Miten miehesi tuki sinua kun odotit lastanne?
Olitko tyytyväinen miehen toimintaan? Oliko jotain, mikä yllätti positiivisesti? Haluaisitko, että hän olisi tehnyt jotain toisin?
Kommentit (47)
Monella ollut aika surkea puoliso?
Hieroi jalkoja. Vei parille reissulle/matkalle kun vielä päästiin. Kantoi painavammat jutut kun huomautin. Vei lääkäriin aina kun pystyi. Kehui ulkonäköä ja yritti sextata useasti kun pyysin vaikka maha selvästi vähän hirvitti. Silitteli kun katsottiin yhdessä telkkua.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Ei raskaus ole sairaus.
Kumma kuinka omat valinnat on muiden syytä?
Vierailija kirjoitti:
Moni valinnut surkean puolison, kukaan ei pakota ainakaan suomessa ketään väkisin toiselle.
Pahoinpiteli useamman kerran ja jätti yksin. Loppuraskaudessa tuli takaisin kuvioihin mutta sai jännittää osallistuuko synnytykseen.
Olisin halunnut kokea normaalin raskauden. Ja ei, emme ole enää yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Ei raskaus ole sairaus.
Niin sitä sanotaan,mut itse en pystynyt tekemään työtä, en seisomaan edes varttia enkä pystyny makuuasennossa nukkumaan. Enää en halua lapsia, keho huusi kokoajan ei ei ei ei.
Pönkkäsi kakkosnelosilla etten kaatunut. Nykyään niillä tuetaan mökin pihassa olevaa vajaa
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hyvä puoliso vaikka ei "tukenut" kun olin raskaana. En kyllä tiedä mitä tukea olisin tarvinnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalisti niinkuin ennen ja jälkeen raskauden, en menisi naimisiin tai tekisi lasta hulttio miehen kanssa jota ei perhe kiinosta.
Monesti odottava äiti tarvitsee erityistä tukea.
Mitä tarkoitat? T. Äiti
Eikö sinulla koskaan tullut tilannetta, jossa iso mahasi olisi aiheuttanut ongelmia?
Siivosi kissan vessan koko raskauden ajan.
Leikkasi nurmikon ennen synnytystä. Se on ollut ainoa kerta kun mies on koskaan leikannut nurmikon. Hänelle on ihan sama, miltä nurmikko näyttää.
Imuriin ei koskenut, vaikka jostain syystä juuri se kävi mahaan kipeää. Monta muuta asiaa pystyin tekemään, mutta imuroinnin jälkeen olin todella kipeä. Mustikassakin kyykin ja istutin pensasaitaa, mutta imurointi tökki.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa niistä huonoista on exiä nykyään.
Ei tukenut. Ei ehtinyt tulla mukaan neuvolaan, jatkoi viikonloppuisin juhlimista, raskaus ei saanut mikään este millekään asiolle, hän ei kantanut raskaita kasseja, harppoi 10 metriä edeltä kun en pysynyt perässä.
Olisi pitänyt tajuta jo silloin.
Ei millään tavoin, mutta en minäkään häntä nyt tue kun hänellä elämässä on alamäkeä ja fysiikka kovilla.
Raskaana oleminen ei ollut minulle herkkua, verenpaine nousi, pahat turvotukset, kuvotusta 9kk.
Onneksi kesti vain sen 2x9kk.
Ihanat lapset on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hyvä puoliso vaikka ei "tukenut" kun olin raskaana. En kyllä tiedä mitä tukea olisin tarvinnut.
Esimerkiksi puoliso olisi kiva mukana neuvolassa ja että hän olisi kiinnostunut raskauden kulusta.
Miten olisi pitänyt tukea odotusaikana? Eihän se raskaus mikään tautitila ole, vaan iloista odotuksen aikaa. Jonkun sanan raskausvatsasta olisi voinut ehkä jättää sanomattakin. Mutta minkäs minä toisen mielipiteelle mahdan.
Ei mitenkään. Jättikin sitten kun vauva 1kk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi puoliso olisi kiva mukana neuvolassa ja että hän olisi kiinnostunut raskauden kulusta.
Mä osasin ihan itse kertoa paljon painoin ja mikä oli verenpaine. Miksi näiden takia olisi pitänyt olla töistä pois?
Ei käynyt ryyppäämässä kun minäkään en päässy.