Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisi kysyttävää limatulpasta...

29.09.2008 |

Mulla tänään tasan vkoja 40, viime viikolla kävin synnärillä supistusten takia,

sanoivat että käynnistymisvaiheessa on mutta passittivat kotiin, oli sen jälkeen epämääräistä vuotoa ja neuvolassa sanoivat että pari kolme päivää tai maksimissaan viikko.

Eilen lähti limatulppa, ja huomasin yöllä sitä tulleen vielä vähän.

Onko jollain kokemuksia limatulpan lähdöstä, onko huomannut sen lähtevän, kuinka nopeasti (mahdollisesti) sen jälkeen on synnyttänyt? :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla saattaa irrota 2viikkoa aikaisemmin, toisilla, kun synnytys jo alkanut.

Vierailija
2/5 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ikinä mitää tulppaa irronnutkaan, tai en ainakaan huomannu, synnytys käynnistyi vesien menolla ja siitä lähti käyntii, en huomannu missää vaihees mitää veristä tms vuotoa.jos sulla nyt viikkoja 40 nii eiköhän muutenki ala jo kohta syntyä ettei oikee voi ennustaa tulpan lähtemisen perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen synnyttänyt kuusi vuotta sitten ja silloin minulla irtosi limatulppa keskiviikkona...lauantai ja sunnuntai välisenä yönä poika syntyi. Olen kuullutkin että saattaa mennä päiviä ennen kuin synnytyskäynnistyy.

Voimia sinulle loppu rutistukseen!

Vierailija
4/5 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on esikoinen syntynyt n.2 vrk limatulpasta ja kakkonen syntyi 4 vrk sisalla. Kun tuli verista limatulppaa ei ollut enaa kuin 1-2 vrk synnytykseen. Tsemppia!

T:Riinaliina rv37

Vierailija
5/5 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkösen ja kakkosen synnytykset ovat käynnistyneet viikon sisällä limojen irtoamisesta... Kakkosesta sitä limaa tippuili tosin pivästä toiseen, linjalla 4 päivää! Eli aika monta päivää siinä ehti mennä. Itse jännään voisiko synnytys käynnistyä ilman, että tuota tulppaa näkyisi tai josko synnytys alkaisi esim päivän tai kaksi sen irtoamisen jäkeen. Alkaa olla nimttäin sellainen olo, että voisi jo ihan hyvin tulla :).

Voihan kissa 38+2