Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi kun tytär alkaa muistuttamaan exää?

Vierailija
09.05.2007 |

Minulla on 7v tytär entisen mieheni kanssa. Olin miehen kanssa pari vuotta vaikka vihasin miestä,hän suorastaan inhotti minua! Hän oli äklö porsas jolla oli huono huumorintaju ja oli muutenkin " ei niin fiksu" tapaus. Mies ei ole käynyt kouluja peruskoulun jälkeen koska ei jaksa eikä viitsi,juo kaljaa ja syö sipsejä kokoajan. On työttömänä jo viidettä vuotta. Olin liian nuori kun sain lapsen ja yritin pitää perheen koossa vaikka mies ei enää kiinnostanut. Lopulta muutin pois.

Nyt olen ihanan miehen kanssa,meillä on asiat kunnossa. Lapsiakin on tullut lisää. Uusi mies rakastaa tyttöä aivan kuten biologisia lapsiaan,ja aikoo adoptoida tytön kun menemme naimisiin vuoden päästä.

Tyttö käy kerran kuussa isällään,silloin he eivät ulkoile ollenkaan vaan istuvat vain katsomassa telkkaria ja syövät karkkia. Aina kun tyttö tulee kotiin niin hän porsastelee pari päivää,röyhtäilee ja heittää roskia lattialle. Kertoo törkyvitsejä ja on rasistinen. Joka kuukausi on samanlaista vaikka mitä tekisimme! Nyt tyttö on kasvanut ja ulkonäkö on muuttunut,kasvoista paljastuu exäni piirteet.. On todella vaikea katsoa inhoamansa ihmisen kopiota! Tiedän,olen kamala ihminen jne.

Mitä tapahtuu kun tyttö kasvaa ja tulee teini-ikään? Vaikka me kuinka kotona kasvatamme lapset " fiksuiksi" ihmisiksi,niin bio-isä nollaa opit! Hän aina sanoo tytölle ettö hän on ISÄ ja hän saa päättää asioista kuten minä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi huonot käytöstavat voi varmaan karsia varsinaisessa kodissa pois ilman että lapsi hämmentyy kahdenlaisista malleista (koulussa ja muiden sukulaisten luona varmaan tuetaan linjaasi), mutta joitakin asioita joutuu ehkä vain sietämään. Siis ihan kaikkeen et voi etkä saa vaikuttaa. Jos lapsen isä on moukkamainen sika, niin sitten se vaan on...

Kannattaa myös miettiä, missä määrin vika on omien korviesi välissä, siis mikä ärsyttää vain siksi että et itse voinut sietää lapsen isää.

Vierailija
2/10 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

V: ei mitenkään.

Ja eiköhän lapsesi kasvettuaan tajua mikä sika isänsä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on.

Vierailija
4/10 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi suostuu,tajuaako mies että tytön on hyvä olla tasavertainen muiden sisarusten kanssa vai onko vain iloinen kun ei tarvitse maksaa elatuksia.. Lupasin että saa tavata tyttöä kuten ennenkin.

Ap

Vierailija
5/10 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen monessa uusperheessä on sinun-minun-meidän lapsia, joista osalla on sitten toinen huoltaja muualla.

Itse en päätyisi adoptioon tuollaisessa tilanteessa. Lapsellasi on isä, oli hän millainen " sika" tahansa. Vaikka isä pysyisi kuvioissa adoption jälkeenkin, millaisen kuvan luulet lapsesi saavan kun hän teini-iässä tajuaa adoptio-kuvion?

Vierailija
6/10 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole koskaan maksanut elatuksia itse,olen saanut ne kunnalta. En tiedä koska ja miten mies maksaa ne takaisin,hän ei kerro. Luultavasti on aika veloissa muutenkin. Sai häädön vuosi sitten maksamattomien vuokrien takia jne.

Että muuten adoptio ei vaikuta kuin paperilla. Ja minä en saa kunnalta elatuksia enää.

Ap

Vierailija
7/10 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap mutta en ymmärrä mitä haittaa on vaikka lapsi myöhemmin ymmärtää kuvion? Ja kyllähän asioista puhutaan,ei kai tuollainen tule järkytyksenä.

Vierailija
8/10 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä tilanne lapselle, jos vaikka elekielestäsi vaistoaa vihasi ja inhosi. HÄN ei sitä voi ymmärtää.

Hän ei ole isänsä vaan ihan oma itsensä. Hänellä on myös oikeus isäänsä, on isä millainen tahansa. Ihan en ymmärrä mitä haette tällä adoptiolla?!? Onko lapsen kanssa asiasta puhuttu?

Vierailija
9/10 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pian lapsesi huomaa isänsä huonot puolet, luulisi, että olisi huomannut jo! Et joudu enää pitkään siis kärsimään, jos lapsen asiat on luonasi ok niin terve lapsi osaa kyllä vetää itsekin rajat hyvän ja huonon käytöksen välillä. Anna siis sikailla isällään kerran kuussa, sun luona on kuitenkin omat säännöt.

Vierailija
10/10 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos biologinen isä on vielä mukana kuvioissa niin mikä sen ihanampaa? Outoa että on parempi nykyään pompottaa lapsia edestakaisin kuin tarjota heille ehjä koti jossa kaikki lapset ovat samanarvoisia,perintöasiat ja kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi