Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittailuun liittyviä kysymyksiä miehille!

Vierailija
18.04.2026 |

*ÄLÄ POISTATA TÄTÄ KETJUA, VAIKKA SE ÄRSYTTÄISIKIN SINUA*

Kysymykseni on osoitettu miehille, jotka ovat joskus käyttäneet deittisovelluksia kuten esimerkiksi Tinder, Hinge jne:

Kuinka helposti saat matchejä deittisovelluksissa? Kuinka helposti pääset treffeille? Entä kuinka usein naiset haluavat parisuhteeseen kanssasi?

Entä kun olet deittiäpissä, niin tuntuuko sinusta siltä, että sulla on siinä puhelimessa suurin piirtein kaikki Suomen sinkkunaiset ja he kaikki haluavat lähteä treffeille kanssasi ja he tyrkyttävät itseään sinulle?

Entä jos olet tutustunut johonkin mukavaan naiseen, jonka seurassa viihdyt ja olette jo pari kuukautta tapailleet, niin hiipiikö sinulle kuitenkin mieleen, että "pitäisikö minun kuitenkin palata takaisin Tinderiin swaippailemaan, että ehkä mä sieltä vähän paremmankin naisen löydän?"

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan osumia ja pääsen treffeille helposti mutta naisilla on huono itsetunto joten kiinnostukseni loppuu. Naiset myös huijaa painoaan 10 kg alaspäin. Sitten on niitä naisia jotka haluaa tapailla ja seksiä eikä ne halua asua miehen kanssa.

Vierailija
2/3 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt treffeillä viime vuosina 58 eri miehen kanssa ja heistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen. Näin ollen minulle ainakin tulee mieleen, että heillä on niin valtavasti valinnanvaraa sinkkunaisissa, että he tohtivat antaa minulle pakit matalalla kynnyksellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan osumia ja pääsen treffeille helposti mutta naisilla on huono itsetunto joten kiinnostukseni loppuu. Naiset myös huijaa painoaan 10 kg alaspäin. Sitten on niitä naisia jotka haluaa tapailla ja seksiä eikä ne halua asua miehen kanssa.

Mitä tarkoitat tuolla, että "naisilla on huono itsetunto"? Miten se näkyy heissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi