Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö ärsytä esim ALKOSSA kun myyyjä tulee viereen kyttäämään ja anoo että tarvitsenko apua " tai toivottaa hyvää viikonloppua!

Vierailija
18.04.2026 |

murisen aina alkoholistin murinalla että "en" ja se riittää yleensä enkä toivota viikonloppuja kellekään"

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako tuntumaan häpeä? Vähän sama kun olet apteekissa ostamassa jotain intiimialueen tuotetta ja siihen tulee myyjä.

Vierailija
22/43 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä Viroon, jis haluaa huonoa asiakaspalvelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun toteaa että "Mä olen Master of Wine, mites sä?" saa ne yleensä luikkimaan pois.

Vierailija
24/43 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kieltämättä vähän särähtää korvaan se hauskaa päivänjatkoa. Kuulostaa vittuilulta koska tiedän että juon aivan liikaa. Tiedän myös missä hyllyssä on mitäkin. Näen Alkon myyjiä useammin kuin ketään sukulaisia.

Vierailija
25/43 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun toteaa että "Mä olen Master of Wine, mites sä?" saa ne yleensä luikkimaan pois.

Ja tämä saa sinut sitten hyvälle mielelle? Mulukku!

Vierailija
26/43 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiva kun myyjä tulee auttamaan. Usein siitä on apua. Ei aina, mutta ei se mitään. Joskus olen löytänyt myyjän avulla uusia viinejä, joita on tullut hankittua myöhemminkin. 

Vierailija
27/43 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa kaupassa toivoisi tuota mutta kyllä viinakauppaan mennessä tiedetään mitä sieltä ollaan menossa hakemaan.

Vierailija
28/43 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein menen itse suoraan myyjän luo ja pyydän apua. Itse en juo kuin makeaa kuohuviiniä, niin lahjapulloja varten tarvitsen aina jonkun muun apua.

Alapeukutin makean kuohuviinin takia.

Vierailija
29/43 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkossa on kyllä poikkeuksellisen ystävällinen ja hyvä asiakaspalvelu. En ole koskaan kohdannut tylyä myyjää ja käyn Alkossa lähes joka päivä.

Vierailija
30/43 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin noita soomalaisia, joilla huono käytös! Eikö millään voisi oppia ja ylittää se oma rima, pliiiis!

Vierailija
31/43 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaako tuntumaan häpeä? Vähän sama kun olet apteekissa ostamassa jotain intiimialueen tuotetta ja siihen tulee myyjä.

Minusta on apteekissakin kiva, jos myyjä tulee auttamaan, ja myös intiimialueen tuotteissa. Nehän ei välttämättä ole kaikki siellä käsikauppahyllyssä edes esillä. Olen saanut apteekissakin myyjiltä hyvää palvelua. Kuten Alkossakin. 

Vierailija
32/43 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan kysynyt, millä pääsis halvimmalla jännitin ja mieluummin pitkään sellaiseen?

Vierailija
33/43 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein menen itse suoraan myyjän luo ja pyydän apua. Itse en juo kuin makeaa kuohuviiniä, niin lahjapulloja varten tarvitsen aina jonkun muun apua.

Alapeukutin makean kuohuviinin takia.

Kuules, minä olen sitä mieltä, että jokaisella saa olla oma maku. Eihän sitä makeaa kuohuviiniä tehtäisi, jos sillä ei olisi ystäviä. Jopa samppanjoita saa nykyään myös makeina.

Vierailija
34/43 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan kysynyt, millä pääsis halvimmalla jännitin ja mieluummin pitkään sellaiseen?

Ai siis menisit Alkoon kysymään että millä saa halvimman humalan? Kyllä ne varmaan tuohonkin osais vastata. 

Vierailija
35/43 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Monesti pyydänkin neuvoa kun en ole juomisen ammattilainen.

Tyyliin "mikä viini sopii kylmäsavustetun siian kanssa?"  "Entäs poronkäristyksen?"

Ei ole huteja tullut. Kun makuaisti toimii niin on kiva, kun maut aterialla osuu nappiin. 

Vierailija
36/43 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä yhtään, mukavia myyjiä. 

Vierailija
37/43 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaan syvään ja vastaan, että kyllä tarvitsen, mutta kokeillaan nyt tätä tenttua ensin.

Vierailija
38/43 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ärsytä. Monesti pyydänkin neuvoa kun en ole juomisen ammattilainen.

Tyyliin "mikä viini sopii kylmäsavustetun siian kanssa?"  "Entäs poronkäristyksen?"

Ei ole huteja tullut. Kun makuaisti toimii niin on kiva, kun maut aterialla osuu nappiin. 

Mäkin aina kyselen, että mikä sopii poron ulkofileen kanssa tai hirven paistin ja kun myyjä häippäisee, nappaan halvimman gambina pullon ja vähin äänin siirryn kassalle.

Vierailija
39/43 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkään toivotukset ei ärsytä. Jos nyt oikein anoo että saa auttaa niin voi ärsyttää. 

Vierailija
40/43 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menettävät  työnsä  jos kukaan ei tarvitsekaan  palveluksia.  Kuuluu työhön  yrittää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme