Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttaisko hormoonikierukka tähän äkäseen oloon ennen kuukautisia?

Vierailija
09.05.2007 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonikierukkahan vaikuttaa paikallisesti kohdun limakalvoon, (munasarjojen) hormonitoimintaan sillä ei juurikaan ole vaikutusta

Vierailija
2/4 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten voi vaikka pahentaa vaan asiaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut hormonikierukka nyt 15kk ja ihan OK olo. E-pillerit piti kyllä paremmin mielialan tasaisena kun niitä aikoinani popsin, mutta piti ne kyllä kaikki halutkin poissa. Nyt en enää muistaisi niitä nieleksiä ja laitatin viimeisen lapsen synnytettyäni Mirenan.

Raskauksien välillä kun olin ilman mitään ne PMS:t ja tulvat oli jotain järkyttävää, ei kiitos enää mulle saati läheisilleni. Nyt olen kyllä äkäinen ja lyhytpinnainen ajoittain selvien PMS-oireiden vuoksi, mutta huomattavasti vähemmän kuin ilman kierukkaa. Ja kaikki terveyssiteet on saanu jäädä kaapin peränurkkaan jo yli vuodeksi, tosin pikkuhousunsuojia kuluu.

Vierailija
4/4 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tosiaan uskallan suositella Mirenaa jos kärsii kuukautispulmista. Varsinkin se vuoto väheni kuin ihmeen kaupalla. Kerran-pari kuussa tulee punertavaa vuotoa mutta todellakin tavallisella pikkuhousunsuojalla pärjää. Niin paitsi alussa se verinen tihkuvuoto kesti puoli vuotta mutta sekin oli parempi kuin entiset tulvat kun mikään side ei riittänyt ja anemiaa pukkas.

Ja ihaninta on se huolettomuus! Ei tartte muistaa kuin vuosiluku milloin pitää vaihtaa uuteen kierukkaan 5 vuoden välein. Menkkasärky joskus kolottelee, siirtynyt lantionseudulle, ja kyllähän mä PMS:iä poden mutten niin pahoina. Mieskin on saanut kuin uuden vaimon kun petipuuhat kiinnostaa ja tuntuu ihan eri lailla kuin pillerivuosina ;).