koska huomiset idols finaalikappaleet julkistetaan?
eikö ne yleensä ole edellisenä päivänä jo kerrottu..? ei näy ainakaan vielä.
Kommentit (20)
varsinkin kun on taas kaksi kipaletta laulettavana. Kai toisen voisi valita vähän kevyemmästä gendrestä....?
edustajilla niitä " hempeämiäkin" kappaleita. eikös se 1000 rainy nights vai mikä olikaan,ole juuri stratovariuksen biisi? rauhallisimmissa biiseissä Arin kaunis ääni tulee paremmin esille.
Ei paljon yllätä jos laulaa Teräsbetonia
" jotain siltä väliltä" . Eli taas joku tyhmän nokkela valinta.
on niin omapäinen että ei halua " alistua" tuomareiden pyyntöihin.
Eikös se netti teeveessä laulanu Hurriganesia....
Siis tykkään hevistäkin, mutta mitä oon sen kuullu muuta laulavan, niin kuullostaa tosi hyvältä.
Oishan sitä niin paljon muutakin ku rokkia, muttei kuitenkaa poppia..
vaikka se kuinka siitä itse tykkääkin.
niin laulaa jotain muuta. Kyllä vähän pitää osata taktikoida. Laulaisi nyt kauniisti itsensä voittoon ja tehköön SEN JÄLKEEN sitä hevimusaansa niin paljon ku huvittaa..
pianoman oli kaunista kuultavaa, mutta hevi menee nimenomaan huutamiseksi, siinä i osaa käyttää ääntään yhtään,kauheaa rääkymistä.
yotubesta arin esitys Keuruulla Juicen muistokonsertissa. SIINÄ ääni pääsi oikeuksiinsa.
ei varmaan kehtaa laulaa muuta kuin heviä, kun kuuluu jopa medihevi-porukkaan...kaverien painostus. hah.
muistuu mieleen se mahtava ääni lööppien sijasta! :)
Minusta Ari osaa vetää myös heviä hienosti, se Maidenin biisi esimerkiksi oli ihan oikeaa laulua. Viimeksi kyllä raakkui jotenkin omituisesti.
Varmaan laulaa jostai hevibiisistä akustisen version...:) silloin se muka näyttäisi että on nöyrä muttei pepun nuolija..
Ja suomenkielinen voisi olla vaikka... Taikapeiliä. ;-P
...Anna ainakin on esittänyt Alicia Keysiä, Juanesia, Apulantaa... aika erilaisia mun mielestäni! Latinomusaa, rnb:tä ja suomalaista mitälie rokkia.
Ainakin juanes ja apulanta meni popiksi Annan käsittelyssä.
niin ei Arikaan PELKKÄÄ heviä ole laulanut.
Arin koelaulut.. Silta yli synkän virran kuulostaa niiiin mahtavalta!!!!
ja ainakin toinen täytyy laulaa suomeksi.
mutta löytyy kai sitä suomalaistakin heviä...