Mitä mieltä hameesta?
https://www.zalando.fi/apricot-maksihame-khaki-aph21b02p-n11.html
Kesäksi tartteis hameita hankkia ja tuota(kin) harkinnut..
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vaatteet pitää ostaa oman maun mukaan niin, että ne ilahduttavat käyttäjäänsä :)
Tykkään maksihameista noin yleisesti.
Tietysti, en minä ostopäätökseni päättäjiä aloituksellani hae, kunhan vain höpötän "ääneen".
Ap
Ihana kuosi, siis kun kuvaa suurensi ja näki sen kunnolla.
Liikaa rypytyksiä ja saumoja minun makuuni. Kangas on nätti mutta tekisin siitä yksinkertaisemman hameen. Makuasia tietysti, joku voi hyvinkin tykätä.
Omaan silmään liian hysteerinen kuosi enkä ikinä suostuis pistään päälleni, mutta jos jollakulla näen tällaisen päällä ja se istuu hyvin plus asusteet/mahdollinen kevyt takki päällä rauhoittaa kokonaisuutta niin näyttää kivalta.
Kiva ja kevyt päällä, sopii monenlaisen yläosan kanssa. Kaunis kangas.
Tykkään. Kuosi ei ole olleenkaan hysteerinen koska kuvio on noin pientä - se tasoittuu silmissä. Boho-malli on myös kiva.
Minun veljellä oli koira ja minun sisko laittoi koiralle pienen hameen päälle ja sisko sanoi lapsilleen, että onpa nätti koira ja hame on koiralla. Koira oli naaras ja sisko sanoi, että tytöllä pitää olla hame. Koiraa alkoi hävettämään ja meni toviksi aikaa piiloon sohvat taakse.
Tuon vyötäröosan rypytyksenhän saa yläosan alle ns piiloon niin halutessaan, itse käyttäisin sekäettä. Yläosaksi luonnonvaaleaa tai jokin hamekuosin murretuista väreistä, toki mustakin käy, mutta sitten mustat kengät. Voisin kokeilla lyhyttä biker-nahkatakkiakin tion kanssa, kontrastien yhdistelmää.
Niin ja vaaleansininen farkkutakkini sopisi tuohon myös..
-13-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatteet pitää ostaa oman maun mukaan niin, että ne ilahduttavat käyttäjäänsä :)
Tietysti, en minä ostopäätökseni päättäjiä aloituksellani hae, kunhan vain höpötän "ääneen".
Ap
Dorka :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Dorka :D
Mene kotiis kasvaa ja karvottumaan.
Varmaan aika pitkä. Malli on 180cm pitkä ja on melkein maahan saakka hänenkin päällään. Mä koen tuollaiset leveät kuminauharypytykset hiostavina.
Naiset tykkäävät miesten skottihameista miehillä. Varsinkin ihan oikeaan alushousuttomaan tyyliin niitä käyttävistä kavereista.
Vaikuttaa sellaiselta että sen alla kesällä hiiva voi hyvin.