei. Jos mulla on lämpö 38 niin en välttämättä tunne itseäni lainkaan kipeäksi.
Lorvi Katariina kyselee ohjeita vauva palstalta?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kuumetta ja mikä ei. Jos mulla on 36.8 niin olen kuumeinen, mutta peruslämpöni onkin n. 35.
Alle 35 menee jo hypotermian puolelle.
Ainakin meidän firmassa se menee oman voinnin mukaan että meneekö vai ei.
Itse en huomaa olossani mitään eroa normaaliin ennen kun lämpötila nousee 39 asteen korville. Mielestäni et todellakaan ole kipeä etkä tarvitse saikkua
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten te naiset vielä ihmettelette miksi lienet tienaa enemmän. Ethän sinä ole edes kipeä mutta saikkua jo suunnittelet. Monta viikkoa meinasit tästä saikkuttaa?
Tienaan 4000€, tulen toimeen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Itse en huomaa olossani mitään eroa normaaliin ennen kun lämpötila nousee 39 asteen korville. Mielestäni et todellakaan ole kipeä etkä tarvitse saikkua
Itse itse itse
Joku muu tuntee ehkä eri tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten te naiset vielä ihmettelette miksi lienet tienaa enemmän. Ethän sinä ole edes kipeä mutta saikkua jo suunnittelet. Monta viikkoa meinasit tästä saikkuttaa?
No siksi naisilla on huonot palkat kun eivät osaa pitää puoliaan. Uhrautuvat siinä tilanteessa kun miehet löis perseet penkkiin kunnes työnantaja suostuu vaatimuksiin.
Ei kannata mennä töihin, sairaus voi pahentua jos kehoa rasittaa. Lämmintä juomaa ja hömppäleffoja netflixistä.
Burana ja pastillia ja töihin, eli sama kuin terveenä.
Vierailija kirjoitti:
Yritä pinnistää vielä vähän kuumetta ja jää kotiin.
Itselläni oli illalla kuumetta n. 39 C, aamulla klo 5 ei yhtään. Iltapäivällä taas 39 C. En mennyt töihin vaan, menin hakemaan sairaslomaa. Oli keuhkoputkentulehdus.
Vierailija kirjoitti:
Tartuttamassa muut siihen samaan tautiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tartuttamassa muut siihen samaan tautiin.
Ei alkoholismi ole tarttuvaa höpsö!
Kaveri paahtoi viikon töitä kuumetta 37,2 sydänlihastulehdus ja maan multiin eli älä mene töihin.
Sinne vaan yskimään ja sairastuttamaan työkaverit.
Saat varmaan työn sankarin mitalin ja kiitosta & glooriaa kaikilta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kuumetta tuo!
Kenelle on ja kenelle ei. Olemme yksilöitä. Oman voinnin mukaan pitää toimia. Jos tuntuu että olet liian kipeä niin et mene töihin
No nyt ymmärrän miksi naisilla on niin suuret saikkumäärät.kun vertaa miehiin. Naiset saikuttaa varmuuden vuoksi vaikka ei ole kipeä ja miehet saikuttaa sitten kun on tarpeeksi kipeä että ei kykene tekemään töitään
Olen mies.
Ap
Cool