Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehesi tuki sinua kun odotit lastanne?

Vierailija
18.04.2026 |

Olitko tyytyväinen miehen toimintaan? Oliko jotain, mikä yllätti positiivisesti? Haluaisitko, että hän olisi tehnyt jotain toisin?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalisti niinkuin ennen ja jälkeen raskauden, en menisi naimisiin tai tekisi lasta hulttio miehen kanssa jota ei perhe kiinosta.

Monesti odottava äiti tarvitsee erityistä tukea.

Mitä tarkoitat? T. Äiti

Eikö sinulla koskaan tullut tilannetta, jossa iso mahasi olisi aiheuttanut ongelmia?

Ei mulla ainakaan. Ihan tein raskasta työtä synnytykseen asti. 

Vierailija
42/47 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monella ollut aika surkea puoliso?

Moni valinnut surkean puolison, kukaan ei pakota ainakaan suomessa ketään väkisin toiselle. 

Aika usein toi surkeus näkyy vasta kun nainen on saatu koukkuun  lapsella. 

Sitten voi alkaa elämään kuin itse haluaa, välittämättä naisesta tai lapsesta tuon taivaallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli usein "ylitöissä", kärttyili, petti, minkä kerkesi. 

Vierailija
44/47 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantoi minut käsivarsillaan joka paikkaan. Ei ollut hyvä idea, lihakseni surkastuivat ja ponnistaminen synnytyksessä oli sen vuoksi tuskallista. 1/5.

Vierailija
45/47 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni valinnut surkean puolison, kukaan ei pakota ainakaan suomessa ketään väkisin toiselle. 

Aika usein toi surkeus näkyy vasta kun nainen on saatu koukkuun  lapsella. 

Sitten voi alkaa elämään kuin itse haluaa, välittämättä naisesta tai lapsesta tuon taivaallista.

Kannattaa siis miettiä tarkkaan, hankkiiko niitä lapsia lainkaan, kun todennäköisyys paskakasasta tuleaisuuden kumppanina on niin suuri.

Vierailija
46/47 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hyvä puoliso vaikka ei "tukenut" kun olin raskaana. En kyllä tiedä mitä tukea olisin tarvinnut. 

Esimerkiksi puoliso olisi kiva mukana neuvolassa ja että hän olisi kiinnostunut raskauden kulusta.

Tottakai kiinnosti raskauden kulku mutta ei siihen neuvolaa tarvittu tai mitään tukemista. Hävettäisi jos aikuista ihmistä paapotaan kuin pikku lasta.

Vierailija
47/47 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Edes seksiä en saanut rv 14 jälkeen. Jaksoi vielä valittaa, että hän ei ota töistä vapaata minkään synnytyksen takia. Ja sitten jossain vaiheessa kun työpaikalla sanoivat, että tottakai pidät vapaata, hän piti 2 viikon talviloman ja sai käännettyä minun syyksi, että lapsi ei vielä silloin hänen lomalla syntynytkään :D yksin sitten synnytin ja käytännössä yksin lapsen hoidin. Kun lapsi täytti kolme, jaksoin lopulta erota, koska lapsi ei isäänsä Edes tunnistanut. Nyt lapsi on ala-asteella eikä häntä isänsä näkeminen paljoa kiinnosta, joskus isä laittaa viestiä lapselle ja kysyy kuulumisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme