Paljonko sinulla on ikää ja paljonko sinulla on velkaa?
Olen 35 vuotias asuntolainaa on 28 000e ja autolainaa on 13 000e. Onko se paljon vai vähän?
Nettotulot 2600e/kk.
Kommentit (86)
Just ostettiin opiskeleville lapsille asunnot niin velkaa on jälleen 200000€
Yksinhuoltaja täs hei poikani isä oleskelee jossain Tel Avivissa narkomaani voitteko palauttaa hänet.
Vierailija kirjoitti:
Just ostettiin opiskeleville lapsille asunnot niin velkaa on jälleen 200000€
Ikä unohtui eli siis olen 41.v ja lapset 18 ja 20
Pimpparauta maksoi liikaa ja olen siitä sata tonnia velkaa olen joel 19v.
Ikää 37.v velkaa jäljellä 50000€ kun en ole kultalusikka perseessä syntynyt ni ite on kaikki maksettava
Lempäälästä etsitään lapsen isää se oli Moskovasta mut sil on lapsia myös Hollannissa mut asuu ehkä Itähelsingissä . Voisko se maksaa elatusmaksut. Puhokselta löytyy lisää näitä jotka ei maksa.
55 v ja 0 € velkaa.En omista edes luottokorttia.Omaisuutta on jonkin verran.
Tiberiaassa jogamatolla enemmänkin näitä elatusmaksut maksamatta tyyppejä.
Ei oikein vois sanoa onko paljon vai vähän, kun ei tiedä kuinka paljon Ap on jo maksellut asuntolainaa eli mikä on omaisuuden määrä siihen verrattuna
Autokin huijatuilla rahoilla hankittu. Mikä ettei elatusmaksuja voi maksaa kielsikö Mooses sen ? Asunto asunnosta silmä silmästä Mooses .
Kyllä lähti Intian kundi Intiaan kun elatusmaksuja piti alkaa maksamaan.
Paljonko turkin kundit on elatusmaksuja maksellut ? Huumemyyntirahat on niin pimeää rahaa että.
Arabeilta ei onnistu elatusmaksuja maksaminen mutta huumemyyntiä sujuu.
34, asuntolainaa 120 tonnia. Näissäkin vaikuttaa aika lailla asuinkunta, Helsingissä on aika erilaiset asuntolainat kuin Kainuussa. Harva täällä on velaton alle 20 vuoden laina-ajalla, monilla on 25 v tai 30 v lainatkin.
Ei muita lainoja. Nettotulot 3 500/kk, sijoittelen pörssiin joka kk, puskurirahasto kunnossa likvidinä ja asuntolaina rullailee alkuperäisellä maksuaikataulullaan.
44-vuotias, velkaa n. 44 000 ei, nettotulot 2600 e/kk
50 ja juuri otin 100 k€ lainaa sijoituksia varten. Aina kannattaa hiukan vipua olla nostamassa oman pääoman tuottoja. Korothan saa verotukseen.
27 v ja etsin lapseni isää Arabiasta tiberiaasta .