Eikö ärsytä esim ALKOSSA kun myyyjä tulee viereen kyttäämään ja anoo että tarvitsenko apua " tai toivottaa hyvää viikonloppua!
murisen aina alkoholistin murinalla että "en" ja se riittää yleensä enkä toivota viikonloppuja kellekään"
Kommentit (43)
Sama, varsinkin tuo oletus että pullon kanssa viikonlopusta on tulossa hyvä.
Ei ärsytä. Mulla ei riittäisi kestokyky, jos pitäisi ärsyyntyä koko ajan jostain, vaikkapa tiistaista.
Vastaan aina "ei kiitos, tunnen jo tuotteet ja olen maistanutkin melkein kaikkia"
Ei ärsytä, jos en tarvitse apua sanon kohteliaasti ei kiitos.
Minusta taas on ilahduttavaa tulla myymälään, jossa henkilökuntaa on tavattavissa ja heiltä voi pyytää apua. Yleensä kaupoissa saa etsiä myyjiä.
Miksi se mua ärsyttäisi? Päinvastoin.
Ei ärsytä. Hän on siellä tekemässä työtään.
Usein menen itse suoraan myyjän luo ja pyydän apua. Itse en juo kuin makeaa kuohuviiniä, niin lahjapulloja varten tarvitsen aina jonkun muun apua.
Sarjassa: niin minä mieleni pahoitin asiakaspalvelusta.
En käy Alkossa, joten ei haittaa.
Ei ärsytä. Mä olen kasvanut aikuiseksi ja osaan jo sanoa ei kiitos. Joskus jään juttusille, ja sitten hän ehdottelee jotain toista saman hintaista viiniä. Ostan sitä ja tykästyn ja tulen uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se mua ärsyttäisi? Päinvastoin.
Sama, Alkossa saa yleensä hyvää ja ystävällistä palvelua.
Ei. Niille on laitettu sanat suuhun ja istutettu maneerit käytökseen. Vähän kuin botteja ovat.
Niksi sen pitäisi ärsyttää? Gän tarjoaa apuaan ja minä itan sen vastaa, jos koen tarvitsevani. Jos e tarvitse sanon kiitos ei. Molemmilla kerroilla 98,9% mahd.ärsyke on poistunut ennen kuin se on alkanutkaan.
Sinkkumies
Alko tai mikä tahansa kauppa alkaa ärsyttämään jos myyjä tulee häiritsemään. Kysyn kyllä jos tarvin apua.
Koittelee onneaan, josko joko pimppaa/pippelsonia ja/tai alkoa liikenis hänellekin :) Heillä on pienet palkat.
Ei ärsytä. Minulla on ihan OK itsetunto enkä ole kaupassa pöllimässä mitään.