Mieleenpainuvin auto jonka olet nähnyt?
Minulla yksi musta Mersu. Ei itse auton takia, vaan siellä kuski ja apukuski suutelivat eikä huomanneet liikennevalojen vaihtumista ja torvet soi
Kommentit (69)
Jossakin Kainuun puolessa oli rekka joskus -80 luvula jonka kyljessä firman nimi. "OY PUUTE JA KURJUUS AB"
Keltainen mini (alkuperäinen malli) joskus kakarana, isä tokaisi että siinä menee postilaatikko kun postilaatikot oli niihin aikoihin myös keltaisia ja kulmikkaita lootia.
Myöhemmin mentiin tädin luo kylään ja sillä oli samanlainen keltainen mini talon pihalla parkissa ja vähänkö tenavana nauratti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä länsiväylällä olen ajellut porsche 981 spyderin vieressä.
Helsingissä vihdintiellä olen nähnyt ferrari 812 superfastin.
Kouvolassa kymiringillä olen nähnyt porsche 911 gt3 rs
Jos oli Rosso Corsan värinen 812 niin näin sen lentokentälle vievällä Kehätiellä Helsingissä 2024. Siinä oli suomikilvet ja tietääkseni vain Esa Schroderus joka omistaa sen italialaisten autojen firman omistaa Superfastin Suomessa.
Omasta 812 havainnosta on myös ehkä pari vuotta aikaa.
Väriä en muista satavarmasti oliko musta vai punainen.
Ai niin listaan täytyy lisätä tämä:
Espoossa leppävaaran uimahallin parkkipaikalla mercedes sls amg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi livenä julkisilla tiellä aika hienoa nähdä Suomessa GT3 RS.
Kannattaa käydä tuolla kymiringillä kesällä, takuuvarmasti bongaa hienoja autoja.
Kaikki nuo 911 porschet radalla oli virolaisten omistajien.
Suomessa tämä mahtava co2 päästöpohjainen autoverotus romuttaa tehokkaasti autobongailun.
Ei tänne pahemmin ökyautoja rekisteröidä kun niistä saa pulittaa esim 500000€ lisää mielikuvitusveroa.
Joku Lambo viime kesänä, mahtava ääni livenä, autosta näin vain vilauksen. Ajoi Vihdintietä Helsinkiin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oli Rosso Corsan värinen 812 niin näin sen lentokentälle vievällä Kehätiellä Helsingissä 2024. Siinä oli suomikilvet ja tietääkseni vain Esa Schroderus joka omistaa sen italialaisten autojen firman omistaa Superfastin Suomessa.
Omasta 812 havainnosta on myös ehkä pari vuotta aikaa.
Väriä en muista satavarmasti oliko musta vai punainen.
Ai niin listaan täytyy lisätä tämä:
Espoossa leppävaaran uimahallin parkkipaikalla mercedes sls amg
Kebab-mese ?
Joku toriostaja tuli vaaleanpunaisella Teslalla. En ole yhtään autoihminen, mutta se oli jotenkin hieno!
Tuossa tänään näin Jensen Interceptor III
Vierailija kirjoitti:
Joku toriostaja tuli vaaleanpunaisella Teslalla. En ole yhtään autoihminen, mutta se oli jotenkin hieno!
Näin kauppakeskus Hertsin luona pinkin Teslan. Ehkä sama 😳
Ikivanha ambulanssi, joka oli otettu siviilikäyttöön.
Mieleenpainuvin oli auto jossa 2 rattia vanhalla TKKlla.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin Wartburg...aina paskana,ja se 2-tahtisen savunkatku..
Wartburg taitaa olla minunkin valinta. Kermankeltainen.
Ferrari F40 joskus kasarilla Sveitsissä.
Citroën SM vuosia sitten Tampereella
Arkikäyttöön hankittu ruumisauto. Vakavaa menoa.
Mieleen painuvin auto minkä olen nähnyt oli naapurin sedän kirkkaan oranssi Morris Marina. 80-luvun alussa kun olin kakara. Ei siinä romussa muuten mitään mieleenpainuvaa ollut mutta ne harvat kerrat kun se tuli vastaan liikkuen omin voimin olivat tosi mieleenpainuvia. Yleensä Marina makasi naapurin pihalla Pukkien päällä tai konepelti auki.
Jaguar E-type. Olen myös nähnyt sen kuuluisan helvetinpunaisen Citroën BX:n, jonka rekkari oli ICH-666.