Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuumetta 37,2, menenkö huomenna töihin?

Vierailija
19.04.2026 |

Lisänä kurkkukipua ja nuhaa. Aika leivältä vaikuttaa.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kuumetta tuo!

Kenelle on ja kenelle ei. Olemme yksilöitä. Oman voinnin mukaan pitää toimia. Jos tuntuu että olet liian kipeä niin et mene töihin

No nyt ymmärrän miksi naisilla on niin suuret saikkumäärät.kun vertaa miehiin. Naiset saikuttaa varmuuden vuoksi vaikka ei ole kipeä ja miehet saikuttaa sitten kun on tarpeeksi kipeä että ei kykene tekemään töitään

Olen mies.

Ap

En ole mies.

Ap

Vierailija
42/45 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän omalla kohdallani kuumeen rajana 37 astetta. Lääkärit ainakin työterveydessäni yleensä pitävät 37,5. Toisaalta kuume ei kerro kaikkea. Saatan olla kovasti flunssasta tuskainen vaikka olisi alle 37 astetta ja joskus harvoin käy myös niin päin että on reippaastikin kuumetta mutta en koe oloani kovin kipeäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on lämpöä, ei kuumetta. 

En menisi kun on nuhaa ja lömpöä, ja voihan se kuumekin vielä nousta.

Vierailija
44/45 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä töitä teet? Jos vaikka hoitotyötä vanhainkodissa niin ehkä ei kannata mennä, jos lapioit lantaa navetassa niin töihin vaan.

Ei missään nimessä lantaa lapioimaan kuumeessa! Sykettä nostavaa liikuntaa ei todellakaan kannata harrastaa kipeänä

Vierailija
45/45 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en huomaa olossani mitään eroa normaaliin ennen kun lämpötila nousee 39 asteen korville. Mielestäni et todellakaan ole kipeä etkä tarvitse saikkua

Kun sinä itse ja sinulla noin, niin sitten ei todellakaan muutkaan voi olla kipeitä... 

Jatka puhumista VAIN omasta puolestasi, muiden olot ja tilanteet on heidän tilanteitaan.