Yli 40-vuotiaat naiset, mikä teille on ehdoton turn off miehessä ?
Vastaavan ketjun innoittamana kerätään tähän samoja ajatuksia miehistä!
Kommentit (266)
Omistushalu ja mustasukkaisuus. En ole kenenkään omaisuutta, enkä tule ikinä olemaan. Minulla on oma tahto ja äly, ja vietän aikaani kenen seurassa haluan (olipa kyseessä mies, nainen tai mitä vaan siltä väliltä).
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä ei seiso, nainen ei ole haluttava - hyvin harva 4-kymppinen on.
Monella miehellä on pelit ja vehkeet vielä kunnossa.
T. N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että mies kannattaa Persuja.
Harmittaako, kun yli 40v. suomalainen nainen ei kelpaa edes persuille?
Ei harmita, kun ei itse ottaisi persua.
Tää on taas tää miesten fantasia, että naiset itkeskelee yökaudet miesten, jotka ei ole heistä kiinnostuneita, takia.
Kyllä. Minun on myös vaikea keksiä naisryhmää, joka ryhmänä jotenkin erityisesti haluaisi persun. Jos nyt ajatellaan suomalaisia naisia, niin eiväthän alle 40-vuotiaatkaan naiset pidä persuista. Eivätkö nämä ole persujen itsensäkin mielestä järjestään vihreitä ja vassareita? No sitten on tietysti maahanmuuttajat, jotka myöskään tuskin erityisesti tykkäävät persuista.
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten kova hinku sulla on syytellä sepelvaltimo- ja verenkierto-ongelmastasi naisia, vaikka olet itse aiheuttanut ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kielitaidottomuus, ei lue koskaan, fyysisesti huonossa kunnossa, viihtyy vain kotona.
Liika lukeminen ja matkustelu tekee naisista itsekkäitä ja ahdasmielisiä juntteja.
Oho, nyt osuikin herkkään egoon. Lukeminen ja matkustelu on jotain, mitä nainen tekee mainiosti ilman miestä. Puhumattakaan siitä, että ne myös lisäävät yleissivistystä, mutta persuilla meneekin aivot nurin näin monimutkaista asioista.
Alapeukku, koska mainitsit persut. Isänmaallisuus on hyve, josta tulet itsekin sodan sattuessa vielä nauttimaan. Kaikki muut kirjoittamasi asiat allekirjoitan. Mutta miksi mustamaalasit persuja? Jokainen perussuomalainen ei ole "purra" tai rasisti. Meitä on kaikista piireistä. T. feministi
Raszizmi ja mamjuviha ei ole sama asia kuin isänmaallisuus.
Persut on Suomrn venäjämielisin puolue.
Epäasiallinen käyttäytyminen mitä tahansa asiaa kohtaan (naiset, miehet, lapset, eläimet, kasvit, autot, tv, ruoka... ) persu, tupakointi, alkoholiongelma. Ylikorostunut itsetunto, seksin korostaminen.
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Et sä oo mies vaan vinkuva hiiri.
Ihan ne samat kuin aiemminkin; laiskuus ja/tai huono asenne, todella heikko itsetunto jota ei edes työstetä, huono hygienia, riippuvuudet (päihteet, tupakki, aikuisviihde, pelit... Kofeiini vielä menee), ilkeä luonne tai persoonallisuushäiriöt. Tyhmyys ja todella selkeä sosiaalinen taidottomuus.
En myöskään oikein kiinnostu hintelistä tai itseäni lyhyemmistä miehistä, mutta olen niin lyhyt että on helppoa olla minua pidempi.
Muut on sitten yhteensopivuusjuttuja eli ei mikään automaattisesti turn off, mutta elämiä ei voi sovittaa yhteen tietyissä tapauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Yli 40v nainen on kylläkin jo liian vanha ainakaan intiimiin suhteeseen. Kodinhoitajana vielä menettelee jos on muuten siivo.
Niin on mieskin. Sori. Miehillä ei edes seiso kunnolla.
Oma kroppa on näin nelikymppisenä parempi kuin parikymppisenä. Mutta onneksi on aivotkin, enkä enään jaa kroppaani miehille <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että mies kannattaa Persuja.
Harmittaako, kun yli 40v. suomalainen nainen ei kelpaa edes persuille?
Ei harmita, kun ei itse ottaisi persua.
Tää on taas tää miesten fantasia, että naiset itkeskelee yökaudet miesten, jotka ei ole heistä kiinnostuneita, takia.
Kyllä. Minun on myös vaikea keksiä naisryhmää, joka ryhmänä jotenkin erityisesti haluaisi persun. Jos nyt ajatellaan suomalaisia naisia, niin eiväthän alle 40-vuotiaatkaan naiset pidä persuista. Eivätkö nämä ole persujen itsensäkin mielestä järjestään vihreitä ja vassareita? No sitten on tietysti maahanmuuttajat, jotka myöskään tuskin erityisesti tykkäävät persuista.
Mutku. Miehet etsii naista kullillaan, ei aivoillaan. Persujen kannattajista 75% on miehiä, ja ne naiset, jotka niitä kannattaa on Minna Reijosia ja Riikka Purria= ei kikumi nouse miehillä.
Miehet ajattelee muutenkin, että naisen pitää mukautua miehen elämään, ei niin että tehdään kompromisseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kielitaidottomuus, ei lue koskaan, fyysisesti huonossa kunnossa, viihtyy vain kotona.
Liika lukeminen ja matkustelu tekee naisista itsekkäitä ja ahdasmielisiä juntteja.
Oho, nyt osuikin herkkään egoon. Lukeminen ja matkustelu on jotain, mitä nainen tekee mainiosti ilman miestä. Puhumattakaan siitä, että ne myös lisäävät yleissivistystä, mutta persuilla meneekin aivot nurin näin monimutkaista asioista.
Alapeukku, koska mainitsit persut. Isänmaallisuus on hyve, josta tulet itsekin sodan sattuessa vielä nauttimaan. Kaikki muut kirjoittamasi asiat allekirjoitan. Mutta miksi mustamaalasit persuja? Jokainen perussuomalainen ei ole "purra" tai rasisti. Meitä on kaikista piireistä. T. feministi
Persujen "isänmaallisuus" on putinismia ja trumpismia. Ne on nyt 2 x tuhonneet Suomea hallituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. N45
Näin on! Kivenkovana sykkivät nuorten eli parikymppisten naisten kanssa! T: M65+
Mies yleensäkin. Ei tässä iässä sellaista enää kaipaa. Yksinään on paljon enemmän tekemistä ja vituttaa paljon vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 40v nainen on kylläkin jo liian vanha ainakaan intiimiin suhteeseen. Kodinhoitajana vielä menettelee jos on muuten siivo.
Niin on mieskin. Sori. Miehillä ei edes seiso kunnolla.
Oma kroppa on näin nelikymppisenä parempi kuin parikymppisenä. Mutta onneksi on aivotkin, enkä enään jaa kroppaani miehille <3
Miksi kukaan haluaisi kaltaistasi mahoa lehmää? :D Kovat luulot itsestäsi :D
Vierailija kirjoitti:
Ja nuoremman kanssa ei myöskään seiso koska jännitys ja suorituspaineet. Se miehen luonnollisen seisokin aikaikkuna on aika lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. N45
Miksi esität naista? Ja vielä +40- vuotiasta, joita joka toisessa postauksessa vihaat ja kerrot että eivät edes ole haluttavia.
Miksi ylipäätään olet tässä ketjussa, eivät +40- vuotiaat naiset edes ole kohderyhmääsi. Mene ülisemaan niitten parikymppisenä InstaBeibien somejuljaisuihin!
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
#broflake
Lapset ja sen myötä mahdolliset tulevat lapsenlapset. Tämä tosin on ollut aina turn off, että miehellä on (jo) lapsia.
Itse olen lapseton, mutta en ole vela.
Vierailija kirjoitti:
Epäasiallinen käyttäytyminen mitä tahansa asiaa kohtaan (naiset, miehet, lapset, eläimet, kasvit, autot, tv, ruoka... ) persu, tupakointi, alkoholiongelma. Ylikorostunut itsetunto, seksin korostaminen.
Jep, tällaset, jotka ensiyhteydenotolla alkavat kysellä seksihalukkuudesta, asennoista ja perspilluista pääsevät estoille.