Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt naisia ei saisi enää edes katsoa vai?

Vierailija
18.04.2026 |

Ihan vaan siis katsella ja ihastella? Ilman, että kommentoi mitään. Entinen sanonta on "katsoa saa muttei koskea" ja tuo on täysin ymmärrettävää, mutta ei edes enää saisi katsoakkaan? Vaikeaksi menee, myös naisten elämä. Miehille laput silmille ulos? Ymmärrän, että varattuna miehenä en katselisi muita naisia, mutta että lainkaan, vaikka olisin sinkku? 

Kommentit (116)

Vierailija
101/116 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs tämä; Olin pitkästä aikaa nightclubilla eilen. Tarvitsin vietteleviä katseita ja ehkä eroottista seuraa ja päällä oli vartaloa myötäilevä minimekko. Paskat, en saanut katseita ja miesten lähestymisiä!  Minä EN iske miehiä. Olen hoikka ja muotoakin löytyy ihan ok. Et tätäkin on. Tai sit miehet pelkää pakkeja ettei edes uskalla -niin huonoitsetuntoista miestä en tosin edes halua.

T: Mikko 24v

Vierailija
102/116 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki sympatiani naisille. Sain itse tuntea joskus miltä tuollainen ei-toivottu huomio tuntui. Olin baarissa ja olen siis mies 30 vuotias ja hetero. Vanhempi mies tuijotti minua koko illan ja lopuksi tuli iholle. Tuntui erittäin kiusalliselta ja ahdistavalta. Ja tämä tapahtui vain kerran elämässä tähän mennessä ja, kun mietin, että naiset kokevat tälläistä jatkuvasti niin pahalta tuntuu.

Ah, taas siis tämä homovertaus. Naiset näkevät siis miehet sellaisina inhottavina homoina kaikki kuten mieskin näkee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/116 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olisi elää omaa elämäänsä tuijottelematta muita.

Vierailija
104/116 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ah, taas miehet kiukuttelemassa kuin pikkukakarat kielloista. Tuijottaminen on ällöä ja ahdistavaa. Oma esimerkki:" About ikäiseni mies käveli minua vastaan, katsoi minua hetken ja hymyili", tämä tuntui positiiviselta, ei siinä mitään. Eräässä raflassa sitten taas isäni ikäinen ukko tuijotti minua intensiivisesti nurkasta melkein silmiään räpäyttämättä koko ajan, piti vaihtaa paikkaa, koska tuo oli todella ällöttävää.

No voivoi pikkuista, vai että vain sinun kelpuuttamat miehet saa katsoa.

Sua ei sitten varmaan itseäsi haittaa, jos vasavuoroisesti sua saa tuijottaa kuka tahansa? Se vanhalta viinalta haiseva bupiruusu mummeli tai nurkkapöydässä kieltä lipova vanha homotimppa? 

Minua ei ainakaan häiritse. Saa tuijottaa ihan vapaasti. En edes tietäisi että joku tuijottaa ellen olisi itsekin tuijottajasta kiinnostunut. Ei ole mielenkiintoa vilkuilla tuijottaako joko merkityksetön tyyppi minua.

Eri

Tämä johtuu siitä, ettei sinun tarvitse olla tietoinen ympäristöstäsi, koska sinun ei tarvitse pelätä mitään.

Naisena ärsyttäisi vaikka se viinalta haiseva tuijottaja olisi nainen eikä mies.

Et eri, mutt, tästä tuli mieleen, ett miehenä myös aina varmistan, enen kuin meen iskemään naista, ett siis pois pääsy tiet, sitten ett on kännykkä, ja vielä ett parta hyvin.

Voi luoja miten vaikealukuista tekstiä.

Vierailija
105/116 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ah, taas miehet kiukuttelemassa kuin pikkukakarat kielloista. Tuijottaminen on ällöä ja ahdistavaa. Oma esimerkki:" About ikäiseni mies käveli minua vastaan, katsoi minua hetken ja hymyili", tämä tuntui positiiviselta, ei siinä mitään. Eräässä raflassa sitten taas isäni ikäinen ukko tuijotti minua intensiivisesti nurkasta melkein silmiään räpäyttämättä koko ajan, piti vaihtaa paikkaa, koska tuo oli todella ällöttävää.

Sua ei sitten varmaan itseäsi haittaa, jos vasavuoroisesti sua saa tuijottaa kuka tahansa? Se vanhalta viinalta haiseva bupiruusu mummeli tai nurkkapöydässä kieltä lipova vanha homotimppa? 

Minua ei ainakaan häiritse. Saa tuijottaa ihan vapaasti. En edes tietäisi että joku tuijottaa ellen olisi itsekin tuijottajasta kiinnostunut. Ei ole mielenkiintoa vilkuilla tuijottaako joko merkityksetön tyyppi minua.

Eri

Minua se häiritsisi mutta en puuttuisi asiaan enkä halua mitään ylimääräistä siveyspoliisia valvomaan tuijottajia. Koen muutenkin häiritseviä tilanteita päivittäin. Lähes aina kun käyn ulkona. Se on normaalia elämää täälläpäin.

M40

Ahaa. Koet häiritseviä tilanteita päivittäin ja se on ok sulle. Yritä nyt ymmärtää, että tuollainen ei ole ok kaikille.

En minä sanonut että se on "ok". Mutta juuri ketäänhän ei kiinnosta onko se "ok". Suomessa on lait ja vapaudet jotka määrittää että tuijottaminen on täysin sallittua. Minä en pidä niistä ihmisistä enkä ole heidän kanssa tekemisissä mutta minulla eikä muuten sinullakaan ei ole mitään valtuuksia puuttua asiaan.

Vierailija
106/116 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalit ihmiset elää elämäänsä skannaamatta jatkuvasti ympäristöään ja sitä kuka katsoo.

Liiallinen somenkäyttö tekee elämästä yhtä tutkaamista ja kyyläämistä. Tuleeko tykkäyksiä hiipii somesta reaalimaailman puolelle. Nyt meillä on kokonainen sukupolvi naisia, joilta on aivot rikki somen takia.

Vierailija
107/116 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs tämä; Olin pitkästä aikaa nightclubilla eilen. Tarvitsin vietteleviä katseita ja ehkä eroottista seuraa ja päällä oli vartaloa myötäilevä minimekko. Paskat, en saanut katseita ja miesten lähestymisiä!  Minä EN iske miehiä. Olen hoikka ja muotoakin löytyy ihan ok. Et tätäkin on. Tai sit miehet pelkää pakkeja ettei edes uskalla -niin huonoitsetuntoista miestä en tosin edes halua.

No ne miehet tiesi että oot tyrkky jolle kelpaa kuka vaan.

Mitä sitten, jos he ajattelivatkin noin? Tuolta kirjoittajalta olisi saanut luultavasti seksiä. Ehkä sinä odotat avioliittoon, mutta ei muut miehet.

Vierailija
108/116 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samaan malliin ne vanhat irmelitkin katselee kaljatuopin läpi huuruissa nuoria kolleja.

Edelleen, katsominen ja tuijottaminen on eri asia.

Vierailija
109/116 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On teillä miehillä elämä vaikeaa, kun ei millään opita sosiaalisen kanssakäymisen perusteita. Ja sitten riennetään vauva-palstalle itkemään, kun ei MITÄÄN saa enää tehdä. Voi jestas.

Mies tulee mitä haluaa vaikka naaraat kuinka kiukuttelisi. 

Naaras sitä, naaras tätä... onko jotenkin vaikeaa käyttää sanaa nainen?

Pienen miehen tarkoitus on provota. Ei hän muuten saa huomiota naisilta.

Vierailija
110/116 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi naiset valittaa kun kukaan ei katso heitä. Ihmiset on nykyään niin yliherkkiä, varsinkin naiset. Sit on vielä ne tapaukset että luulevat että heitä katsotaan, mutta se kohde onkin heidän takana tai vieressä ja luulevat itsestään liikoja.

Nyt jo valittavat kun miehet eivät lähesty heitä vaikka ensin ovat vuosia paasanneet ettei saa lähestyä.

Ja tässä taas yksi olmi, joka ei ymmärrä, mitä eroa on kohteliaalla lähestymisellä ja ahdistelulla.

Kyllä ymmärrämme, jos mies miellyttää naista ulkoisesti niin sitten kyse ei ole ahdistelusta, muutoin on vaikka rumilus miten kohteliaasti homman hoitaisi.

Paskaa.  Jopa Hollywood-tähdet ovat saaneet ahdistelusyytteitä ja -tuomioita, vaikka he ovat maailman komeimpia ihmisiä.

Vierailija
111/116 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pitää laittaa kotiin nyrkin ja hellan väliin. Edes panemiseen ei naisia tarvitse.

Vierailija
112/116 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki sympatiani naisille. Sain itse tuntea joskus miltä tuollainen ei-toivottu huomio tuntui. Olin baarissa ja olen siis mies 30 vuotias ja hetero. Vanhempi mies tuijotti minua koko illan ja lopuksi tuli iholle. Tuntui erittäin kiusalliselta ja ahdistavalta. Ja tämä tapahtui vain kerran elämässä tähän mennessä ja, kun mietin, että naiset kokevat tälläistä jatkuvasti niin pahalta tuntuu.

Ah, taas siis tämä homovertaus. Naiset näkevät siis miehet sellaisina inhottavina homoina kaikki kuten mieskin näkee.

Ei. Homovertausta käytetään, jotta miehet ymmärtäisivät,miten ahdistava ja ällöttävä tuntematon vieras mies voi naisen näkökulmasta olla.  Miehistä kun ilmeisesti hampaattoman bupimummon huomiokin on positiivista. Teille yritetään vääntää rautalangasta, koska ette muuten tunnu tajuavan.

Vierailija
113/116 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti opetti jo lapsena, että tuijottaminen on rumaa. EIkö tuota opeteta enää?

Vierailija
114/116 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Minua se häiritsisi mutta en puuttuisi asiaan enkä halua mitään ylimääräistä siveyspoliisia valvomaan tuijottajia. Koen muutenkin häiritseviä tilanteita päivittäin. Lähes aina kun käyn ulkona. Se on normaalia elämää täälläpäin.

M40

Ahaa. Koet häiritseviä tilanteita päivittäin ja se on ok sulle. Yritä nyt ymmärtää, että tuollainen ei ole ok kaikille.

En minä sanonut että se on "ok". Mutta juuri ketäänhän ei kiinnosta onko se "ok". Suomessa on lait ja vapaudet jotka määrittää että tuijottaminen on täysin sallittua. Minä en pidä niistä ihmisistä enkä ole heidän kanssa tekemisissä mutta minulla eikä muuten sinullakaan ei ole mitään valtuuksia puuttua asiaan.

Tämä ketju on olemassa lehtijutun takia. Lehtijutussa kerrotaan, miten miehet tuijottavat ahdistavasti naisia baarissa. Kyseisessä baarissa myös puututaan tuohon tuijotteluun eikä sitä hyväksytä.

Vierailija
115/116 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalit ihmiset elää elämäänsä skannaamatta jatkuvasti ympäristöään ja sitä kuka katsoo.

Liiallinen somenkäyttö tekee elämästä yhtä tutkaamista ja kyyläämistä. Tuleeko tykkäyksiä hiipii somesta reaalimaailman puolelle. Nyt meillä on kokonainen sukupolvi naisia, joilta on aivot rikki somen takia.

No ei liika somenkäyttö tee tuollaista. Päinvastoin. Liian puhelimentuijottelun takia ihmiset kävelee päin punaisia ja puita eikä ole tietoisia ympäristöstään.

Vierailija
116/116 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei elä. Normaalit ihmiset skannaavat ympäristöä alitajuisesti. Paitsi nämä puhelimiin tuijottelijat jotka eivät havannoi ympäristöään ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän