Kun rakastelette, niin kuvitteletko/kaipaatko hänen tilalleen jotain toista naista/miestä.
Kun rakastelen vaimoni kanssa, niin ajattelen pitkätukkaista naista, jonka olen sattumalta pari kertaa tavannut.
M 56v.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen useinkin. Pitkä parisuhde takana, koskaan en ole pettänyt kuin ajatuksissani.
N34
Samaten. Ajatuksissani olen usein pettänyt, mutta en muuten.
Useinkin ajattelen entistä urheiluhierojaani, varsinkin, kun mies tuuppii takaapäin.
En ajattele toisia naisia. Olen siinä tilanteessa niin täysillä kuin olla voi. Mielestäni nuo vieraat naiset tulevat mieleen vain, jos katselee vieraita naisia jossakin tai jostakin. Sitten ne jäävät mieleen ja mielikuvitus laukkaa.
Kun rakastelen vaimoni kanssa ajattelen miehiä
En koskaan. Ollaan oltu yli 25v. yhdessä. Ehkä olen säälittävä läheisriippuvainen, tai sitten vaan helkkarin onnekas. Ihan sama hyvältä tuntuu.
M47
Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun mällitarpeitaan yhdeksään vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi. Jopa varatut 🤮
N34
Vierailija kirjoitti:
Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun mällitarpeitaan yhdeksään vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi. Jopa varatut 🤮
N34
Eipä tuolla tiedolla arvoa muille ole.
Ajattelen useinkin. Pitkä parisuhde takana, koskaan en ole pettänyt kuin ajatuksissani.
N34