Jos miehen pituus on turvallisuutta naiselle, niin millainen määrä lihasmassaa vastaa jokaista kymmentä senttiä pituutta?
Kiinnostaa naisten mieltymykset
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Tumma ja tulinen, iso vehje ja taitava sängyssä.
Suomimiehestä ei ole ikinä tuollaiseen.
Aika rasistista ajatella näin vuonna 2026, että suomalainen mies ei voisi olla tummaihoinen.
Olen luullut, että pituutta kehutaan lähinnä siksi, että pitkien ja laihojen miesten itsetunto pysyisi kasassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen isokokoinen pitkä mies ja kyllä nolointa on nähdä vähän salilla käynyt 160cm kaveri appelsiinit kainalossa kävelemässä muijansa vieressä kovaan ääneen uhoten. Yleensä nämä kaverit vielä "kutistuvat", kun tajuavat minut siinä lähellä. Saa kyllä aina hymyn naamalle nämä kutistujat.
Varmasti. Kerrotko vielä, että missä olet näitä kavereita nähnyt ja kuullut ylhäisestä yksinäisyydestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Olen isokokoinen pitkä mies ja kyllä nolointa on nähdä vähän salilla käynyt 160cm kaveri appelsiinit kainalossa kävelemässä muijansa vieressä kovaan ääneen uhoten. Yleensä nämä kaverit vielä "kutistuvat", kun tajuavat minut siinä lähellä. Saa kyllä aina hymyn naamalle nämä kutistujat.
Eli 160 cm kaveri on
1. kondiksessa
2. sillä on muija
3. muijakin käy salilla
Ei kuulosta kovin huonolta
Vierailija kirjoitti:
USA:n erikoisjoukkojen Navy SEALin keskimitta on 178cm ja paino 81kg. Vieläkin vaativamman erikoisjoukon, Delta Forcen keskimitta on 175cm ja paino 77kg. Delta Forcen tehtävät painottuvat mm. sotilaallisiin pelastustehtäviin, usein siviilien pelastamiseen panttivankitilanteissa sotatoimialueilla. Pituus ja paino eivät takaa turvallisuutta vaan koulutus, järjen käyttö ja ennakointi. Ovilla on monen kokoista porukkaa mutta siellä on hyvä olla joukossa myös joku isompi, jolloin humalaisetkin toisinaan tajuavat, ettei kannata.
Ilmeisesti pitää vielä selventää. Pituus ja paino eivät takaa mitään miehestä. Kun ihmiset testataan kuukausien tai jopa vuoden kestävillä jaksoilla, niin vain ja ainoastaan sopivat pääsevät maaliin. Se, että Suomessa ja miksei koko läntisessä maailmassa pitkät ihmiset on päässeet hyötymään pituudestaan mm. sosiaalisesti monessa eri tilanteessa, tulee tiensä päähän kun ihmisen kyvyt punnitaan. Sitähän ei moni sulata.
Ihana gigolo