Bush bush bush
[quote]
IS:
" Noloista lausahduksistaan kuuluisa Yhdysvaltain presidentti George W. Bush ei pettänyt yleisöään toissa päivänä Englannin kuningatar Elisabetin valtiovierailulla.
Puheessaan Valkoisen talon pihamaalla Bush huomautti, että Elisabet, 81, on vieraillut Yhdysvalloissa useita kertoja.
- Yhdysvaltain kansalaiset toivottavat teidän majesteettinne lämpimästi tervetulleeksi. Olettehan syönyt päivällistä kymmenen presidentin kanssa - muun muassa silloin, kun olitte täällä juhlimassa kansakuntamme kaksisataavuotista taivalta 17... siis 1976."
[/quote]
Kommentit (49)
Joten sinähän tässä nyt talutusnuorassa menet.
En edelleenkään itse kannata tai tue Bushia, joten siinäkin suhteessa ammut väärää maalia.
Sitä paitsi, sinun tulkintakehyksesi näkyy aivan selvästi, samantekevää, mitä siitä väität. Minua ei haittaa se, että sinusta Bush on typerä, ole ihan rauhassa sitä mieltä. Ja hyvä, jos siihen ei vaikuta joku hämärä jenkkikammo. Mutta minua haittaa se epäkriittinen todistelu, jolla asiaa propagoit. Moore ei edelleenkään käy universaalista todisteesta Bushin älykkyydestä tai sen puutteesta. Ei myöskään ap:n esittämä keskuskustelusitaatti.
47
Vierailija:
Ensinnäkin en inhoa Bushia. Minulla ei ole häntä kohtaan suuria tunteita. Seuraan päivänpolitiikkaa. Pidän Bushia kuitenkin hölmönä.Toiseksi olen asunut Yhdysvalloissa jonkin aikaa. Tavat, uskonto, politiikka jne. eivät ole minulle vieraita. En katsele Bushia inho- enkä jenkkivastaisuus-lasien läpi. Pidän erityisen kapeakatseisena näitä huomautuksia tässäkin ketjussa siitä, että jenkit ovat maailman syöpä...
Miksi sinua niin kovasti häiritsee mitä muut ajattelevat Bushista? Älä ylenkatso muiden ihmisten ymmärrystä, kaikki eivät mene talutusnuorassa mielipiteiden suhteen.
Ole kiltti, älä kerro minulle kuka olen ja kuinka ajattelen. Kiitos.
Jos kyseessä olisi ollut Clinton olisin ajatellut aivan samalla tavalla. 48
mutta myös osaa aavistaa toisella mantereella asuvan, täysin uppo-oudon ihmisen henkisen kapasiteetin tv-esiintymisten perusteella.
Siihen verrattuna tämä minun sinusta tekemä anti-bush-tulkinta on aika pientä ;D
Vierailija:
Ole kiltti, älä kerro minulle kuka olen ja kuinka ajattelen. Kiitos.
Jos kyseessä olisi ollut Clinton olisin ajatellut aivan samalla tavalla. 48
Sekoitat nyt monen eri Vierailijan ajatuksia keskenään. Minä en ole puhunut Mooresta mitään. Ja minulle on aivan sama onko yleisempää Suomessa neutraaliasenne vai inho Bushia kohtaan, en ole yhtä kuin massa. Olen yksilö. Minulla on oma näkemykseni, josta sinä näet vain pinnan. 48
Revi siitä. 48
mutta myös osaa aavistaa toisella mantereella asuvan, täysin uppo-oudon ihmisen henkisen kapasiteetin tv-esiintymisten perusteella.
Vierailija:
Sekoitat nyt monen eri Vierailijan ajatuksia keskenään. Minä en ole puhunut Mooresta mitään. Ja minulle on aivan sama onko yleisempää Suomessa neutraaliasenne vai inho Bushia kohtaan, en ole yhtä kuin massa. Olen yksilö. Minulla on oma näkemykseni, josta sinä näet vain pinnan. 48
Totta mooses sekotan, joten mitäpä, jos alat signeerata vastauksesi. Siten menee minunkin vastaukseni vain sinulle, eikä useammalle.
27/28/31/jne.
Ensinnäkin sanoin jo aiemmin etten inhoa Bushia. Toiseksi olen signeerannut jokaisen vastaukseni. Gsus. Kts. edellinen sivu.
Ensinnäkin en inhoa Bushia. Minulla ei ole häntä kohtaan suuria tunteita. Seuraan päivänpolitiikkaa. Pidän Bushia kuitenkin hölmönä.
Toisekseenkin SINÄ INHOAT Bushia, aivan sama mitä siitä väität. Tuollainen " Bush on hölmö, sen nyt näkee heti" -asenne on selvää inhoa. Mitä se muuta muka on, objektiivinen Mensa-testianalyysiko? Elä viitsi olla itse hölmö.
Kuten sanoin, inhoan äijää itsekin, mutten silti ala tehdä hänestä älykkyysanalyysejä, eikä sinunkaan sellaisia pitäisi jaella mutuna.
Tämä tässä, omalta osaltani tämä hedelmätön juupas-eipäs -keskustelu loppuu tähän.
27/28/31 jnejne.
Vierailija:
Ensinnäkin sanoin jo aiemmin etten inhoa Bushia. Toiseksi olen signeerannut jokaisen vastaukseni. Gsus. Kts. edellinen sivu.Ensinnäkin en inhoa Bushia. Minulla ei ole häntä kohtaan suuria tunteita. Seuraan päivänpolitiikkaa. Pidän Bushia kuitenkin hölmönä.
Ensinnäkin en inhoa Bushia. Minulla ei ole häntä kohtaan suuria tunteita. Seuraan päivänpolitiikkaa. Pidän Bushia kuitenkin hölmönä.
Toiseksi olen asunut Yhdysvalloissa jonkin aikaa. Tavat, uskonto, politiikka jne. eivät ole minulle vieraita. En katsele Bushia inho- enkä jenkkivastaisuus-lasien läpi. Pidän erityisen kapeakatseisena näitä huomautuksia tässäkin ketjussa siitä, että jenkit ovat maailman syöpä...
Miksi sinua niin kovasti häiritsee mitä muut ajattelevat Bushista? Älä ylenkatso muiden ihmisten ymmärrystä, kaikki eivät mene talutusnuorassa mielipiteiden suhteen.