Otatko yhä aurinkoa vai vältteletkö sitä?
Itse en oo kymmeneen vuoteen ottanut aurinkoa. Olen kasvoista aika nuoren näköinen ikäisekseni.
Kommentit (26)
En ole ottanut aurinkoa 30 vuoteen.
Olen käristänyt itseäni todella runsaasti. Ympäriltä kaksi kärventelijää kuollut ihosyöpään.
N62v
Olen koko ikäni vältellyt aurinkoa ja jo lapsena siitä tuli paha olo. Siksipä ehkä vielä näillä kymmenillä olen siloposki. 🙂
- n69v -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai otan hyvissä määrin ja jokaisen ihmisen pitäisi niin tehdä koska auringolla on valtavasti positiivisia vaikutuksia ihmiseen. Lopettakaa tämä naurettava kahtiajakautuminen tässäkin asiassa. Toiset ei uskalla edes poistua kotoolta koska on niin harhaanjohdettuja median voimin ja toiset tuijottavat aurinkoa paljain silmin ja menettävät näkönsä. Ettekö te osaa missään löytää sitä terveellistä keskilinjaa?
Mikä on hyvissä määrin? Sinäkö sen sanelet?
Minä sairastan leukemiaa, ja lääkitykseni altistaa ihosyöville, joten minun on välteltävä suoraa auringonpaistetta. Minulle on aina tullut auringossa paha olo. Ihotautilääkärin suosituksesta käytän kasvoissa ympärivuotisesti aurinkovoidetta jonka suojakerroin on 100. Enkä kysy siihen sinun hyväksyntääsi.
Minäminäminä, kaikessa on kyse sinusta. Etkö ollenkaan miettinyt että puhuin yleisesti? en sinusta.
Sinä, sinä, sinä.
Miten nyt tästäkin teemasta joku jaksaa tapella?
Helppo vältellä, kun kirkkaus aiheuttaa silmämigreenin ja auringossa oleminen tukalan olon ja päänsäryn.
Lapsena sain "riittävästi" aurinkoa, kun piti raataa pellolla ja polttaa iho joka vuosi.
Olin yli 20 ja kahden lapsen äiti, kun sain tummenevat silmälasit ja tajusin, että isot lipat ja lierihatut on mun juttu.
Siitepölyallergisena ulkoliikunta rajoittuu kosteaan aamu- ja ilta-aikaan. Pärjäilen kivasti - tarvittaessa hengityssuojain erityisesti näiden katupöly- ja pahimpimpien siitepölyjen tuprahtelun aikoina.
En ole koskaan ottanut aurinkoa rusketusmielessä. Ihan teininä saatanut viipyä rannalla hetken pyyhkeen päällä, kun iho kesti aurinkoa eritavoin, nykyään käyn vain uimassa. Liikun ulkona tavalliseen tapaan. Kesällä aurinkovoide ja pahimpaan UV altistukseen suojaavaa vaatetusta, ettei iho pala, taikka varjossa oleilu.
Muiden täytyisi arvioida näytänkö ikäiseltäni. Uskoakseni kyllä. N49
empä oo ajatellu koskaan. En kai minä sitä sen kummemmin ota kuin jotain hehkumappua. Hyvä että näyttää tietä, joskus tartten häikäisysuojaa